Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

5 minutes ago, KjellV said:

Måtte visst bytte nettleser for å få frem bildet. 3060 Ti fra Komplett? Ordredato?

Skal over 1GH/s jeg også. Ser ut som det blir 420+MH/s på mandag. Skulle etter planen vært over 1GH/s nå til helga, men containere som ikke har kommet (ikke vanlig placeholder dato) og levering av kort til folk som har bestilt etter meg har satt en effektiv stopper for det. *whine* *whine*

Får tid til å bygge ramme da iallfall.

3080 og 3060 Ti fra finn

tipper jeg når 1.1 GH/s i morgen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
QUiPS skrev (1 time siden):

Hva var kompletts policy når det gjaldt flere bestillinger av samme produktet? Blir det automatisk avbestilt?

 

KjellV skrev (1 time siden):

Nei, de har ingen automatikk i at like ordre kanselleres. Iallfall ikke om den er på lager, da sendes den samme dag.

Rettelse: Nå har Komplett avbestilt 3070 TUF OC hos meg. Kortet ble bestilt i dag og var på lager. Fikk kun ett kort.

 

MariusJS skrev (På 3.2.2021 den 11.13):

https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/standard-salgsbetingelser-for-forbrukerkjop-av-varer-over-internett

4. Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt sin bestilling til selgeren.

Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.

 

Må ta kontakt med Komplett. Har du andre gode argument mot deres maks 1 kort i handlekurven-policy? Står ikke noe om begrensning på antall ordre og det er naturlig å tro at dette er en begrensning for å hindre scalpere i å stikke av med alle kort som ble lagt ut.

 

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
14 minutes ago, KjellV said:

Rettelse: Nå har Komplett avbestilt 3070 TUF OC hos meg. Kortet ble bestilt i dag og var på lager. Fikk kun ett kort.

Må ta kontakt med Komplett. Har du andre gode argument mot deres maks 1 kort i handlekurven-policy? Står ikke noe om begrensning på antall ordre og det er naturlig å tro at dette er en begrensning for å hindre scalpere i å stikke av med alle kort som ble lagt ut.

 

Den 1 kort greia står ikke i noen vilkår jeg kan finne, ikke klarer komplett å finne dem heller som står i det ene bildet jeg sendte her

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (3 minutter siden):

Den 1 kort greia står ikke i noen vilkår jeg kan finne, ikke klarer komplett å finne dem heller som står i det ene bildet jeg sendte her

Har en chat gående der de har brukt en stund på å lete etter hvor det kan stå noe om denne begrensningen på antall kort.

Har du fått noe respons på ticketen din?

Lenke til kommentar

Må være min lykkedag, begge kortene er sendt. Den ene er bestilt med rabatt og det andre med gavekort, derfor prisforskjellen. Virker som ingen har kontroll, komplett sletter enkelte dobbeltbookinger og dustin sender ut tilfeldige order uten å ta hensyn til hvilke som er bestilt først... 

Screenshot_20210205-153346_Chrome.jpg

Endret av QUiPS
Lenke til kommentar

Andre som bruker MSI Afterburner som har opplevd at temperaturgrensa på enkelte kort overskrides? Har et 1080 Ti som jeg har satt temperaturgrense 70 grader på, og jeg har låst opp/frikoblet powerlimit og temp. Har likevel ved tre anledninger nå opplevd at kortet står på 80-85 grader når jeg kikker innom. Da er også vifta manuelt satt til 90 % (gjorde det etter første gang jeg oppdaget 80+ grader). Afterburner er også satt opp sånn at den starter med gitte innstillinger etter reboot, så problemer etter reboot skal heller ikke være grunnen...

Lenke til kommentar

Tror dere man får solgt PCIe 8 pin Y-splitter strømkabler på finn? Svindyrt når jeg bare bestiller noen få fra det store utland så vurderer å kjøpe en del og legge ut på finn til miningfolket. Varierer en del i pris, men mange ligger rundt $10 til $15 på Amazon så en hundrelapp pr stk må vel gå greitt?

Lenke til kommentar
KjellV skrev (4 minutter siden):

Tror dere man får solgt PCIe 8 pin Y-splitter strømkabler på finn? Svindyrt når jeg bare bestiller noen få fra det store utland så vurderer å kjøpe en del og legge ut på finn til miningfolket. Varierer en del i pris, men mange ligger rundt $10 til $15 på Amazon så en hundrelapp pr stk må vel gå greitt?

Garantert. Kjøp 50-100 rett fra Kina. Det gjorde jeg med risere. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...