Gå til innhold

Ny Europeisk superliga. Blir det en realitet?


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woops! Jeg som trudde jeg hadde fått med meg hele tråden. 

Prøve meg igjen da. Wenger stating the obvious.

"I’m not surprised it didn’t last long,” Arsene Wenger told beIN as news continued to break that the Super League was collapsing, forcing resignations at the offending clubs.

"I never believed from the start it would happen. It ignored the basic principles of sporting merit. If you ignore that you kill the domestic leagues, so fans would never accept that. Rightly so.”

 

Lenke til kommentar

Hva tror dere om sanksjoner nå?
Det bør unngås. Eierne er ansvarlige, og bør straffes, ikke resten av klubbene som er sterkt imot. De snudde, og da bør det være greit, hvis ikke er nok veien kort tilbake til superligaen igjen. Problemet er om de kan holdes økonomisk ansvarlige for å ha signert for så å bryte avtalen

Lenke til kommentar

Feiginger som ga seg så fort. De kunne holdt litt lenger for å øke andelen av pengepotten i CL. Men tror allerede uefa er på vei til å gi mer til de store. Nå spisset de akkurat Europa league også, og norske lag sendes b.la sendes ned til Conference league 

Lenke til kommentar

Barca og Atletico BLIR i superligaen. 

Ceferin ønsker City velkommen tilbake. Blir ingen sanksjoner heldigvis. 

En sponsor trekker seg fra Liverpool pga superligaen. Dumt det, kanskje de bestemmer seg for å ta pengene å bli i superligaen likevel da

Endret av Mannen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...