Gå til innhold

Hva skal du stemme på i år?  

267 stemmer

  1. 1. Hvilket parti skal du stemme på?

    • Høyre
      23
    • Arbeiderpartiet
      37
    • MDG
      26
    • Liberalistene
      13
    • SV
      13
    • Venstre
      19
    • FRP
      33
    • KrF
      1
    • Rødt
      29
    • Demokratene
      15
    • Andre
      12
    • Senterpartiet
      26
    • Blank
      13
    • Skal ikke stemme
      7

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 13. sep. 2021, 21:59

Anbefalte innlegg

Mr.Duklain skrev (2 minutter siden):

Nå tilskriver du meg utsagn jeg ikke har skrevet. Jeg sa aldri han var en fyllik, du gjorde det. Alkoholisme og rusmisbruk er ofte knyttet til psykiske lidelser. Jeg har ikke kollektivt analysert alle asylsøkere som psykisk syke. Det jeg skrev at det finnes asylsøkere med psykiske problemer, det er en stor forskjell der. 

Er uansett dumt å lage kvalme i fylla uansett om man er psykisk syk eller ei. 

Ja det var jeg som helt bevisst skrev det, og som du har fått med deg inviterte jeg til å bli korrigert 🙂

Om du titter lengre opp ser du også at jeg "har misforstått" "Theo" og forsvarer AUFerne mot å bli definert som psykisk syke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å slå ned en politiker "på jobb" er temmelig alvorlige saker, det et angrep på demokratiet. Det var ikke noe som indikerte at antatt gjerningsmann hørte innunder psykisk helsevern, og det er meg bekjent fortsatt ingen indikasjoner på det. Så kan man påpeke forutinntattheten på forskjellige måter, og det må være lov. Jeg aner ikke om Theo liker meg eller ei, selv har jeg ingen spesiell oppfatning av Theo hverken den ene eller andre veien, jeg forholdt meg kun til kommentarene. Dette vesle intermessoet var steindødt, så hvorfor ønsker du å dra det videre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Norges Handicapforbund: Hvem har den beste likestillingspolitikken?
https://nhf.no/hvem-har-den-beste-likestillingspolitikken/

Sitat

Vil du vite hva de politiske partiene vil gjøre for å hindre diskriminering og skape likestilling for funksjonshemmede? Vi har lest partiprogrammene og trillet terninger på dem.

I sommer har vi trålet partiprogrammer for å finne ut hva partiene vil bidra med for å sørge for mangfold og likestilling. Vår analyse viser at mange partier har beveget seg et stort skritt i riktig retning, men ingen er helt i mål. 

Spoiler

valgbarometer-hovedbilde.jpg

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
13 hours ago, Haiku said:

Å slå ned en politiker "på jobb" er temmelig alvorlige saker, det et angrep på demokratiet. Det var ikke noe som indikerte at antatt gjerningsmann hørte innunder psykisk helsevern, og det er meg bekjent fortsatt ingen indikasjoner på det. Så kan man påpeke forutinntattheten på forskjellige måter, og det må være lov. Jeg aner ikke om Theo liker meg eller ei, selv har jeg ingen spesiell oppfatning av Theo hverken den ene eller andre veien, jeg forholdt meg kun til kommentarene. Dette vesle intermessoet var steindødt, så hvorfor ønsker du å dra det videre?

Det er like rimelig å anta at personen hadde problemer med rusmisbruk og derav kan ha mentale helseproblemer,  som at han bare er en som oppfører seg dårlig i fylla. Statistikker kan tale begge veier og alle konklusjoner om hvorfor det skjedde er nettopp antakelser. Det blir like feil og forutinntatt å anta at dette er en frisk/oppegående person som skal gjenspeile en generell holdningsproblematikk i samfunnet. Man diagnostiserer ikke men man forstår at dette som utvises ikke er rasjonell tankegang.

Nå er ikke det å ha mentale helseproblemer i seg selv noe negativt, det kan skje oss alle når som helst i liten eller større grad i løpet av livet. Det negative i denne sammenhengen er at man stadig får et dårligere tilbud i "verdens rikeste land" Norge når man rammes. Når det trappes ned på slike tilbud er noen av de første stedene man ser dette nettopp på gata og ikke sjelden i sammenheng med rus og alkohol. Stresset pandemien har medført har nok også forverret dette ytterligere.

