Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

OddZen skrev (1 time siden):

Bytte ut Brasil med Rudskogen... Blir ikke tryggere enn det hvis det er trygghet man er ute etter 😆

Men det er alltid kjedelig med avlyst løp, til tross for at spenningen i F1 for årets sesong er litt tappa... 

Formel 1 på Rudskogen 😂 Fy faen for et show.

Spenningen for min del blir de tre battlene under Red BUll:

Mercedes vs Ferrari
Alpine vs McLaren
Alfa Romeo vs Aston Martin
(jadda, og Haas vs Alpha Tuari, men hvem pokker bryr seg om disse da)

Ingen av de "best of the rest"-plassene er avgjort og ligger relativt tett på hverandre, og her kan det bli kniving helt inn. Om noe så håper jeg på mer kameradekning fra F1 på disse oppgjørene fremfor å filme at Max at cruiser ubekymret inn til seier eller hvilken som helst jævla kjendis som er på tribunen.

Endret av Retroman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Evil-Duck endret tittelen til Formel 1 2022 - São Paulo Grand Prix (13. november)
Sjørøver skrev (5 timer siden):

Gjør Lewis det bra i Brazil tror dere? Er det noen grid straffer som kan gjøre løpet litt spennende? 

Lewis er god rundt Interlagos, ingen tvil om det. Blir det regn øker bare fordelen hans, mener jeg. t1 og t11 har vanskelige bremsesoner når det er vått, og der er Hamilton kanskje beste fører på griden. Så er det jo selvsagt et spørsmål om hvor konkurransedyktig bilen hans er i år. Mercedes virker å ha en bil som har mye downforce, og Interlagos er en high downforce track, men en skal også helst ha litt å flekse med på strekkene. Ser for meg at Mercedes kan kjøre fort rundt Interlagos i kvalifiseringsmode, men at de vil være sårbare i særlig siste sektor fra t12 til t1 under racet.

Trenger jo ikke grid straffer for å gjøre Interlagos spennende. Korte rundetider med masse backmarkers å passere, samt gammeldags layout uten service roads pleier å gjøre jobben. I 2016 husker jeg det var safety car 5 ganger ute på banen. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Bytex skrev (5 minutter siden):

Jeg håper hvertfall det blir mere spennende, ikke at Max sitter og chiller 20 sekunder foran alle de andre og vinner som vanlig.

Bruker som sagt å være spennende, men anbefaler deg å finne andre battles å følge med på også. Er du bare opptatt av hvem som kommer p1, så går du glipp av mye moro.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...