Tussi Skrevet fredag kl 10:35 Skrevet fredag kl 10:35 fredrik2 skrev (3 minutter siden): Bara tragiskt att du aldrig kan hålla dig till saken när den blir vansklig för dig. Kan länka till en sak i Tyskland som garanterat er en glad sak för dig och andra transaktivister. https://www.bbc.com/news/articles/c3r4zrg35vlo Denne transaktivisten har feil meninger, så skal bli spennende å se responsen, meninger er ofte viktigst i dagens samfunn.
Martelè Skrevet fredag kl 11:00 Skrevet fredag kl 11:00 Sist gang jeg sjekket tråden, klagesang dere om Sydney Sweeney. Hva er det tråden handler om, akkurat i dag?
AtterEnBruker Skrevet fredag kl 11:03 Skrevet fredag kl 11:03 Red Frostraven skrev (12 timer siden): Snakker om rasister, og som nok et avbrekk i diskusjoner om hvilke filmer og spill man har tenkt å delta i kanselleringen av og hatkampanker mot -- nå har en av sprederene av forestillingen om Woke i Europa fått kansellert en musiker gjennom misinformasjon: https://www.theguardian.com/world/2025/aug/20/family-in-fear-after-tommy-robinson-shares-video-of-black-man-with-white-granddaughters? Fy faen for et gjennomført råttent menneske Tommy Robinson er. Helt utrolig og tragisk at han klarte å juge seg frem til sympati for ca 10 år siden, når han bevisst avbrøt en rettsprosess. Jeg bet nesten på selv, men når jeg ved reinspikka flaks fikk presentert mer informasjon rundt saken, ungikk jeg å selv bli en "brikke". Men det er helt sykt hvordan en så ufyselig drittsekk kan juge seg til en så stor heltestatus han fremdeles har blant mange folk. Vi lever rett og slett i hjerneråtens tidsalder. 4
skaftetryne32 Skrevet fredag kl 11:04 Skrevet fredag kl 11:04 Martelè skrev (Akkurat nå): Sist gang jeg sjekket tråden, klagesang dere om Sydney Sweeney. Hva er det tråden handler om, akkurat i dag? Det vanlige, det er enkelte mennesker som vil at enkelte andre mennesker skal ha mye mindre rettigheter enn dem selv, og helst vil de at det ikke skal produseres filmer og annen underholdning som de ikke liker, om de personlig ikke liker det er det ingen grunn til å lage det mener de. 3 3
Martelè Skrevet fredag kl 14:54 Skrevet fredag kl 14:54 skaftetryne32 skrev (3 timer siden): Det vanlige, det er enkelte mennesker som vil at enkelte andre mennesker skal ha mye mindre rettigheter enn dem selv, og helst vil de at det ikke skal produseres filmer og annen underholdning som de ikke liker, om de personlig ikke liker det er det ingen grunn til å lage det mener de. Ja. Og det oppdraget lykkes de godt med? Haha
Atib Azzad Skrevet fredag kl 15:11 Skrevet fredag kl 15:11 15 minutes ago, Martelè said: Ja. Og det oppdraget lykkes de godt med? Haha Selvmords forsøkene blant transkids har økt med 72%, så.. Ja? 3 1 1
Red Frostraven Skrevet fredag kl 15:46 Skrevet fredag kl 15:46 (endret) Martelè skrev (5 timer siden): Sist gang jeg sjekket tråden, klagesang dere om Sydney Sweeney. Hva er det tråden handler om, akkurat i dag? Jeg forsøkte å forklare noe, jeg klaget ikke. Ingen her på forumet har klaget, dere tolket bare en helt grei forklaring av en sammenheng -- og gjentagelser som var nødvendig grunnet andres manglende forståelse for denne relativt logiske sammenhengen -- som klaging. Det folk på forumet faktisk klager på var de få som klaget på reklamen med Sydney Sweeney, som jeg forsøkte å forklare posisjonen til -- slik som jeg også kunne forklart hvorfor noen ble fornærmet over Feast on Mount Olympus, uten at det å forstå perspektivet gjør at det er mitt perspektiv. Endret fredag kl 16:09 av Red Frostraven 3 1
