Gå til innhold

intel 11900K/11700K/11600K


magnusavr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
35 minutes ago, N o r e n g said:

Du må få kjørt en runde SotTR med det der!

Vet ikkje om jeg tør! Redd for å bli skuffa :tease:

 

Som jeg trodde. Elendig resultat. 206fps.... Vesentlig dårligere enn 3733c14. Denne cpuen mangler kjerner også for å få et godt resultat i dette spillet. Det går faktisk bedre med 10+ kjerner.
Drittcpu :p (Edit: G.sync var på.... ) Retest nå

Edit 2: g.sync hadde knapt noe å si. Elendig 211fps average

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nizzen skrev (2 timer siden):

11700kf er 22% billigere enn 5800x. Kan se ut som 11700kf blir en vinner for gamere :p

11700F er den virkelige vinneren til 3390 kr, hva så om den ikke kan overklokkes? Du får jo ikke mer enn 10% høyere klokkefrekvens etter å ha makset boost-frekvensen uansett.

11700F sammen med et Strix B560-G får en totalpris på 5302 kr, en drøy hundrelapp mer enn en 5800X går for uten hovedkort.

 

Den andre vinneren er 11400F, 6 raske kjerner for under 2000 kr. Joda, ikke mer enn 4 GHz på alle kjerner, men den siste GHz-en er mer e-penis enn faktisk nyttig.

Lenke til kommentar
12 hours ago, N o r e n g said:

11700F er den virkelige vinneren til 3390 kr, hva så om den ikke kan overklokkes? Du får jo ikke mer enn 10% høyere klokkefrekvens etter å ha makset boost-frekvensen uansett.

11700F sammen med et Strix B560-G får en totalpris på 5302 kr, en drøy hundrelapp mer enn en 5800X går for uten hovedkort.

 

Den andre vinneren er 11400F, 6 raske kjerner for under 2000 kr. Joda, ikke mer enn 4 GHz på alle kjerner, men den siste GHz-en er mer e-penis enn faktisk nyttig.

Ja, Intel har blitt den nye budsjett kongen 💪

how times have changed :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Nitrius said:

Er det blitt sagt noe om tilgjengelighet på 11900K? Hos komplett står det at 30.Mars er en usikker dato blant annet.

Jeg er sikret 11900k, samme med Noreng. De som bestillte med en gang. 

De som bestiller nå får nok levering nr 2 eller 3.

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Nizzen skrev (2 minutter siden):

Jeg er sikret 11900k, samme med Noreng. De som bestillte med en gang. 

De som bestiller nå får nok levering nr 2 eller 3.

 

Bestilte igår, håper bare ikke på et leverings/tilgjengelighets sirkus slik vi har sett med mye annet elektronikk, kan godt vente noen dager lenger, men vil gjerne ha utstyret før nyttår 😛

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...