Derav ønsket jeg å påpeke at det blir mer tydelig i samfunnet at behandling og tilbud rundt utfordringer ved mental helse, stadig blir dårligere. Samt at det fortsatt er tabuer og stigma forbundet med det. I det store og det hele er det ikke noe annerledes enn å bli mer eller mindre alvorlig syk på andre måter, forskjellen er hjelpen man får.

PS.
Jeg misliker ingen på forumet. Jeg velger dog hvem jeg går i debatt med. Deres meninger og ytringer her trenger heller ikke gjenspeile hva jeg ville synes om personen på en arbeidsplass eller privaten. Jeg har gode venner på jobb som jeg kan være sterkt uenig med på flere områder. For min del er det ganske enkelt, utviser man mangel på grunnleggende respekt for sine medmennesker på jobb eller privat så havner man utenfor min krets.

Jeg har nulltoleranse for de som bedriver hersketeknikker og personangrep på jobb.

Endret av Theo343
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Unge reagerer på Frp-politikers uttalelser om deres hjernekapasitet
https://www.nrk.no/sorlandet/frp-politiker-far-kritikk-etter-uttalelser-om-ungdom-og-klima-1.15634729

Sitat

Da Frp-politikeren uttalte at barn og unge ikke har en godt nok utviklet hjerne til å ta inn all informasjon i klimadebatten, kom reaksjonene. – Jeg var klar over at noen ville reagere, sier politikeren selv.

– Det er helt sinnssykt å si noe sånn, for det er jo vi unge som engasjerer oss mest for klimaet, sier Annika Nodeland Hansen.

Hun er en av flere 18-åringer som har blitt spurt om hva de mener om følgende uttalelse i Arendal bystyre:

«Barn og unge har ikke godt nok utviklet hjerne til å ta inn over seg all informasjonen. Vi må ta barn og unges psykiske helse på alvor, og all skremselen de hører kan gjøre at de ender opp som unge uføre.»

NRK har ikke fortalt de unge hvem som har sagt dette, eller hvilket parti vedkommende representerer.

Emma Smajkic sier hun blir trist.

– Det er som om barn og unge blir undervurdert på grunn av alderen, sier hun.

Andreas Odd Berge kaller det et slags angrep på de unge.

– Det virker som om unge ikke er i stand til å ta politiske valg. Det er jeg uenig i.

Han påpeker at han kan skjønne det hun sier om at det er mye informasjon å ta inn, men sier han hadde blitt skuffet om en politiker i et parti han var ganske enig i hadde sagt dette.

– Da hadde jeg følt at personen ikke kunne stå for det jeg mener, sier han.

Sitat

Geir Fredrik Sissener fra Høyre reagerte også.

– Jeg følte hun avfeide barn og unges bekymring for klima på en veldig negativ måte, sier han.

– Valgte å bruke litt folkelige ord

Frp-politiker Maurith Fagerland sier til NRK at hun valgte å bruke litt folkelige ord.

– Det er jo sånn at hjernen vår utvikles gradvis. Det handler både om når vi blir modne nok til å bearbeide inntrykk og om hvordan barn og unge klarer å takle det de står i.

Hun sier at hennes poeng var å få fram hva barn og unge får servert av informasjon om klima.

Hun mener debatten er altfor ensidig, og at det er et problem.

– I mediebildet blir det fremsatt én sannhet, og det er FN-rapporten.

Ifølge FNs klimapanel er nå klimaendringene mer omfattende, raske og intense enn man har sett tidligere.

Fagerland mener det også er stor uenighet om rapporten blant fagfolk.

– Hvis det ikke hadde vært så ensidig, hadde barn og unge hatt mulighet til å forstå at ikke alle voksne er enige om at det er katastrofe om noen år. Det er ikke sånn, sier hun.

Fagerland uttalte også i bystyret at barn og unge brukes kynisk i klimakampen, og at det kan gå ut over deres psykiske helse.

Hun påpeker overfor NRK at hun er utdannet sosionom og har en mastergrad i psykisk helsearbeid.

