Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165
MrLuni skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke helt all denne rage dette spillet får. 
Det er jo et ganske fun spill! Ja så klart har det noen bugs, men dette overlever vi. Og det er litt tungt å dra.
Har kost meg godt i 60++ timer
Etter dette blir det noe ensformig. Men det vil komme nytt content etter hvert. Og dem kommer til å bygge mer på spillet. 

Alt hatet kommer til å gjøre at dem skroter spillet.. 

Det jeg savner mest er at en 5te eller 6te person skal kunne joine samme servicer som har exp.

Om du har spilt Battlefield før så bør det være ganske enkelt å forstå hvor alt "raget" kommer fra.
Det er rent objektivt veldig mye som er endret / gjort annerledes fra det vi er vane med fra et Battlefield spill.

Du har selvfølgelig rett til din subjektive mening om endringene, men det bør ikke være vanskelig å forstå hvorfor folk flest er misfornøyde (noe sånn som 94% av spillerbasen har forsvunnet på Steam, og det på kun 2 måneder).

 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det å finne spill nå over Origin, med crossplay deaktivert? Jeg sleit veldig å finne kamper uten bots og dritt for en stund tilbake. Ser liksom ikke for meg at det er noe lettere nå?  

I BFV er det i hvert fall null stress, der er serverene rimelig proppa til enhver tid føler jeg. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Mala said:

Hvordan er det å finne spill nå over Origin, med crossplay deaktivert? Jeg sleit veldig å finne kamper uten bots og dritt for en stund tilbake. Ser liksom ikke for meg at det er noe lettere nå?  

I BFV er det i hvert fall null stress, der er serverene rimelig proppa til enhver tid føler jeg. 

Prøvde litt solo for å få litt fortgang på et par våpen, men selv der må man jo vente en stund for at andre spillere skal joine. Har sikkert ikke nok "Bots" 🤣

Lenke til kommentar

Problemet med dårlig ytelse i spillet som visstnok var grunn til at det ikke var så mange juksere i BF2042 er redusert. Om dette var en sannferdig beskrivelse.
I så fall kan en glede seg over at antallet juksere i spillet har økt kraftig fra om med Søndag og da må vel også ytelsen i spillet blitt bedre🤣.... Dessuten er det bra utvalg av "cheats" til konsoller til salgs for 2042

.

At salg av cheats til BF2042 var "stanset" er en direkte usannhet, det har fantes og finnes stort antall og få kjøpt.

Av og til kan en lure kraftig på hvilken motiver har enkelte utaler som om at juksing ikke finnes/finnes i særlig grad i spesifikk spill uansett grunn de oppgir for dette.


Hvor bra de virker disse tingene vet jeg ikke noe om annet at det finnes nå en del svært så tydelige juksere i BF2042

Endret av baggiebridges
  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, Raul07 said:

 

 

Hadde man ikke visst selv hva som var hadde man tippet at 2042 var det eldste spillet. Ganske sykt hvor mye detaljer som bare er borte vekk i forhold til tidligere. 

 

 

 

 

 

 

Kan ikke noe om utvikling, men skulle da tro dem bare hadde trengt å reskinne BFV og legge til nyere ting? Skjønner faktisk ikke hvordan kvaliteten kan være såpass mye bedre i de forrige. Kan uansett enda ha det gøy med 2042, er jo et battlefield i bunn og grunn. Men alle feil og mangler gjør det ofte irriterende. 

Lenke til kommentar

Lurer på om vi ikke skal få noen form for informasjon hva som skjer videre snart? Utviklerne hos DICE har hverken viljen eller kompetansen ser det ut til lengre. Det er jævlig skuffende hvor dem har kjørt skuta nå. Som AngryJoe sa så føles det ut som dem har prøvd å lage alt annet enn et battlefield spill. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Quakecry skrev (2 timer siden):

Lurer på om vi ikke skal få noen form for informasjon hva som skjer videre snart? Utviklerne hos DICE har hverken viljen eller kompetansen ser det ut til lengre. Det er jævlig skuffende hvor dem har kjørt skuta nå. Som AngryJoe sa så føles det ut som dem har prøvd å lage alt annet enn et battlefield spill. 

Det ga de vel oss for en ukes tid siden:

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Quakecry skrev (5 minutter siden):

Klar over den. Men det var jo ingenting av hva som skjer framover. Kun at en eller annen gang får dem kanskje til hva forrige spill hadde. 

Det skjer nok aldri, kommer et forbedret scoreboard om 1 måneds tid, kanskje VOIP noen måneder etter det igjen. Ellers har de vel ingen vei utenom de 4 spesialistene og battlepassene som folk har betalt for, så det må de nok belage seg på å gi ut før eller siden. 

Men utover det, hadde jeg forventet minimalt til ingen utvikling slik som det har gått etter lanseringen, de kutter nok kostnader der de kan, og starter på nytt.