Red Frostraven Skrevet fredag kl 16:04 Skrevet fredag kl 16:04 (endret) fredrik2 skrev (5 timer siden): Bara tragiskt att du aldrig kan hålla dig till saken när den blir vansklig för dig. Det som er tragisk er hvor vanskelig det er for deg å forstå en 1:1 sammenligning. Rasister er i mot innvandring. De er mest aktive i tråder om innvandring. De snakker sjeldent om raseteori. Men er rasister. At de er innvandringsmotstandere gjør dem ikke til rasister. Det er det deres forestillinger om at hudfarge er av betydning for en person sin intelligens et cetera som gjør. TERF er i mot transkvinner i idrett. De snakker sjeldent om sine øvrige syn på transkvinner. Men har forkvaklede fordommer mot transpersoner. At de er i mot transkvinner i idrett gjør dem ikke til TERF. Det er det deres forestillinger om at transpersoner lider av vrangforestillinger et cetera som gjør. --- Forstår du relevansen..? Forstår du kritikken mot folk som har forkvaklede syn på transpersoner på andre områder enn i kvinneidrett, selv om de i tillegg til forkvaklede syn på transpersoner er mot transkvinner i kvinneidrett? Forstår du hvorfor innvandring er irrelevant for hvorvidt en person som er rasistisk regnes for å være rasist, for oss som er seriøse og voksne, og bryr oss om hva ord betyr og bruker ord ansvarlig? Hvorfor nekter du å forholde deg til problemstillingen på en seriøs måte, når jeg demonstrerer at alle påstandene mine er riktige, og forklarer deg dette temmelig grundig, med kilder -- sammen med forklaringer om hvorfor sidesporet med kvinneidrett er irrelevant for diskusjonen, all den tid det er like viktig for TERF som innvandring er for rasister: Det er gjerne viktig for dem personlig, men det er ikke det som definerer dem som TERF eller rasist. ... Og det vi faktisk diskuterer er en person som ble fratatt en pris for å være TERF. Jeg diskuterer ikke kvinneidrett i denne tråden. Endret fredag kl 16:17 av Red Frostraven 3 2
Martelè Skrevet fredag kl 18:41 Skrevet fredag kl 18:41 (endret) Red Frostraven skrev (2 timer siden): Jeg forsøkte å forklare noe, jeg klaget ikke. Ingen her på forumet har klaget, dere tolket bare en helt grei forklaring av en sammenheng -- og gjentagelser som var nødvendig grunnet andres manglende forståelse for denne relativt logiske sammenhengen -- som klaging. Det folk på forumet faktisk klager på var de få som klaget på reklamen med Sydney Sweeney, som jeg forsøkte å forklare posisjonen til -- slik som jeg også kunne forklart hvorfor noen ble fornærmet over Feast on Mount Olympus, uten at det å forstå perspektivet gjør at det er mitt perspektiv. Du er fortsatt her ja Endret fredag kl 18:42 av Martelè 5
Poppmunn Skrevet fredag kl 20:58 Skrevet fredag kl 20:58 Martelè skrev (9 timer siden): Sist gang jeg sjekket tråden, klagesang dere om Sydney Sweeney. Hva er det tråden handler om, akkurat i dag? Fortsatt Sydney Sweeney. Interessant hvordan det plutselig har blitt greit å angripe en kvinne for utseendet nå. Hva skjedde med "all women are stunning and beautiful". Hadde dette vært noen som helst andre, og spesielt ei som var mørkere i huden hadde vi fått høre hvor fantastisk hun ser ut uten sminke. 4
AtterEnBruker Skrevet fredag kl 21:10 Skrevet fredag kl 21:10 Per, du lyver, Per, du lyver. Folk reagerte på eugenikk-ordspillet med "jeans" og "genes", ikke selve utseendet til Sweeney. 2 2
Poppmunn Skrevet lørdag kl 22:12 Skrevet lørdag kl 22:12 Folk reagerer nettopp med å angripe utseendet hennes fordi de ikke synes hun har "great genes". Var det virkelig så vanskelig å forstå? 2
skaftetryne32 Skrevet i går, 07:59 Skrevet i går, 07:59 Poppmunn skrev (9 timer siden): Folk reagerer nettopp med å angripe utseendet hennes fordi de ikke synes hun har "great genes". Var det virkelig så vanskelig å forstå? Det er nok de som gjør det, disse nettrollene som skal kommenterer andre mennesker å deres privatliv de er dessverre overalt, men det er strengt tatt ingen som har gjort det under dette emnet, så at en eller annen obskur person på internetten gjør det er egentlig ikke spesielt relevant for denne debatten. 4