Sitat

Frp-politiker Fagerland sier at det er ingen som fornekter at alt som lever påvirker klimaet.

– Men noen mener klimaendringene skyldes CO₂. Det gjør ikke jeg. Jeg tenker dette med solaktivitet er mye mer vesentlig for svingningene i klima, som vi alltid har hatt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

God oppslutning om mange viktige saker for bedriftene
https://www.nho.no/tema/valg-21/stortingskandidatloftet/

Sitat

NHO har utfordret stortingskandidater over det ganske land: Hva mener den enkelte kandidat er viktig for å styrke næringslivet i sin region? Hva vil den enkelte kandidat gjøre for å skape nye jobber i egen region?

 

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (27 minutter siden):

Norges Handicapforbund: Hvem har den beste likestillingspolitikken?
https://nhf.no/hvem-har-den-beste-likestillingspolitikken/

  Skjul innhold

valgbarometer-hovedbilde.jpg

 

Merkelig rangering. Jeg kjenner både handicappede og folk som jobber med handicappede og kjenner også til en del handicapp-tiltak gjennom jobb og politikk. Det de har lest seg opp på i partiprogrammene harmonerer ikke så godt med mitt inntrykk av den genrelle politikken og hva de oppnår i kommuner som er styrt av av de ulike partiene. Dessuten burde realisme være en faktor for mini opposisjonspartier. Her er min rangering med hensyn på likestilling for handicappede og mangfold:

Rødt 5 (tilleggspoeng pga høyt fokus på handicappede og svake grupper i politikken generelt)

SV 5 (tilleggspoeng pga høyt fokus på handicappede og svake grupper i politikken generelt)

Krf 4 (tilleggspoeng pga høyt fokus på handicappede og svake grupper i politikken generelt)

MDG 3 (-2 poeng pga svært lav realisme i det de sier)

Ap 3 (trekker et poeng pga partiprogrammet er en ting, praksis noe annet)

V 3 (tilleggspoeng pga høyt fokus på handicappede i lokalpolitikken)

H 2 (tilleggspoeng pga godt med tiltak i høyrestyrte kommuner)

Sp 2 (trekker et poeng pga partiprogrammet er en ting, praksis noe annet)

Frp 1 (trekker et poeng pga partiprogrammet er en ting, praksis noe annet)

NB. Min rangering handler kun om handicappede. Jeg blander ikke inn andre saker her, så ikke forveksl dette med noen helhetsvurdering. Rød blokk hevder seg altså fortsatt i toppen og blå i bunn, men rangering innad i blokkene bør nok stokkes noe om.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (8 minutter siden):

Merkelig rangering. Jeg kjenner både handicappede og folk som jobber med handicappede og kjenner også til en del handicapp-tiltak gjennom jobb og politikk. Det de har lest seg opp på i partiprogrammene harmonerer ikke så godt med mitt inntrykk av den genrelle politikken og hva de oppnår i kommuner som er styrt av av de ulike partiene. Dessuten burde realisme være en faktor for mini opposisjonspartier. Her er min rangering med hensyn på likestilling for handicappede og mangfold:

Rødt 5 (tilleggspoeng pga høyt fokus på handicappede og svake grupper i politikken generelt)

SV 5 (tilleggspoeng pga høyt fokus på handicappede og svake grupper i politikken generelt)

Krf 4 (tilleggspoeng pga høyt fokus på handicappede og svake grupper i politikken generelt)

MDG 3 (-2 poeng pga svært lav realisme i det de sier)

Ap 3 (trekker et poeng pga partiprogrammet er en ting, praksis noe annet)

V 3 (tilleggspoeng pga høyt fokus på handicappede i lokalpolitikken)

H 2 (tilleggspoeng pga godt med tiltak i høyrestyrte kommuner)

Sp 2 (trekker et poeng pga partiprogrammet er en ting, praksis noe annet)

Frp 1 (trekker et poeng pga partiprogrammet er en ting, praksis noe annet)

NB. Min rangering handler kun om handicappede. Jeg blander ikke inn andre saker her, så ikke forveksl dette med noen helhetsvurdering. Rød blokk hevder seg altså fortsatt i toppen og blå i bunn, men rangering innad i blokkene bør nok stokkes noe om.