Forvent behandlingen Anthem fikk og ikke den No Man's Sky fikk. 

Lenke til kommentar
1 hour ago, IT-Henrik said:

Det skjer nok aldri, kommer et forbedret scoreboard om 1 måneds tid, kanskje VOIP noen måneder etter det igjen. Ellers har de vel ingen vei utenom de 4 spesialistene og battlepassene som folk har betalt for, så det må de nok belage seg på å gi ut før eller siden. 

Men utover det, hadde jeg forventet minimalt til ingen utvikling slik som det har gått etter lanseringen, de kutter nok kostnader der de kan, og starter på nytt.

Forvent behandlingen Anthem fikk og ikke den No Man's Sky fikk. 

Forventer ikke Anthem sin behandling engang. Sannsynligvis blir det vel ikke noe mer innholdt til spillet framover. Har over 90 timer i spillet og har det jo gøy til tider, men later litt som det bare er et "generisk" FPS spill og ikke battlefield. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Quakecry said:

Forventer ikke Anthem sin behandling engang. Sannsynligvis blir det vel ikke noe mer innholdt til spillet framover. Har over 90 timer i spillet og har det jo gøy til tider, men later litt som det bare er et "generisk" FPS spill og ikke battlefield. 

Bare synn det ikkje finnes et eneste spill som er som battlefield. Dermed blir det å spille et av battlefield spilla. Så Quake og Battlefield fremdeles. 
SlowSim er ikke noe for meg, ei heller battleroyale spill. Dårlige tider nå gitt 😅
Skal sies at jeg har det gøy med 2042 mens jeg spiller med gutta boys. Spille alene er kjedelig. 
Spille helt alene kunne man fint gjøre i timesvis på Karkand i BF 2. Det var tider det :D 

Lenke til kommentar
19 minutes ago, Nizzen said:

Bare synn det ikkje finnes et eneste spill som er som battlefield. Dermed blir det å spille et av battlefield spilla. Så Quake og Battlefield fremdeles. 
SlowSim er ikke noe for meg, ei heller battleroyale spill. Dårlige tider nå gitt 😅
Skal sies at jeg har det gøy med 2042 mens jeg spiller med gutta boys. Spille alene er kjedelig. 
Spille helt alene kunne man fint gjøre i timesvis på Karkand i BF 2. Det var tider det :D 

Ja. Savner BF2, 2142, og BC2. Er enig i at det er synd det ikke er noen andre som gjør battlefield på samme måte. 

Lenke til kommentar
19 minutes ago, Nizzen said:

Enten blir det å spille 2042, eller så blir det ingen gaming. Nesten slik er det nå. 🤪

Ja :p Synd at det er bare et par kompiser irl som av og til spiller spillet. Ellers har jeg "ingen" å spille 2042 med. Prøver hvert fall å unlocke tier 1 skinnet på Falck. Får i det minste sett hele slagmarken og ha det pent men jeg lider og prøver å "kose" meg.

HwLGMNV.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Quakecry skrev (2 timer siden):

Forventer ikke Anthem sin behandling engang. Sannsynligvis blir det vel ikke noe mer innholdt til spillet framover. Har over 90 timer i spillet og har det jo gøy til tider, men later litt som det bare er et "generisk" FPS spill og ikke battlefield. 

Mer enn Anthem blir det uansett, spesialistene og de 4(?) kartene knyttet til battlepass, må de nesten gi ut selv om spillet har 3 aktive spillere igjen om et halvår. 

Men forstår jo at du etterspør mer info:

1qh8xuo5aae81.jpg

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Fleste vennene mine har sluttet BF2042 helt så prøvd å spille litt solo i de siste ukene. Det er helt forferdelig, en del pga spillet rett og slett er dårlig, men også fordi det virker som de få spillerne som er mer opptatt av kdr enn noe annet.

Folk camper de mest random steder. Oftest med bolte, tank eller sniper. Prøver man å ta over objektives i conquest nå er man oftest alene og i breaktrough sitter jo 75% av begge lagene i områder som er «out of bounds» for det andre laget.

Er jo ikke rart spillet ikke føles ut som BF når spillerne ikke spiller det som et BF spill. Skjønner at det er mye dårlig design som gjør det, men folk velger jo å utnytte dårlig design for KDR isteden for å fokusere på å ha det gøy. 

Personlig er rush nesten det eneste som føles spillbart og man kan oppleve Teamwork selv med randoms. litt synd at det er så få som spiller det atm så man ikke kan forvente full rush server utenfor peak hours.

 

Føler meg ganske sikker på at det ikke kommer til å bli lagt noe særlig effort i spillet. Og selv om de prøver stoler jeg ikke på DICE lengre til å ta kompetente valg. Free to play kommer ikke til å endre noe heller.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...