Red Frostraven Skrevet i går, 09:34 Skrevet i går, 09:34 (endret) Martelè skrev (På 22.8.2025 den 8:41 PM): Du er fortsatt her ja Så lenge menn uten positive maskuline idealer sprer misinformasjon og hat -- i støtte til autoritære sin misinformasjon, stort sett uvitende om hva de deltar i, fundert på følelser av utilstrekkelighet og et behov for å føle at de undertrykkes av en fiende i sitt egne samfunn -- som de finner i hva som stemples woke av disse aktørene, akkurat nå -- så er jeg her for dem, på reisen deres mot modenhet. Uansett hvor lang tid det tar å vokse opp og ta avstand fra idelogiske groomere for konservativ autoritær ondskap -- fra deres løgner og misinformasjon -- som Jordan Peterson, Crowder, Prager, Shapiro, Southern, Pool, Ngo, Robinson, Lace, Watson, Ness, Sæthre, The Quartering, Critical Drinker, the Act Man, og deres giftige miljøer på reddit osv. Jobben min er over når folk i tråden forstår hvor sykt cringe anti-woke og forestillingene i tråden er, og at de reelle eksemplene på noe som er unormalt er nettopp det, unormale hendelser. Ikke bevis på noen konspirasjon mot hvite menn, som tidligere nevnte aktører forsøker å innbille folk, nettopp for å skape nevnte følelser hos dem gjennom å gjenta og finne anekdoter for å lure ape-delen av hjernen til å føle seg truet, sosialt. Endret i går, 09:55 av Red Frostraven 6 1
Martelè Skrevet i går, 12:21 Skrevet i går, 12:21 Red Frostraven skrev (2 timer siden): Så lenge menn uten positive maskuline idealer sprer misinformasjon og hat -- i støtte til autoritære sin misinformasjon, stort sett uvitende om hva de deltar i, fundert på følelser av utilstrekkelighet og et behov for å føle at de undertrykkes av en fiende i sitt egne samfunn -- som de finner i hva som stemples woke av disse aktørene, akkurat nå -- så er jeg her for dem, på reisen deres mot modenhet. Uansett hvor lang tid det tar å vokse opp og ta avstand fra idelogiske groomere for konservativ autoritær ondskap -- fra deres løgner og misinformasjon -- som Jordan Peterson, Crowder, Prager, Shapiro, Southern, Pool, Ngo, Robinson, Lace, Watson, Ness, Sæthre, The Quartering, Critical Drinker, the Act Man, og deres giftige miljøer på reddit osv. Jobben min er over når folk i tråden forstår hvor sykt cringe anti-woke og forestillingene i tråden er, og at de reelle eksemplene på noe som er unormalt er nettopp det, unormale hendelser. Ikke bevis på noen konspirasjon mot hvite menn, som tidligere nevnte aktører forsøker å innbille folk, nettopp for å skape nevnte følelser hos dem gjennom å gjenta og finne anekdoter for å lure ape-delen av hjernen til å føle seg truet, sosialt Jeg antar du er arbeidsledig 3
Bata Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Martelè skrev (29 minutter siden): Jeg antar du er arbeidsledig Skal ikke svare for den du pekte på, men jeg deler sentimentet og er ikke arbeidsledig, hus, gift, to katter, to biler og en motorsykkel (som burde etter disse idiotiske overfladiske verdiene, definere meg som suksessfull/chad lol) Og likevel mener at "anti-woke"-folk enkle mennesker som ikke vet bedre og trenger rettledning. Mitt største problem er nettopp det den du siterer sier, de maskuline idealene til denne sosiale grupperingeringen er jo fatale. Aldri skal man selv ta ansvar og være pålitelig, frykt skal næres og man skal på død og liv bekjempe alt man frykter og/eller ikke forstår. Materielle ting er visst sinnsykt viktig også. Det fremstår bare patetisk. Som