Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min samboer får hele tiden nye mannlige relasjoner


Gjest 0a8c3...1b7

Anbefalte innlegg

Gjest 37e74...75f

Jeg opplevde det samme. Jeg valgte å bli. Jeg visste innerst inne at det var mer enn bare meldinger. Men jeg ble. Etter hvert fikk jeg vite med sikkerhet at det hadde vært mer. Men, da hadde det gått veldig lang tid. Gidder ikke gå i detaljer, men selv om man bestemmer seg for å se bort i fra, leve med, fikse ting, glemme fortiden... Det funker ikke. 

Tillit kan man bare kreve en gang, når den er brutt så er den brutt. Du kommer til å synes det er ubehagelig hver gang hun drar et sted. Og hun kommer til å bli sur fordi du er usikker, fordi du åpenbart ikke stoler på henne, fordi du følger med. 

Så, etter hvert, for meg tok det mange år, så går det greit. Du kommer til et sted i verden der dere har en familie, hus hejm og grei økonomi. Du kommer deg litt videre. Men, det er alltid tiden før, og tiden etter. 

Du skal være veldig sikker på ditt valg, at det ikke dukker opp noe mer, at du kan leve med usikkerhet, før du går den veien. 

På en annen side, man vet uansett aldri. Du kan bli skuffet igjen. Men du starter uansett uten den spesifikke usikkerheten, bare den generelle. Og, alle kan kreve og bør få tillit, en gang. 

Anonymous poster hash: 37e74...75f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri vært ute for brudd i forhold før selv. Og jeg er i det første forholdet som gift.

Men fra hva jeg observerte med en venn i ungdomsårene, så kan det bli veldig mye jojo før det endelige skillet kommer. Kommer sikkert veldig an på hvem dere er. Men mitt inntrykk er ihvertfall slik at fantasiene om et brått skille ofte ikke er slik det foregår.

Det kan jo skje dersom noe helt forkastelig har skjedd og den ene parten har bestemt seg. Men som oftest tror jeg det sitter mye ubearbeidete greier igjen lenge etterpå.

Om det var mest for seksuell dragning eller andre følelsesbånd som holdt de to jeg nevnte, så lenge sammen med jojo-effekt (utprøving av gress på andre siden gang på gang) vet jeg ikke helt. For jeg lot være å stille for mye gravende spm. De var i 20-årene den gang.

En vil helt sikkert finne både økt og redusert tålmodighet etterhvert som man blir eldre, alt etter hvilket individ det er som opplever slikt.

Eller det kan være økonomiske bånd som forsinker ting og tang.

Lykke til. Det er kun du som kan finne ut av dette her. Prosessen er naturligvis ikke særlig grei for de fleste som kommer ut for det her.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest 6005a...b18
Gjest 0a8c3...1b7 skrev (På 2.7.2022 den 19.43):

Vi har vært samboere i flere år og har det egentlig veldig greit, men etter at hun skiftet jobb for ett år siden er forholdet i forandring. Hun har fått mannlige kolleger, uten at det er noe galt i det, men det er blitt en utstrakt kontakt med dem på bl.a. Messenger  på fritiden. Det tikker inn meldinger hele tiden, noe hun prøver å skjule, men jeg ser det jo når jeg sitter ved siden av henne. Hun er også  blitt nøye med å ta telefonen med uansett hvor hunngaupe i huset. Hun kan også sitte i timer ute i bilen etter arbeidstid og snakke. Etter at det dukket opp en melding fra han ene mens hun var ute og telefonen lå igjen klarte jeg ikke å motstå fristelsen å sjekke. Da fant jeg over 500 meldinger dem imellom på kort tid. Jeg er klar over at det ikke er akseptabelt å gå inn på andres telefon, men her klarte jeg ikke å motstå dette. Jeg leste heller ikke gjennom det de skrev, men var heller interessert i hvor mye hun hadde kontakt. Men så selvfølgelig glimt av meldingene. Med hjerter og kyss. Jeg velger å tro at dette kun er et «mobilforhold» men lurer på hvordan andre ville taklet dette. Er det akseptabelt å være i et forhold, og så ha så mye kontakt med da en singel arbeidskollega?

Anonymous poster hash: 0a8c3...1b7

Tenkt over om musa hennes er forandret?.  
Om dere har sex regelmessig. Så tilpasses musa hennes etter laksen din.  Så om hun har noe større eller mindre inni seg over en periode der dere ikke har sex.  Så vil du merke det.  Blir det plutselig mere romslig/trangere inni der. Så har du svaret.  
Men du må ikke ha sex med henne på ca 2 uker.  

Anonymous poster hash: 6005a...b18

Lenke til kommentar
Gjest 6005a...b18 skrev (7 timer siden):

Tenkt over om musa hennes er forandret?.  
Om dere har sex regelmessig. Så tilpasses musa hennes etter laksen din.  Så om hun har noe større eller mindre inni seg over en periode der dere ikke har sex.  Så vil du merke det.  Blir det plutselig mere romslig/trangere inni der. Så har du svaret.  
Men du må ikke ha sex med henne på ca 2 uker.  

Anonymous poster hash: 6005a...b18

Dette er sludder og pølsevev. Jeg vil anbefale deg å lese deg litt opp på kvinnelig anatomi.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest 6005a...b18 skrev (7 timer siden):

Tenkt over om musa hennes er forandret?.  
Om dere har sex regelmessig. Så tilpasses musa hennes etter laksen din.  Så om hun har noe større eller mindre inni seg over en periode der dere ikke har sex.  Så vil du merke det.  Blir det plutselig mere romslig/trangere inni der. Så har du svaret.  
Men du må ikke ha sex med henne på ca 2 uker.  

