Gå til innhold

Fotball-EM 2021 – Diskusjon og kamptråd


Meningsmåling  

30 stemmer

  1. 1. Hvilket land vinner EM?

    • Italia
      3
    • Belgia
      1
    • Nederland
      0
    • England
      5
    • Spania
      0
    • Portugal
      2
    • Tyskland
      5
    • Frankrike
      14
    • Kroatia
      0
    • Annet land
      0

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 11. juni 2021, 19:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MartinF skrev (15 minutter siden):

Why?

Engelske fans har vært hoven ganske lenge og tror at de er bedre enn de har vært. Mye hooligans også. Det har mindre med laget å gjøre og mer med kulturen rundt. 

Det ikke viktig for meg, men jeg fortrekker at noen andre vinner. Foreløpig heier jeg på Sverige, selv om det er ufattelig optimistisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
blured skrev (4 minutter siden):

På vei til å bli det beste EM noensinne? (Eller er jeg litt blendet av publikum for første på lenge?)

Har vært fantastisk. Definitivt en av de aller beste. Hadde vært digg om ting var enda mer åpent, har enda ikke turt å ta turen ut på pub for å se kampene. Blir hjemme med de nærmeste.

Fortsatt ekstremt bra!

Lenke til kommentar
blured skrev (1 minutt siden):

På vei til å bli det beste EM noensinne? (Eller er jeg litt blindet av publikum for første på lenge?)

Har egentlig kommet frem til det samme, i hvert fall i min levetid der 1996 er det første jeg husker. Forrige EM var også veldig bra forsåvidt, men tror dette vil toppe det rent sportslig og underholdningsmessig. Allerede blitt scoret 16 flere mål i dette mesterskapet enn i hele forrige EM :) 

Det beste mesterskapet jeg husker utenom Frankrike 1998 av åpenbare norske grunner er Brasil 2014, det var koko og mål mål mål fra start til slutt, pluss en fantastisk stemning.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 time siden):

Samtidig - ingen har mer selvironi enn engelskmennene.

Jeg synes det er bra Tyskland ble slått ut. Jeg var i Tyskland sist de vant VM, og feiringen var laber. Hvis England vinner EM blir det massiv feiring i hele landet. Tyskland trenger å tape slik at de neste seirene blir mer vært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...