din post her. Om vedkommende er arbeidsledig har null verdi for diskusjonen, men for deg er det noe du kan angripe, forsøke å stemple noe på dem som du anser som nedenfor deg selv. Fordi det er sånn man blir, må slå nedover. Null æreskjærhet, null verdier, ryggrad av wienerpølse og alltid... Alltid de dårlige kollegaene du vet ikke gjør jobben sin ordentlig og som driter ned dass som følge av den elendige livsstilen men som likevel aldri har tatt i ei dobørste. Det er i hvert fall din fuckings protoype. Sånn, da får du den samme teknikken tilbake. Hyggelig, sant? Endret 23 timer siden av Bata 5
skaftetryne32 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Martelè skrev (På 22.8.2025 den 20.41): Du er fortsatt her ja Martelè skrev (1 time siden): Jeg antar du er arbeidsledig Er dette debatt i dine øyne? 4
Martelè Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Bata skrev (1 time siden): Skal ikke svare for den du pekte på, men jeg deler sentimentet og er ikke arbeidsledig, hus, gift, to katter, to biler og en motorsykkel (som burde etter disse idiotiske overfladiske verdiene, definere meg som suksessfull/chad lol) Og likevel mener at "anti-woke"-folk enkle mennesker som ikke vet bedre og trenger rettledning. Mitt største problem er nettopp det den du siterer sier, de maskuline idealene til denne sosiale grupperingeringen er jo fatale. Aldri skal man selv ta ansvar og være pålitelig, frykt skal næres og man skal på død og liv bekjempe alt man frykter og/eller ikke forstår. Materielle ting er visst sinnsykt viktig også. Det fremstår bare patetisk. Som din post her. Om vedkommende er arbeidsledig har null verdi for diskusjonen, men for deg er det noe du kan angripe, forsøke å stemple noe på dem som du anser som nedenfor deg selv. Fordi det er sånn man blir, må slå nedover. Null æreskjærhet, null verdier, ryggrad av wienerpølse og alltid... Alltid de dårlige kollegaene du vet ikke gjør jobben sin ordentlig og som driter ned dass som følge av den elendige livsstilen men som likevel aldri har tatt i ei dobørste. Det er i hvert fall din fuckings protoype. Sånn, da får du den samme teknikken tilbake. Hyggelig, sant? Denne overemosjonelle responsen er obskønt unormalt for en mikroskopisk spøkefull kommentar. Ikke ta det så alvorlig. Men når det gjelder tema; det å korsfare på et forum, kommer aldri til å forandre noe i verden 1
Bata Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) Martelè skrev (5 minutter siden): Denne overemosjonelle responsen er obskønt unormalt for en mikroskopisk spøkefull kommentar. Ikke ta det så alvorlig. Men når det gjelder tema; det å korsfare på et forum, kommer aldri til å forandre noe i verden Jeg gjorde bare det du gjorde. Brukte fordommer som argumentasjon. Vondt å møte seg selv i døra? :') Antar at du er så psykisk sjuk at du ikke skjønner hva du sender ut i verden, så når du blir møtt med samme avføring som du selv deler ut, så skjønner du ikke at det er sånn du selv er. Endret 21 timer siden av Bata 4
Martelè Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Bata skrev (2 minutter siden): Jeg gjorde bare det du gjorde. Brukte fordommer som argumentasjon. Vondt å møte seg selv i døra? :') Antar at du er så psykisk sjuk at du ikke skjønner hva du sender ut i verden, så når du blir møtt med samme avføring som du selv deler ut, så skjønner du ikke at det er sånn du selv er. Nei, det vare bare bisarr og teatralsk, og jeg sitter her å føler mer på forvirrelse enn "fornærmelse". Jeg er det som på godt Britisk kalles for flabbergasted. Men jeg har sagt alt jeg behøver å si. Dere kan nå fortsette korstoget deres. Hit me up om du vil noe mer 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå