Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Omnia vincit amor skrev (På 7.12.2021 den 18.54):

Ikke sant. Jeg har forståelse for at man tar inspirasjon og jobber kreativt på den måten. Men slik det blir gjort her.. 

Bare for å gjøre det helt klart.. Det at EA og DICE endte opp med å endre hele Battlefield formulaen i 2042 er noe som for meg personlig sitter veldig langt inne. Jeg har spilt alle spillene i serien (utenom Hardline, fuck that shit) siden Bad Company 2. Jeg spilte Battlefield 5 selv om sine problemer nesten religiøst i 2 år.. 

Du gikk glipp av noe der. Har selv spilt BFH i mange timer på PS4. Prøvde det igjen denne helga for å sjekke hvordan ståa var online. Var overraskende mange online, og storkoste meg! 

Vurderer å få meg BF 2042, men er litt skeptisk når jeg leser hva andre synes om spillet. 

Lenke til kommentar
13 hours ago, Mr.Duklain said:

Du gikk glipp av noe der. Har selv spilt BFH i mange timer på PS4. Prøvde det igjen denne helga for å sjekke hvordan ståa var online. Var overraskende mange online, og storkoste meg! 

Vurderer å få meg BF 2042, men er litt skeptisk når jeg leser hva andre synes om spillet. 

Ikke noe å vurdere. Spillet har ikke fått noe innhold siden i fjor, spillet er ganske dødt og er sannsynligvis avsluttet fra EA sin side. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (16 timer siden):

Du gikk glipp av noe der. Har selv spilt BFH i mange timer på PS4. Prøvde det igjen denne helga for å sjekke hvordan ståa var online. Var overraskende mange online, og storkoste meg! 

Vurderer å få meg BF 2042, men er litt skeptisk når jeg leser hva andre synes om spillet. 

Bare å så stå pent over, i hvert fall frem til vi vet hva som omsider en gang kommer av innhold i sesong 1. Spillet slik det er i dag er som en ekstremt sjelløs, tom søppeldynge. Er fortsatt i sjokk over hvor elendig 2042 er og det gir null insentiv til å spille videre pr dags dato. Helt, helt utrolig.

Endret av Mala
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Mr.Duklain skrev (På 20.3.2022 den 22.39):

Du gikk glipp av noe der. Har selv spilt BFH i mange timer på PS4. Prøvde det igjen denne helga for å sjekke hvordan ståa var online. Var overraskende mange online, og storkoste meg! 

Vurderer å få meg BF 2042, men er litt skeptisk når jeg leser hva andre synes om spillet. 

Så det er ikke for seint å kjøpe det altså? Jeg har hørt mye godt om det og jeg er nok skeptisk fordi det ikke er battlefield slik jeg kjenner det men finner det sikkert billig ett sted da 🤔

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (4 timer siden):

Så det er ikke for seint å kjøpe det altså? Jeg har hørt mye godt om det og jeg er nok skeptisk fordi det ikke er battlefield slik jeg kjenner det men finner det sikkert billig ett sted da 🤔

Vet ikke om du bare spiller på PC, men hvis du også spiller på PS4, så er BFH nå på 75% salg på PlayStation store til bare 62kr frem til 31.03. (Vet ikke om det har noe å si om hvorfor det var overraskende mange aktive servere i helga).

https://store.playstation.com/no-no/product/EP0006-CUSA00633_00-BFHDELUXEEDITION?gclid=Cj0KCQjw5-WRBhCKARIsAAId9FkO95yryh2K5m-JLdUHYZr30RLpg3MixEjmxn7pcyBPe4sqRLAyI-kaAqJNEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Mr.Duklain skrev (49 minutter siden):

Vet ikke om du bare spiller på PC, men hvis du også spiller på PS4, så er BFH nå på 75% salg på PlayStation store til bare 62kr frem til 31.03. (Vet ikke om det har noe å si om hvorfor det var overraskende mange aktive servere i helga).

https://store.playstation.com/no-no/product/EP0006-CUSA00633_00-BFHDELUXEEDITION?gclid=Cj0KCQjw5-WRBhCKARIsAAId9FkO95yryh2K5m-JLdUHYZr30RLpg3MixEjmxn7pcyBPe4sqRLAyI-kaAqJNEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Er dessverre kun PC det går i :(

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (3 timer siden):

Er dessverre kun PC det går i :(

Er litt dyrere på PC nå 75kr. Men jeg vet ikke om hvor mange som spiller online på pc, men er jo bare snakk om 75kr, så er jo ikke verre enn å ta seg en "prøvetur" :)

https://www.instant-gaming.com/en/371-buy-battlefield-hardline-preorder-bonus-pc-game-origin/?currency=NOK&gclid=Cj0KCQjw5-WRBhCKARIsAAId9FmTdxj1GI1vCqIrpgBoRa-_FhYWMqCRnKxKRrRasNV-lMg9kC5TxiwaAsguEALw_wcB

Lenke til kommentar

Hei folkens! Jeg lasta ned spillet igjen nå nylig og har hatt det litt gøy i portal (liker bc2 og bf3 maps). Jeg har lite til overs for 2042 mapsa med 128 spillere. Uansett.. jeg liker å spille hardcore siden det blir så mye kills :) Har hatt et problem der mine teammates respawner rett foran meg mens jeg skyter på fienden som gjør at jeg teamkiller. Er det andre som har det problemet i custom servere? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Overrasket over hvor stor shit fest dette spillet endte opp å bli. Er det en ting jeg er glad for er at jeg aldri endte opp med å kjøpe spillet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Abnorm skrev (6 minutter siden):

Fy søren, nå gleder jeg meg til å vende tilbake til slagmarken. 😀

Har vært på Mac i over ti år, men nå skal jeg endelig bygge ny maskin. Har ikke spilt siden Battlefield Bad Company 2

Er bare å installere Battlefield 4 først om sist om du ønsker å spille et moderne BF.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
_R2D2_ skrev (3 minutter siden):

Er bare å installere Battlefield 4 først om sist om du ønsker å spille et moderne BF.

OK, trodde 2042 var det folk spilte.... Men da setter jeg kursen mot BF4. 😁 Gleder meg stort. 

Regner med noe har endret seg siden sist jeg spilte, bare atmosfæren er der... Krysser fingrene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...