Anonymous poster hash: 6005a...b18

Dette er tynt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 6005a...b18 skrev (7 timer siden):

Tenkt over om musa hennes er forandret?.  
Om dere har sex regelmessig. Så tilpasses musa hennes etter laksen din.  Så om hun har noe større eller mindre inni seg over en periode der dere ikke har sex.  Så vil du merke det.  Blir det plutselig mere romslig/trangere inni der. Så har du svaret.  
Men du må ikke ha sex med henne på ca 2 uker.  

Anonymous poster hash: 6005a...b18

Jeg tror ikke du er gammel nok til å være på internett.


OP: Sjekk telefonen grundig, ta bilde av eventuelle bevis. Lag en plan for hvordan du vil dele bolig og eventuelle eiendeler. La det slå ned som lyn fra klar himmel for henne. Synd når det blir slik, men alternativet er nok værre dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er selvfølgelig ikke akseptabel oppførsel. Det er selvfølgelig ikke greitt å sjekke mobiltelefoner, men du registrerte en tydelig atferdsendring med tanke på mobilen og da skjønner jeg godt at du sjekket. Jeg får litt vondt av deg siden du prøver å unnskylde oppførselen hennes med at det er "et mobilforhold" og at du velger å se forbi det. Dette er forbi hva som er greitt, og at du skal ikke behøve å finne deg i dette eller akseptere den type oppførsel. Og dessverre så ligger det nok mer til grunn her. Hun respekterer deg ikke. Tror ikke du har det så greitt i denne situasjonen, og jeg synest du skal tenke på deg selv og gjøre det som er best - å gå fra henne.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
11 hours ago, Guest 6005a...b18 said:

Blir det plutselig mere romslig/trangere inni der. Så har du svaret.

 

3 hours ago, Uderzo said:

Dette er sludder og pølsevev.

 

3 hours ago, Sjørøver said:

Jeg tror ikke du er gammel nok til å være på internett.

Jeg vil heller si at dere som er skeptisk er veldig heldige som ikke har opplevd noe sånt. Jeg merker forskjeller vedrørende alt. Og ja jeg kjente forskjell i musa til eksen etter at hun var 'tilfeldigvis' mye sammen med en storkar. Selv om hun blånektet så viste det seg helt soleklart etterhvert på mange måter at det hadde foregått en del.

Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (41 minutter siden):

Jeg vil heller si at dere som er skeptisk er veldig heldige som ikke har opplevd noe sånt. Jeg merker forskjeller vedrørende alt. Og ja jeg kjente forskjell i musa til eksen etter at hun var 'tilfeldigvis' mye sammen med en storkar. Selv om hun blånektet så viste det seg helt soleklart etterhvert på mange måter at det hadde foregått en del.

Tror det heller stammer fra ditt eget sinn. Skjeden er fleksibel, den kan utvide seg ved behov, for å si det slik. Men den blir ikke vedvarende vid/stor på grunn av hyppig penetrering av en stor penis.
Det du beskriver er et myte, og jeg vil ikke anbefale at du tar avgjørelser i dine mellommenneskelig forhold basert på det du tror er sant på dette området.
Alder kan ha en effekt på elastisiteten, men det som har størst effekt er fødsler. Store peniser? Nei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 hour ago, Uderzo said:

Men den blir ikke vedvarende vid/stor på grunn av hyppig penetrering av en stor penis.

Ikke veldig lenge nei. Men kanskje lenge nok til at det kan merkes en god stund etterpå.

1 hour ago, Uderzo said:

Det du beskriver er et myte,

Selv om det er noen klare svar fra spesifikke kilder, så er ikke folk videre enig seg imellom rundt dette.

1 hour ago, Uderzo said:

og jeg vil ikke anbefale at du tar avgjørelser i dine mellommenneskelig forhold basert på det du tror er sant på dette området.

Det var bare 0.1 % av det totale bildet som jeg ikke engang hadde peiling på om kunne være en ting når det skjedde.

Nå er ikke jeg en kaffedrikker, men jeg kan tenke meg om en person drikker den samme kaffen hver dag i mange måneder eller år, også plutselig en dag har kaffen blitt litt mer bitter. Sånt merker man gjerne.

Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (36 minutter siden):

Ikke veldig lenge nei. Men kanskje lenge nok til at det kan merkes en god stund etterpå.

Selv om det er noen klare svar fra spesifikke kilder, så er ikke folk videre enig seg imellom rundt dette.

Det var bare 0.1 % av det totale bildet som jeg ikke engang hadde peiling på om kunne være en ting når det skjedde.

Nå er ikke jeg en kaffedrikker, men jeg kan tenke meg om en person drikker den samme kaffen hver dag i mange måneder eller år, også plutselig en dag har kaffen blitt litt mer bitter. Sånt merker man gjerne.

Det er enighet om dette i fagmiljøet. Hva "folk" tror er noe annet, det er en grunn til at det kalles en myte.

Det høres mer ut som det er noe annet som er bittert her men. 

TS, beklager avsporingen.
Når det gjelder din knipe så reiser kommunikasjonen en del røde flagg. Som du selv sier så er det ikke greit å snoke i andres privatliv, men det har nå skjedd, gjort er gjort.
Sånn kommunikasjon er ikke normalt å ha med kolleger eller andre man tilsynelatende har et platonisk forhold til.
Hvis jeg skal basere meg kun på den ene siden av saken, din, så høres det ikke ut som det forholdet har en fremtid. Uansett om hun er utro eller ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...