Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder er skadelig for menn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er viktig å ha i bakhodet at man ikke må ta det som hender på Tinder alt for seriøst. Nåtidens samfunnsutvikling gjør også at det kan lønne seg å se utover våre landegrenser for å finne en partner. Er man litt opp i åra og enda ikke funnet kjærligheten, ser jeg ingen gode argumenter til å snevre inn søket basert geo-lokasjon. Jeg velger å leve i den troen at det finnes noen for alle. Vi har alle fått utdelt vår egen vanskelighetsgrad med tanke på hvordan vi er skapt. Noen trenger bare litt lenger tid for å komme i mål, og det er helt greit.🤗

Lenke til kommentar
3 hours ago, fokkeslasken said:

Så ... de har enda tilgode å kunne holde på dama?

Nei de endte opp med en langvarig etterhvert, men i starten av 20 årene var det sånn. Men om de ikke hadde hatt det, så er det vel endel damer som ender opp med mange ligg, men kun katter som blir boende? Sånt går begge veier. At damer har litt mer i ermet er eg med på. En ufør dame finner seg mye lettere en partner enn en mann i samme situasjon, men å dra det så langt at en mann ikke klarer finne seg noe derimot..

Lenke til kommentar
Gjest 7968a...bd7
RRhoads skrev (På 22.1.2023 den 4.07):

Det er jo piss. Det er jo ikke vanskelig for menn å finne ei dame, hverken for et seriøst forhold, eller for noe mer useriøst.

Lett for andre å si, men for en som har prøvd i mange år er det ikke så lett.
Tror jeg muligens har fått svar fra 0.5% av alle de jeg har sendt melding til på diverse datingapp for Norge.
Tør ikke tenke hvor mye penger jeg har brukt på Sukker, Match, Møteplassen, JustKiss, EliteSingles, AcademicSingles,  Happn, Tinder.
Jeg gikk nylig også til innkjøp av en Tinder fotograf for å få bedre bilder. Det kostet meg rundt 10000kr.

Jeg får sjeldent svar fra dem jeg kontakter., og de jeg får svar fra så går det ikke mot noe. Ikke godt å si hvorfor.
Jeg bor også i Nord-Norge og her er det mye mindre single enn i Oslo. Jeg bodde tidligere i Oslo og brukte da Sukker. På sukker er det veldig mange å velge mellom i og rundt Oslo, men jeg hadde ikke veldig drag på disse damene.. Da jeg senere flyttet tilbake til Nord-Norge så var det mye mindre å velge mellom og dermed også mye vanskeligere å finne noen.

Dog jeg har et lite problem med hvem jeg skriver til. Jeg ønsker barn, og da innskrenker det mulighetene. Hvis jeg ikke hatt hatt tanker om å få barn hadde det nok vært mye enklere for meg, ettersom jeg da kunne prøvd å kontakte single damer som allerede har fått barn. Det er veldig mange flere av dem der ute, enn single uten barn og som ønsker seg barn.

Anonymous poster hash: 7968a...bd7

Lenke til kommentar
Gjest 7968a...bd7 skrev (4 minutter siden):

Lett for andre å si, men for en som har prøvd i mange år er det ikke så lett.
Tror jeg muligens har fått svar fra 0.5% av alle de jeg har sendt melding til på diverse datingapp for Norge.
Tør ikke tenke hvor mye penger jeg har brukt på Sukker, Match, Møteplassen, JustKiss, EliteSingles, AcademicSingles,  Happn, Tinder.
Jeg gikk nylig også til innkjøp av en Tinder fotograf for å få bedre bilder. Det kostet meg rundt 10000kr.

Jeg får sjeldent svar fra dem jeg kontakter., og de jeg får svar fra så går det ikke mot noe. Ikke godt å si hvorfor.
Jeg bor også i Nord-Norge og her er det mye mindre single enn i Oslo. Jeg bodde tidligere i Oslo og brukte da Sukker. På sukker er det veldig mange å velge mellom i og rundt Oslo, men jeg hadde ikke veldig drag på disse damene.. Da jeg senere flyttet tilbake til Nord-Norge så var det mye mindre å velge mellom og dermed også mye vanskeligere å finne noen.

Dog jeg har et lite problem med hvem jeg skriver til. Jeg ønsker barn, og da innskrenker det mulighetene. Hvis jeg ikke hatt hatt tanker om å få barn hadde det nok vært mye enklere for meg, ettersom jeg da kunne prøvd å kontakte single damer som allerede har fått barn. Det er veldig mange flere av dem der ute, enn single uten barn og som ønsker seg barn.

Anonymous poster hash: 7968a...bd7

Hva skriver du til de du kontakter?

Lenke til kommentar
Gjest 7968a...bd7
RRhoads skrev (Akkurat nå):

Hva skriver du til de du kontakter?

Ikke noe vulgert.
Jeg holder det enkelt.
Hei, og deretter noe spørsmål rundt det som dem har skrevet på sin profil.

Jeg fikk også tips fra Tinder fotografen om åpninger jeg kunne bruke:
1.Hei [Navn]! Hvordan går [helgen/uken/mandagen/påsken/etc]? :) 
2. Hei [Navn]! Liker stilen din :)

Anonymous poster hash: 7968a...bd7

Lenke til kommentar
Gjest 7968a...bd7 skrev (12 minutter siden):

Lett for andre å si, men for en som har prøvd i mange år er det ikke så lett.
Tror jeg muligens har fått svar fra 0.5% av alle de jeg har sendt melding til på diverse datingapp for Norge.
Tør ikke tenke hvor mye penger jeg har brukt på Sukker, Match, Møteplassen, JustKiss, EliteSingles, AcademicSingles,  Happn, Tinder.
Jeg gikk nylig også til innkjøp av en Tinder fotograf for å få bedre bilder. Det kostet meg rundt 10000kr.

Jeg får sjeldent svar fra dem jeg kontakter., og de jeg får svar fra så går det ikke mot noe. Ikke godt å si hvorfor.
Jeg bor også i Nord-Norge og her er det mye mindre single enn i Oslo. Jeg bodde tidligere i Oslo og brukte da Sukker. På sukker er det veldig mange å velge mellom i og rundt Oslo, men jeg hadde ikke veldig drag på disse damene.. Da jeg senere flyttet tilbake til Nord-Norge så var det mye mindre å velge mellom og dermed også mye vanskeligere å finne noen.

Dog jeg har et lite problem med hvem jeg skriver til. Jeg ønsker barn, og da innskrenker det mulighetene. Hvis jeg ikke hatt hatt tanker om å få barn hadde det nok vært mye enklere for meg, ettersom jeg da kunne prøvd å kontakte single damer som allerede har fått barn. Det er veldig mange flere av dem der ute, enn single uten barn og som ønsker seg barn.

Anonymous poster hash: 7968a...bd7

Siden du vil ha barn antar jeg at du går etter for det meste unge kvinner, og om du selv er godt oppi årene så kan det være litt vanskelig å finne kandidat her til lands ja. Hva med utlandet? 

Lenke til kommentar
Gjest 7968a...bd7 skrev (5 minutter siden):

Ikke noe vulgert.
Jeg holder det enkelt.
Hei, og deretter noe spørsmål rundt det som dem har skrevet på sin profil.

Jeg fikk også tips fra Tinder fotografen om åpninger jeg kunne bruke:
1.Hei [Navn]! Hvordan går [helgen/uken/mandagen/påsken/etc]? :) 
2. Hei [Navn]! Liker stilen din :)

Anonymous poster hash: 7968a...bd7

Ganske dårlig tips. Du bør heller introdusere deg selv, og kommentere noe av det som står i profilen hennes, og gjerne følge opp med et spørsmål.

Spørsmål om hvordan det går er svært kjedelig å få. 

Lenke til kommentar
RRhoads skrev (1 minutt siden):

Ganske dårlig tips. Du bør heller introdusere deg selv, og kommentere noe av det som står i profilen hennes, og gjerne følge opp med et spørsmål.

Spørsmål om hvordan det går er svært kjedelig å få. 

Og man får alltid det samme svaret: "bra, der da". Eller kanskje noen er brutalt ærlige og skriver at ting er dritt. Har man så lyst til å bli kjent da, kanskje? 😛 

Lenke til kommentar
Gjest 7968a...bd7
Malakitt skrev (6 minutter siden):

Siden du vil ha barn antar jeg at du går etter for det meste unge kvinner, og om du selv er godt oppi årene så kan det være litt vanskelig å finne kandidat her til lands ja. Hva med utlandet? 

Jeg holder for tiden å prøver utlandet, hovedsakelig Asia.

Rike folk virker å ha det veldig lett å få vakre damer, selv om dem selv ikke er veldig attraktive.
Jeg lurer på hvor rik man da må være?
Jeg er nok ikke rik, men jeg har en inntekt på 1 million i året.

Anonymous poster hash: 7968a...bd7

Lenke til kommentar
Gjest 7968a...bd7 skrev (Akkurat nå):

Jeg holder for tiden å prøver utlandet, hovedsakelig Asia.

Rike folk virker å ha det veldig lett å få vakre damer, selv om dem selv ikke er veldig attraktive.
Jeg lurer på hvor rik man da må være?
Jeg er nok ikke rik, men jeg har en inntekt på 1 million i året.

Anonymous poster hash: 7968a...bd7

Lykke til. 

