Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Etterspill (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

1 minute ago, KongRudi said:

Det kommer ann på hvilke stater, men i store trekk så er kjernesakene hovedsaklig;

- abort-motstand (stort sett vil de ha regler lignende vi har i europa, ikke den galskapen å tillate abort oppi 9. måned og senere som mange stater har i dag, republikanerene i Oklahoma lagde nettopp en ny lov, du kan google for å se hvordan den ble),

- våpen-rettigheter er viktig for mange republikanere

- mindre ulovlig innvandring (dette påvirker valgene, f.eks. California har i en årekke gitt blaffe i grensekontroll, og da stjeler de valgsmandatene fra andre stater når California blir mere folkerik - etter å ignorerert innvandringen så blir det flere beboere der - og andre stater som følger reglene mister mandater til California).

- og få økonomien på banen igjen (USA var for første gang på ett halvt århundre netto-eksportør av olje under Trump, før Biden kom på banen og stoppet Keystone-linjen med ett pennestrøk. Det er tydligvis veldig klimavennlig å importere råoljen til USA fra Russland, og Saudi Arabia. 😕

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KongRudi skrev (39 minutter siden):

Det kommer ann på hvilke stater, men i store trekk så er kjernesakene hovedsaklig;

- abort-motstand (stort sett vil de ha regler lignende vi har i europa, ikke den galskapen å tillate abort oppi 9. måned og senere som mange stater har i dag, republikanerene i Oklahoma lagde nettopp en ny lov, du kan google for å se hvordan den ble),-

  Sosial Konservatisme

 

 

Sitat

- mindre ulovlig innvandring (dette påvirker valgene, f.eks. California har i en årekke gitt blaffe i grensekontroll, og da stjeler de valgsmandatene fra andre stater når California blir mere folkerik - etter å ignorerert innvandringen så blir det flere beboere der - og andre stater som følger reglene mister mandater til California).

Nasjonalisme/Nativisme ( no immigration from black shithole countries men gjerne fra land som Norge)  Det har sikkert ingenting å gjøre med hudfargen at han valgte disse land.  Det han lover er at USA blir som folk husker det var i 1960 tallet da den dominante kulturen var hvite.

 

Sitat

- og få økonomien på banen igjen (USA var for første gang på ett halvt århundre netto-eksportør av olje under Trump, før Biden kom på banen og stoppet Keystone-linjen med ett pennestrøk. Det er tydligvis veldig klimavennlig å importere råoljen til USA fra Russland, og Saudi Arabia. 😕

Økonomiske nasjonalisme

 

Du nevner ikke angrepene på vitenskap og eksperter og akademikere generellt.  Hans anti intellektualisme er hovedgrunnen til at hans ivrigste støttere er lavutdannete folk som har lite tillit i eksperter og mener som Trump at mye kan reduseres til enkle problemer og enkle løsninger.  Trump som leser ingen bøker og viser lav kunnskap om nesten alt mener bare han kan fikse problemene.

"I alone can fix it"

Endret av jjkoggan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
20 minutes ago, jjkoggan said:

Økonomiske nasjonalisme

 

Du nevner ikke angrepene på vitenskap og eksperter og akademikere generellt.  Hans anti intellektualisme er hovedgrunnen til at hans ivrigste støttere er lavutdannete folk som har lite tillit i eksperter og mener som Trump at mye kan reduseres til enkle problemer og enkle løsninger.  Trump som leser ingen bøker og viser lav kunnskap om nesten alt mener bare han kan fikse problemene.

Økonomisk nasjonalisme har massevis av positive aspekte.

I tillegg til lokale arbeidsplasser, så er det også spessielt bra for miljøet.

Hvis du ser hvordan de lager ett nytt skateboard i dag, f.eks. - nå hogger ned massevis av tre i nord-amerika (stort sett Canada) - deretter så sender de tømmeret til Kina på enorme skip, og i Kina skjærer de opp treverket og behandler det til møbler, og skateboard veldig billig - og deretter så sender de det tilbake på skipene til Amerika, for maling og salg.

Det sier seg selv at dette gjør skateboardet du kjøper for en billig penge til ett veldig skittent produkt - iforhold til dersom dette hadde blitt gjort på lokalt nivå.

Kina gjør det som er best for dem, og skateboard-selgeren selger det som de får størst gevinst på.. Den store taperen blir miljøet, som må frakte ett skateboard frem og tilbake på halve planeten under produksjon.

Det hadde vært mye bedre å gjøre dette alt dette med skateboardet i USA, og heller sette en tariff på importen av billige skateboard - slik at amerikanske firma som må lønne arbeiderene mye høyere enn Kineserene, kan dermed konkurere prismessig på kjøp og salg i USA på tross av mye høyere kostnader på arbeidskraften. 😕 

Hvis du snur rundt på keyboardet og musa di, er jeg sikker på at det står made in china på klistremerket der.

Hvorfor kan vi ikke kjøpe keyboard lagd i Norge, eller skandinavia?. 😕Hvis vi har ett miljøproblem, hva er vitsen med at alt skal sendes fra Kina til resten av verden?

 

Lenke til kommentar
KongRudi skrev (24 minutter siden):

Økonomisk nasjonalisme har massevis av positive aspekte.

 

 

Og ulemper.  De lavutdannete Trump støttende naboene mine kan ikke nevne ulempene fordi makroøkonomisk teori læres ikke på High School. De mener ekspertene og eliten jukser dem. 
 

jeg tror ikke Trump kan diskutere det også

Endret av jjkoggan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
10 hours ago, jjkoggan said:

Og ulemper.  De lavutdannete Trump støttende naboene mine kan ikke nevne ulempene fordi makroøkonomisk teori læres ikke på High School. De mener ekspertene og eliten jukser dem. 
 

jeg tror ikke Trump kan diskutere det også

Selv om naboene dine ikke er høyt utdannet, så betyr ikke det at de er dumme. - Mange av de mest udugelige folkene jeg kjenner er høyt utdannet. - Dine Trump-nabor har rett i veldig mange tilfeller, når de gjelder eliten. :) 

Ett enkelt real-life eksempel vi alle så på stor skala i fjor, var når vanlige folk kunne spekulere på aksje-markedet via app - og de bestemte seg at de ville kjøpe og beholde Gamestop-aksjer.

Eliten i storfondene, og bankene hadde lånt og solgt unna mye flere aksjer enn de hadde tilgang til. - Vanlige folk ønsket å beholde aksjene sine, eller innvestere i Gamestop, slik at bedriften var der når epidemiene var over.

Nancy Pelosi, ringte FCC fikk stoppet dette - med å tvinge aksjeinnvestor-app'en til vanlige folk til å fjerne kjøpsmuligheten på disse aksjene, de hadde nå plutselig bare mulighet til å selge disse aksjene, de hadde kjøpt - mens eliten kunne både kjøpe og selge disse akjene, altså slapp eliten unna - mens her hadde styresmaktene en glimrende annledning til å fjærne disse folka fra markedet, som hadde solgt massevis av aksjer de ikke eide eller hadde tilgang på, og sørget for at de gikk konkurs eller fikk en skikkelig smekk på fingra, og dermed ble fjernet fra markedet. 

Hvis vanlige folk, som du og jeg prøvde det samme, jeg f.eks. selger endel av eiendommen din, som jeg ser du har til salgs - og regnet med at når jeg solgte den så kunne jeg betale deg senere, uten å gjøre en avtale med deg før jeg solgte eiendommen din, så hadde ikke styresmaktene kommet til unnsetning for meg. 😕

Bare fordi jeg så at eiendommen din er til salgs, betyr ikke det at jeg kan selge den til andre før jeg har gjort en avtale med å kjøpe eiendommen din fra deg, og tvinge deg til å selge til meg (fordi jeg har solgt den)  dersom du ønsker til å selge til andre.

 

Lenke til kommentar
KongRudi skrev (2 timer siden):

Selv om naboene dine ikke er høyt utdannet, så betyr ikke det at de er dumme. - Mange av de mest udugelige folkene jeg kjenner er høyt utdannet. - Dine Trump-nabor har rett i veldig mange tilfeller, når de gjelder eliten. :) 

 

Det er dumt å ikke vet når du ikke forstår noe. Det er dumt å helt ignore  eksperter når du ikke forstår noe.  

Naboene mine er ikke dumme, men de gjør dumme ting og lar seg lure av folk som sier hva de ønsker å høre. De har ikke forstått at folk som Tucker Carlson også tilhører eliten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (28 minutter siden):

Å konsekvent gjøre dumme ting som påvirker en selv og andre negativt er definisjonen på å være dum, i min filosofiske verden.

Jeg skjønner at du er mer intersert i å håne meningsmotstanderne dine og sette merkelapper enn et nyansert syn som ser på hele mennesket som sjelden er 100% dumt eller 100% flink.  Dine innlegg viser stor interesse for å skylde konservative for alt ondt enn å diskutere hva problemene er og mulige løsninger 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, jjkoggan said:

Det er dumt å ikke vet når du ikke forstår noe. Det er dumt å helt ignore  eksperter når du ikke forstår noe.  

Naboene mine er ikke dumme, men de gjør dumme ting og lar seg lure av folk som sier hva de ønsker å høre. De har ikke forstått at folk som Tucker Carlson også tilhører eliten. 

Mine største problem med DT som president var de gangene han hørte på ekspertene, han byttet ikke ut nok av deep state.

Han hadde også f.eks. mulighet til å benåde de folka som avslørte korrupsjon i FBI, CIA og Homeland, og tilogmed de som avslørte mye av dritten Hillary var innblandet i, som Biden var innblandet i, og DT var klar over - folk som Julian Assange, og Snowden og ett par andre folk var veldig viktige å få den informasjonen ut- og DT feilet - ekspertene sa de var landsforædere, og DT lot være å benåde dem. pga. de avslørte klassifisert info.

Selv om han benådet noen varslere, så benådet han ikke de viktigste.

Og derfor er det ikke så rart at mange andre er fremdeles redde for å stå frem med ny informasjon om korrupsjon i sumpen - og korrupsjonen vokser, og vi beveger oss desverre videre i samme rettning som Russland. 😕

Forhåpentligvis spør en eller annen journalist DT, om hvis noen sitter på informasjon om valgjuks under forrige valg - men valgjukset det er sikkerhetsklassifisert, hvorfor skal de avsløre jukset når ikke presidenten er villig til å benåde folk som Snowden, og Assange, når de avslører korrupsjon...

Det kunne jeg tenkt meg å se DT svare på.

 

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (26 minutter siden):

Mine største problem med DT som president var de gangene han hørte på ekspertene, han byttet ikke ut nok av deep state.

Blir nysgjerrig - hvordan begynte du å tro på denne konspirasjonsteorien? Den er vel en av de lengstlevende og har mange ulike former, men jeg antar at det er Trump og Alex Jones/Infowars sin fortelling du legger til grunn?

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Snikpellik said:

Blir nysgjerrig - hvordan begynte du å tro på denne konspirasjonsteorien? Den er vel en av de lengstlevende og har mange ulike former, men jeg antar at det er Trump og Alex Jones/Infowars sin fortelling du legger til grunn?

Det er kanskje nyttig å først klargjøre hva man mener med deep-state, er det Morgenthaus forslag om et hemmelig nasjonalsikkerhets-organ som befinner seg bak de demokratisk valgte kreftene? Lobbyister, pentagon, cia, interesseorganisasjoner, industri, o.l som bedriver ikke-offentlig press for sine interesser? En bevisst hemmeligholdt avtale mellom maktmennesker ala bohemian grove, the felowship, skull and bones etc.? Øglemennesker?
Hvorvidt det gir mening å snakke om en deep state, er vel svært avhengig av hva man legger í det.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (1 time siden):

 

Forhåpentligvis spør en eller annen journalist DT, om hvis noen sitter på informasjon om valgjuks under forrige valg - men valgjukset det er sikkerhetsklassifisert, hvorfor skal de avsløre jukset når ikke presidenten er villig til å benåde folk som Snowden, og Assange, når de avslører korrupsjon...

Det kunne jeg tenkt meg å se DT svare på.

 

Hvordan kan valgjuks bli sikkerhetsklassifisert?   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
37 minutes ago, Snikpellik said:

Blir nysgjerrig - hvordan begynte du å tro på denne konspirasjonsteorien? Den er vel en av de lengstlevende og har mange ulike former, men jeg antar at det er Trump og Alex Jones/Infowars sin fortelling du legger til grunn?

Deep State, er statsapparatet..

Hele statsapparatet er ikke skittent, du har flere folk som bare gjør jobben sin.

Konspirasjoner innad i deepstate, er som oftest når forskjellige folk i statsapparatet konspirerer og misbruker stillingen sin for egen vinning, istedenfor å gjøre jobben som stillingen er tiltenkt som.

i.e. Dr. Fauci er leder for organisasjonen som får tilsendt vaksiner og skal godkjenne dem.

Han får godt betalt for dette; samtidig har han tid til å sette navnet sitt på forskjellige forskjellige patenter på nye vaksiner som blir godkjent, tror han har utviklet 4-5 patenter på diverse vaksiner utviklet de siste årene når han også har vært leder i NIR. 

Jeg har null tro på at han har selv utviklet vaksiner, dette er min konspirasjonsteori og selskap som smører en person i deepstate. 😕

Hvis jeg tar feil og han er en av de personene som driver og forsker, og oppfinner og utvikler patenter på Hiv-vaksiner o.l., så bør han ikke være innvolvert i organisasjonen som godkjenner, eller avgjør hvor farlig bruk av disse vaksinene, det blir interessekonflikt etter min mening. Spessielt når han bare kan sette en svart hemmelighetstemplet strek over all tekst om dokumenter når det blir stillt spørsmål om prosessen. 😕

Da blir det litt for enkelt at en korupt person kan gjøre store skader i embedet. 😕

 

1 minute ago, jjkoggan said:

Hvordan kan valgjuks bli sikkerhetsklassifisert?   

Milltærbaser samler sammen stemmene til personalet, og sender det i bulk til valglokalene for telling etterpå.

Resultatet denne gang var massevis av ettersendte valgsedler fra militærbaser som var i perfekt stand, aldri var brettet, og nesten alltid var det tilnærmet 100% stemmer til Biden.  😕

Kanskje det ble forandret stemmer på basen under ordre, kanskje har noen beordret stemmene stoppet til de har sortert ut en kandidats stemmer mens stemmene var underveis - eller kanskje alt har gått riktig for seg og nesten 100% av militær-personellet på basen som stemte - bare hatet Trump og elsket Biden - til tross for Trump sine nasjonalistiske tendenser, skryt og ønske om opprustning av militæret.. 😕

Klassifisering av ordrer skjer hele tiden, se bare på trøbbelet avisene har hatt med å få tilgang på informasjon om hvilken forskning NIR gjorde i Wuhan, selv om dommere dømte at NIR skulle gi ifra seg informasjonen om forskningen, så var alle dokumentene streket svart over all teksten som forklarte forskningen, og eneste som viste var logoene til NIR, mens teksten var svart hele veien.

 

 

Lenke til kommentar
KongRudi skrev (21 minutter siden):

 

 

Milltærbaser samler sammen stemmene til personalet, og sender det i bulk til valglokalene for telling etterpå.

Resultatet denne gang var massevis av ettersendte valgsedler fra militærbaser som var i perfekt stand, aldri var brettet, og nesten alltid var det tilnærmet 100% stemmer til Biden.  😕

Kanskje det ble forandret stemmer på basen under ordre, kanskje har noen beordret stemmene stoppet til de har sortert ut en kandidats stemmer mens stemmene var underveis - eller kanskje alt har gått riktig for seg og nesten 100% av militær-personellet på basen som stemte - bare hatet Trump og elsket Biden - til tross for Trump sine nasjonalistiske tendenser, skryt og ønske om opprustning av militæret.. 😕

 

 

 

An election worker places a ballot in a counted bin during a hand recount of Presidential votes on Sunday, Nov. 15, 2020 in Marietta, Ga.

Det skjer når en gjenteller stemmer som har blitt sortert.

Overall, of the 1,754 military and overseas voters, 1,474 voted for Biden and 266 for Trump, a margin that is unsurprising given Fulton's demographic and political makeup.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
53 minutes ago, jjkoggan said:

Overall, of the 1,754 military and overseas voters, 1,474 voted for Biden and 266 for Trump, a margin that is unsurprising given Fulton's demographic and political makeup.

 

Total-snittet på de tallene utgjør dette forøvrig ca. 10% mindre Trump-stemmer enn resten av Fullton County, (14% mot ca 24% om jeg husker rett) så selv om dette skulle være Biden land så er det veldig merkelig at militærstemmene var enda drøeyere enn resten av Fullton County, når spessielt med tanke på hvor opptatt Trump og republikanerene var så opptatt av nasjonalisme, sikre grenser, oppgradere militæret, etc, i forhold til demokratene. 😕

 

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (38 minutter siden):

Total-snittet på de tallene utgjør dette forøvrig ca. 10% mindre Trump-stemmer enn resten av Fullton County, (14% mot ca 24% om jeg husker rett) så selv om dette skulle være Biden land så er det veldig merkelig at militærstemmene var enda drøeyere enn resten av Fullton County, når spessielt med tanke på hvor opptatt Trump og republikanerene var så opptatt av nasjonalisme, sikre grenser, oppgradere militæret, etc, i forhold til demokratene. 😕

 

«Overseas voters» inkluderer ikke militæren. Tallene du diskuterer inkl Overseas Voters.  Overseas amerikanere er høyutdannet til større grad enn typiske amerikanere og mange fære høyutdannet amerikanere stemmer på Trump.

Endret av jjkoggan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
2 hours ago, jjkoggan said:

«Overseas voters» inkluderer ikke militæren. Tallene du diskuterer inkl Overseas Voters.  Overseas amerikanere er høyutdannet til større grad enn typiske amerikanere og mange fære høyutdannet amerikanere stemmer på Trump.

Det var såkalte UOCAVA-batcher, batchene det er snakk om, var merket at de kom fra de uniformerte og familiene deres stasjonert på basen, inkludert familier og sivilt støttepersonell (Merchant marine, etc.).

Derfor flere generaler o.l. seriøst vurderte militær kupp, fordi de ikke tror resultatene kan være reelle, når Trump/Pence-adminastrasjonen hadde ordnet opp så mye problemer for veteraner. 😕 

Bl.a. slettet Trump-adminastrasjonen all føderal studie-gjeld for alle veteraner (studie-gjeld staten har kjøpt opp), og han sørget for at alle som ble sparket fra militæret, ble automatisk overført til merchant marine, slik at de ikke mistet all forsikring hvis de kom på kant med sine overhoder, hvis veteraner må slå seg personlig konkurs, så mistet de ikke lenger stønaden fra militæret, og lignende galne ting Trumpistene innførte for veteraner. 😕

 

Lenke til kommentar
KongRudi skrev (5 timer siden):

Det var såkalte UOCAVA-batcher, batchene det er snakk om, var merket at de kom fra de uniformerte og familiene deres stasjonert på basen, inkludert familier og sivilt støttepersonell (Merchant marine, etc.).

Derfor flere generaler o.l. seriøst vurderte militær kupp, fordi de ikke tror resultatene kan være reelle, når Trump/Pence-adminastrasjonen hadde ordnet opp så mye problemer for veteraner. 😕 

Bl.a. slettet Trump-adminastrasjonen all føderal studie-gjeld for alle veteraner (studie-gjeld staten har kjøpt opp), og han sørget for at alle som ble sparket fra militæret, ble automatisk overført til merchant marine, slik at de ikke mistet all forsikring hvis de kom på kant med sine overhoder, hvis veteraner må slå seg personlig konkurs, så mistet de ikke lenger stønaden fra militæret, og lignende galne ting Trumpistene innførte for veteraner. 😕

 

Du tenker på dette kanskje:

Out of a batch of 950 military mail-in ballots, Joe Biden got 950 votes, Trump: zero," he said. "That's 100%. That is virtually impossible to have happen."

The 950-vote figure stems from the first hand recount of Georgia's presidential election results. It's not proof of fraud; three audits of the state's election results found no indication of widespread fraud.

it's consistent with election workers sorting ballots as they counted, which we know was done in a Georgia recount

Data from the November audit shows one batch of absentee ballots with 950 votes for Biden and zero votes for Trump. The dataset labels the ballots as "military," but they also include overseas voters.

https://www.usatoday.com/story/news/factcheck/2021/05/29/fact-check-georgia-military-overseas-ballots-not-evidence-fraud/7450430002/

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
19 minutes ago, jjkoggan said:

Du tenker på dette kanskje:

Out of a batch of 950 military mail-in ballots, Joe Biden got 950 votes, Trump: zero," he said. "That's 100%. That is virtually impossible to have happen."

The 950-vote figure stems from the first hand recount of Georgia's presidential election results. It's not proof of fraud; three audits of the state's election results found no indication of widespread fraud.

it's consistent with election workers sorting ballots as they counted, which we know was done in a Georgia recount

Data from the November audit shows one batch of absentee ballots with 950 votes for Biden and zero votes for Trump. The dataset labels the ballots as "military," but they also include overseas voters.

https://www.usatoday.com/story/news/factcheck/2021/05/29/fact-check-georgia-military-overseas-ballots-not-evidence-fraud/7450430002/

 

Vell, hvis du ser videoen i faktasjekken din, som er kilden til faktasjekken.. Så ser du han sier de 950 miltær-stemmene.. de hadde vistnok også serienummer i stigende rekkefølge, ifølge han som sa det på videoen... Så militær-stemmer som stemte to tredjedel i fordel Trump mot Hillary, kom det plutselig 950 folk på rad og stemte Joe Biden mens ingen kom og stemte Trump. 😕

Faktasjekken skriver at det faktisk skjedde, men de skriver ikke hvordan de har funnet ut dette, det var bare basert på deres research, uten å nevne hva det var. De skrev også at det stemmer at disse stemmene alle gikk til Biden - men også at det var en annen gruppe hvor alle gikk til Trump, uten å beskrive om disse hadde de samme problemene beskrevet i videoen med serienummer som beskrevet i War-room videoen, som hindrer at det nødvendigvis var at alle stemmene kom på rad blant Trump sine velger. 😕

Hvis Trump-stemmene sine serienummer var hulter i bulter, og Biden sine stemmer var 950 serienummer på rad, så er det sannsaynlig at Trump stemmene er plukket fra sorteringstkurven fra en recount - mens de 950 Biden stemmene på rad var alle fra 950 personer som kom og stemte Joe Biden en etter en.

 

Lenke til kommentar
KongRudi skrev (5 timer siden):

Vell, hvis du ser videoen i faktasjekken din, som er kilden til faktasjekken.. Så ser du han sier de 950 miltær-stemmene.. de hadde vistnok også serienummer i stigende rekkefølge, ifølge han som sa det på videoen... Så militær-stemmer som stemte to tredjedel i fordel Trump mot Hillary, kom det plutselig 950 folk på rad og stemte Joe Biden mens ingen kom og stemte Trump. 😕

Faktasjekken skriver at det faktisk skjedde, men de skriver ikke hvordan de har funnet ut dette, det var bare basert på deres research, uten å nevne hva det var. De skrev også at det stemmer at disse stemmene alle gikk til Biden - men også at det var en annen gruppe hvor alle gikk til Trump, uten å beskrive om disse hadde de samme problemene beskrevet i videoen med serienummer som beskrevet i War-room videoen, som hindrer at det nødvendigvis var at alle stemmene kom på rad blant Trump sine velger. 😕

Hvis Trump-stemmene sine serienummer var hulter i bulter, og Biden sine stemmer var 950 serienummer på rad, så er det sannsaynlig at Trump stemmene er plukket fra sorteringstkurven fra en recount - mens de 950 Biden stemmene på rad var alle fra 950 personer som kom og stemte Joe Biden en etter en.

 

Det fantes ikke serienummer på stemmesedlene 

Lead Stories contacted Jessica Corbitt, a spokeswoman for Fulton County, to ask about the post's claims. In an email, dated May 28, 2021, she responded:She confirmed, however, that the ballots in question are not numbered -- a fact that would cast doubt on the claim they were "in sequential order."

https://leadstories.com/hoax-alert/2021/05/fact-check-batch-of-950-military-ballots-for-biden-in-fulton-county-georgia-is-not-proof-of-election-fraud.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...