Vanskelig å si noe om personlig rangering fremfor handicapforbundet sin uten videre utdyping om hva du tenker er urealistisk med hva de sier om dette osv. Jeg opplever handicapforbundets analyse som ganske grundig på siden deres

De nevner realisme også som en del av vurderingen, som du tar opp:

Sitat

Ditt valg!

Når du skal gjøre ditt valg, må du selvsagt gjøre en totalvurdering basert på dine egne ideologiske og personlige preferanser. Vår vurdering tar kun utgangspunkt i likestillingspolitikken for funksjonshemmede, og legger hovedvekten på fire utvalgte saker som vi mener er særlig viktige.

Vi er også opptatt av å se på mer enn bare vilje til forpliktende programformuleringer og se tilbake på hvilke erfaringer vi har gjort oss med de ulike partiene, og ikke minst med tanke på styrkeforholdet partiene imellom. Realpolitisk er det forskjell på verdien av et godt løfte fra et parti med liten innflytelse og et tilsvarende godt løfte fra et stort parti med stor innflytelse.

Det er velgerne som avgjør hvordan valgresultatet blir, og derved også sammensettingen av Stortinget og hvilken regjering landet får. Det kan falle ut partier, og nye kan komme til. Resultatet får vi ikke før etter valgdagen den 13. september.

Vi har forsøkt så objektivt som mulig å gi deg en større innsikt i hva partiene sier de vil i saker NHF anser som særlig viktige for funksjonshemmedes likestilling. Bruk det som en veileder for ditt eget valg. Alt vi kan gjøre er bare å ønske deg et godt valg, og satse på at vi nå får et Storting som vil ta funksjonshemmedes menneskerettigheter på alvor og realisere et likestilt samfunn.
Vi i NHF vil gjøre det vi kan for å få våre saker på dagsorden i valgkampen, og ikke minst vil vi jobbe hardt for å få våre saker tydelig og forpliktende inn i regjeringsplattformen, uansett hvem som danner regjering til høsten. Og sist, men ikke minst; NHF vil i de kommende fire årene følge nøye med på hvordan partiene følger opp sine løfter, både i Storting og i Regjering.

 

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg leste selvsagt gjennom hele vurderingen til NHF før jeg uttalte meg. F.eks hvor realistisk er det at MDG skal fokusere veldig på handicappede? Det er ikke deres kjernesak. MDG er på mange måter et ensaksparti selv om de har fylt ut et komplett partiprogram bare for å ikke kunne taes på at de mangler politikk på andre områder. I praksis er handicappede enten saker de hestehandler bort til fordel for kjernesaken eller de takker ja takk til alt som høres pent ut også viser det seg at det ikke er penger til alt. På stortingsnivå vil de gjerne kutte dramatisk i statens inntekter (og indirekte næringsliv og folks inntekter) men samtidig øke utgifter til alt mulig som høres pent ut. Det henger selvsagt ikke på greip og har liten realisme hvis de nå skulle komme i posisjon til å gjøre noe nevneverdig. Hittil har deres innflytelse vært så liten at de store økonomiske linjene har drukne i "støyen" fra alt annet. Derfor trekker jeg så mye som to øyne fra terningen deres.

F.eks mener jeg rødt har mye større troverdighet og gjennomføringsevne på dette feltet enn MDG.

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (16 minutter siden):

Jeg leste selvsagt gjennom hele vurderingen til NHF før jeg uttalte meg. F.eks hvor realistisk er det at MDG skal fokusere veldig på handicappede? Det er ikke deres kjernesak.

Aha, da forstår jeg hva du mener. Jeg tenker at når Norges Handicapforbund vurderer partiene nettopp på området handicap-politikk som er hva de kjemper for, så må de legge mest vekt på hva partiene mener om dette og ikke så mye på realisme/ikke realisme for andre ting. Så jeg synes ikke det er en merkelig vurdering å gjøre det på den måten.

