Javisst Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg kjører så lenge det er isfrie veier. I fjor hadde jeg siste kjøretur lille julaften, og sesongstart i februar. Service og reparasjoner i januar. Varmeholker og LED-lys er gull verdt nå som kulda og mørket er kommet. Men jeg kjører på vanlige dekk, så jeg stikker som regel hodet ut døra for å se på føret før jeg tar avgårde med sykkelen. Ullbuff var ihvertfall gull verdt nå i sist uke da jeg kjørte i minusgrader, men vurderer balaklava for enda bedre isolasjon. Digger vinkekulturen blant mc-førere. Men de som farter rundt på GSA er ikke så voldsomme på vinkingen. De har gjerne nok med å holde balansen.
Gavekort Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Kjørte en ganske solid tur i går i 5 grader. Med ullgenser og superundertøy under kjøreklærne så klarer jeg meg ganske bra på bein og overkropp, men de tynne skinnhanskene mine gjør ikke jobben, så ble temmelig forfryst på fingrene. Kaldere temperaturer enn det er jeg ikke interessert i å kjøre i på sykkel med touringdekk. Javisst skrev (35 minutter siden): Digger vinkekulturen blant mc-førere. Men de som farter rundt på GSA er ikke så voldsomme på vinkingen. De har gjerne nok med å holde balansen. Av den lille erfaringen jeg har så er det for det meste eldre menn som pendler på scootere som er de minst flittige til å vinke. De som har en eller annen form for "entusiastkjøretøy" pleier å vinke med noen unntak uavhengig av type sykkel. Så er man jo av og til opptatt med kjøringen sin, så har tatt meg selv i å glemme å vinke til noen, uten at jeg mener noe vondt med det. Endret 3 timer siden av Gavekort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå