Gå til innhold

Ikke fått strømregning på 6 mnd


Gjest d35b7...86d

Anbefalte innlegg

Gjest d35b7...86d

Har nå snart bodd 5 mnd i en leilighet eid av sykehuset som jeg ikke har fått noen regning på. Skal bo her i 6 måneder til, men det er sykehuset som står som eier av leiligheten. Hvordan fungerer dette med strømavtale da? Jeg antar at sykehuset har en eller annen avtale med en lokal leverandør, men syns det er rart at det ikke kommer noen regninger fra de. Jeg har forsøkt å søke om strømmåleren, men da trenger en spesifikt nummer som skal være med strømregningen. Burde det ikke ringe noen bjeller til sykehuset eller strømleverandøren snart om at pengene ikke kommer inn? 

Anonymous poster hash: d35b7...86d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest d35b7...86d

Sjekket og strømmen er ikke inkludert i husleien. Har forsøkt å kontakte husøkonomen men hun er på ferie i 3 uker til. Men er det slik at jeg kan bli straffet for de månedene som har gått? 

Anonymous poster hash: d35b7...86d

Lenke til kommentar

Hvis de ikke har fremstilt et krav så kan de ikke kreve straffegebyr eller morarente, men de har hele 3 år på seg å etterfakturere, så med mindre du har ventet 3 fulle år uten å få faktura på strømmen så ville jeg satt av penger så du har råd til å betale det faktiske kravet for strømmen når det mest sannsynlig kommer til slutt.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest d35b7...86d skrev (22 timer siden):

Sjekket og strømmen er ikke inkludert i husleien. Har forsøkt å kontakte husøkonomen men hun er på ferie i 3 uker til. Men er det slik at jeg kan bli straffet for de månedene som har gått? 

Anonymous poster hash: d35b7...86d

Ja det blir du garantert. Du skulle ha ordnet med dette i det du flyttet inn. Det eneste du trenger er målernummer, det står på måleren. 

Så legg vekk en god slant penger fremover for denne regningen kommer for en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...