Når dette er sagt tror jeg MDG og Frp er de eneste partiene som har et eget kapittel om handicap-politikk i i sitt partiprogram, og dette henger ganske tett sammen med deres profil som miljøparti med tydelig politikk på universell utforming og fokus på byutvikling. Så at de er mer et "ensaksparti" på klima og miljø tenker jeg for MDGs tilfelle er positivt opp mot bedre vilkår for handicappede.

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 time siden):

Unge reagerer på Frp-politikers uttalelser om deres hjernekapasitet
https://www.nrk.no/sorlandet/frp-politiker-far-kritikk-etter-uttalelser-om-ungdom-og-klima-1.15634729

Det er neppe noe i veien med "hjernekapasiteten" til de unge, og utdannelsen deres ligger langt langt foran de som ble utdannet for 20-30+ år siden. Så de kan mer og vet mer. Utfordringen er at de naturlig nok ikke (generelt sett) har opparbeidet seg veldig mye erfaring, og kompetanse er gjerne en blanding av utdannelse OG erfaring. De kan jo ha lest seg til ganske stor viten, men er mer avhengige av å ha fått servert "den rette løsningen" og "de riktige resultatene".

Jeg har ved noen få tilfeller opplevd å bli omringet av en liten mobb av ivrige ungdomspolitikere (fra hhv H, AP og FRP) som har følt behov for å overbevise meg om "den eneste sannhet og det åpenbare faktum", og i de tilfellene har det vært helt åpenbart at det ikke har vært en eneste selvstendig tanke bak argumentene deres, men det motsatte - ren indoktrinering. Et par av disse er i dag svært fremtredende og "rikskjent", men det de kom med på den tiden var det reneste sprøyt. Jeg forstår godt at de trenger å bryne seg, men det er ikke selvstendige tanker og argumenter de kommer med. Det er ferdig tygd av langt eldre meningsfeller, det er ideologi og ikke nødvendigvis faktum som serveres.

Har man fått den leksa der servert noen ganger kan det jo hende at man ikke gidder å gå inn i en meningsløs diskusjon, men blir brysk og avvisende ettersom det er bortkastet tid, bortsett fra læringen ungene får i å argumentere eller håndtere slikt.

Så må man beklageligvis innom Greta Thunberg, men det er ikke henne jeg kritiserer - hun er den hun er. Men synes relativt åpenbart at en 15 år gammel jente ikke kan ha den kompetansen som må ligge bak orakelrollen hun blir misbrukt i. At hun har en stemme og at den blir hørt er helt flott, men det er ikke rasjonelt å anta at hun er i nærheten av å ha kompetansen som burde ha ligget bak en slik rolle. Foreldre, presse og klimabevegelsene får ta ansvaret for at hun har blitt et "orakel". Tunnellsyn og gjentagelser av et enkelt budskap er et spinkelt grunnlag å basere seg på.   

Jeg vil tro at unge som går ut offentlig med sine synspunkter (som de selvsagt må få lov til uten å bli plaget), lider litt av at de i alder og erfaring blir asossiert med orakelrollen som har blitt tildelt Thunberg, og at en del av dritten de får er mer et angrep på de med tanke på rolle/alder/presentasjon av "faktum", enn dem som personer.  

Når det gjelder FRP-politikeren, så ER det jo interessant at de fleste politikere har vært gjennom inndoktrinerende institusjoner som FPU, UH, UV, MDGU og AUF. De er samme ulla, bare litt eldre og har blitt god til å lyve 🙂

Endret av Haiku
Typo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg tenker at disse tingene om unge er ganske selvsagte, men det synes jeg ikke formilder at en voksen politiker har behov for å si ting om hjernekapasiteten som argument mot unge, engasjerte mennesker i en bystyredebatt om klima. Når hun i tillegg benekter forskningen på feltet de debatterte, noe de hun var nedlatende mot ikke gjør, virker det ekstra usaklig. Det er en grunn til at en slik kommentar vekker litt oppsikt og kritikk fra alle de andre partiene, tenker jeg.

Endret av Snikpellik
  • Liker 3
Lenke til kommentar

100% enig, men de unge ser jo ofte ikke dette selv, og det er nok en del av problemstillingen.

Jeg ser som sagt på denne politikeren som en del av den samme ideologiske "utdanningsprossesen". Som politiker OG voksen har hun et ekstra stort ansvar for å møte de unge med respekt.

Men det slår jo tilbake da.

I form av holdninger til politikeren personlig, partiet, og ikke minst en fordypning av politikerforakten. Jeg synes forøvrig at det er noe pussig at publikum bebreides for politikerforakt og at det er få tegn på selvransakelse blant politikere i så måte.

Endret av Haiku
Presisering
Lenke til kommentar

At de unge feiler kan enkelt forklares med garbage in = garbage out. I dag trenger man ikke å bevise at det man ønsker å  gjennomføre har hold, man trenger kun å gjenta budskapet til det blir akseptert som sannhet eller fornuft. Eventuelt kan man kjøre på med hersketenikker til motparten bakker ut.

Både klimasaken og Covid-håndteringen er som å kjøpe early access på et spill. De fleste kjenner til ordtaket om ikke å selge skinnet før bjørnen er skutt. I politikkens verden forsøker man ofte å selge skinnet til en utryddet art. Det er seier nok hvis man kan få noen perioder før folk flest skjønner at man aldri kommer til å levere. Optimalt rekker man å komme til  "point of no return" før korthuset raser.

Om noen tiår kommer folk til å riste på hodet både over klimasaken og håndteringen av Covid.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (4 timer siden):

Unge reagerer på Frp-politikers uttalelser om deres hjernekapasitet
https://www.nrk.no/sorlandet/frp-politiker-far-kritikk-etter-uttalelser-om-ungdom-og-klima-1.15634729

 

Sitat

 

Frp-politiker Fagerland sier at det er ingen som fornekter at alt som lever påvirker klimaet.

– Men noen mener klimaendringene skyldes CO₂. Det gjør ikke jeg. Jeg tenker dette med solaktivitet er mye mer vesentlig for svingningene i klima, som vi alltid har hatt.

 

Ok, la meg se ... "alt som lever påvirker klimaet, men klimaendringene skyldes sola". Her må noen forklare meg hva hun prøver å si.... 

 

Haiku skrev (3 timer siden):

Men synes relativt åpenbart at en 15 år gammel jente ikke kan ha den kompetansen som må ligge bak orakelrollen hun blir misbrukt i.

Nå er ikke Greta 15 lengre, men 18 .. bare så det er nevnt ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er klar over det.

Som 18åring har hun allerede mer enn 3 års erfaring som orakel og i å forvalte det absolutte faktum. Med en så lysende fortid ligger det an til en strålende fremtid. Her er der bare å rydde i hagen og rundt søylegangene i Delphi, og booke lokalene for de neste 65 årene 👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Eks-ordføreren slått på valgstand
https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=72704

Sitat

Tidligere ordfører i Ås kommune, Johan Alnes (76) ble angrepet og slått i bakhodet på Arbeiderpartiets valgstand på Vinterbro lørdag. 

Mannen som slo ble gjenkjent på et overvåkningskamera i nærheten. Øst politidistrikt har opprettet straffesak, melder Ås Avis.

Brillene til den tidligere ordføreren traff bakken seks-sju meter unna.

- Jeg hadde på meg rød t-skjorte med Ap-logo siden jeg sto på stand for Arbeiderpartiet. Det er tydelig at det virket som en rød klut, sier eksordføreren til avisa. 

Alnes var ordfører i seks perioder i Ås kommune - de 24 årene mellom 1991 og 2015.

Eks-ordføreren er i god form etter slaget, og tenkte selv at en reprimande til gjerningspersonen burde holde.

Men politiet har opprettet en straffesak mot mannen som slo.

- Vi ser alvorlig på vold mot personer som står på slike valgstander. Disse er en viktig del av demokratiet, sier operasjonsleder Finn Håvard Aas i Øst politidistrikt til avisa.

Vold mot noen som står på valgstand for andre gang på få dager. Dette er ikke bra. EDIT: Tredje gang på under ei uke er det visst.

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, dette er helt uakseptabelt og må straffes strengt. Selv Flash Gordon - Lysglimt Johansen - har rett til å få stå i fred på valgstand. Den beste måten å stilne politikere på valgstand er å gi de noe veldig godt å spise. Matlyst har de, og folk prater gjerne mindre med mat i munnen 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...