Har ikke peiling, jeg bryr meg ikke om sånt og er ikke en sånn vakker dame heller. Men med en inntekt på 1 million i året er du nok styrtrik i Asia. 😛 

Lenke til kommentar
Gjest 7968a...bd7 skrev (20 minutter siden):

Jeg holder for tiden å prøver utlandet, hovedsakelig Asia.

Rike folk virker å ha det veldig lett å få vakre damer, selv om dem selv ikke er veldig attraktive.
Jeg lurer på hvor rik man da må være?
Jeg er nok ikke rik, men jeg har en inntekt på 1 million i året.

Anonymous poster hash: 7968a...bd7

Hvorfor prøver du å få deg dame fra Asia, heller enn å bare prøve å få deg dame?

Jeg er for å bruke de fordeler man måtte ha, men vil du egentlig ha en dame som tar deg for lønna di?

Damer pleier å dukke opp når man ikke leter, og på de forunderligste steder. Når man er veldig klar for å finne noen så er det ofte vanskelig…

-k

Lenke til kommentar
Gjest 7968a...bd7
knutinh skrev (30 minutter siden):

Hvorfor prøver du å få deg dame fra Asia, heller enn å bare prøve å få deg dame?

Enkelte folk skjønner altså ikke.
Det du sier er ikke så enkelt for alle.
Hadde det vært så enkelt som du sier, bare få meg en dame. Hvor skal jeg finne henne da altså?

Tro jeg har prøvd i mange år, uten å få noe dame som er interessert i meg. Spesielt noen som er litt yngre og er interessert i å få barn.
Jo eldre jeg også ble jo vanskeligere ble det.

Anonymous poster hash: 7968a...bd7

Lenke til kommentar
Gjest 7968a...bd7

En feit, skallet, middelaldret mann med briller og høreapparat, er vanligvis ikke noen damer velger.

I fjor klarte jeg å kvitte meg med 25Kg, og har blitt slankere, og mer muskuløs, men jeg tror jeg skulle gjort det for flere år siden.

Anonymous poster hash: 7968a...bd7

Lenke til kommentar
Malakitt skrev (1 time siden):

Og man får alltid det samme svaret: "bra, der da". Eller kanskje noen er brutalt ærlige og skriver at ting er dritt. Har man så lyst til å bli kjent da, kanskje? 😛 

Letteste måten å få en samtale til å dø på er å stille kjedelige spørsmål. 

Tror det beste er å snakke om litt felles interesser først, og prøve å få igang en engasjerende samtale. 

 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest 7968a...bd7 said:

En feit, skallet, middelaldret mann med briller og høreapparat, er vanligvis ikke noen damer velger.

I fjor klarte jeg å kvitte meg med 25Kg, og har blitt slankere, og mer muskuløs, men jeg tror jeg skulle gjort det for flere år siden.

Anonymous poster hash: 7968a...bd7

Hvorfor skulle ei i utlandet velge det da? 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest 7968a...bd7 said:

Enkelte folk skjønner altså ikke.
Det du sier er ikke så enkelt for alle.
Hadde det vært så enkelt som du sier, bare få meg en dame. Hvor skal jeg finne henne da altså?

Tro jeg har prøvd i mange år, uten å få noe dame som er interessert i meg. Spesielt noen som er litt yngre og er interessert i å få barn.
Jo eldre jeg også ble jo vanskeligere ble det.

Anonymous poster hash: 7968a...bd7

 Du har min fulle sympati, og jeg skjønner deg så godt. Jeg har selv valgt å se til utlandet og er meget glad for det!

Pust med magen, dette går bra for deg. Du har 1 million i inntekt og har begynt å innse viktigheten av å ta vare på kroppen din. At du ser til utlandet vil åpne enormt mange flere muligheter. Du vet på Tinder har man den funksjonen at man kan stille inn lokasjon? Det er veldig greit, og jeg kan ikke tenke meg annet enn at du vil få mange matcher ved bruk av dette i Asia-regionen. Med tanke på at du også ønsker din egen familie, så er jeg sikker på at du vil kunne finne ei veldig grei kvinne.

Så klart, når man går lenge uten affeksjon fra en partner, så er det lett å bli deprimert. Rist av deg den følelsen, mulighetene er der, du må bare velge å se dem.

Lykke til.😊

Lenke til kommentar
Gjest 7968a...bd7
Quakecry skrev (7 timer siden):

Hvorfor skulle ei i utlandet velge det da? 

Vel jeg er ikke feit lenger, men selv utlandet er jeg nok ikke fra øverste hylle heller.
Avhengig av landet så er det lettere å få ei yngre dama i utlandet. 

Stort sett alle utenlandsk damer jeg har truffer på Tinder, så har det vært Catfishers.

Anonymous poster hash: 7968a...bd7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...