Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
13 minutes ago, KjellV said:

Vet du hvorfor den mangler? Har du bestilt med faktura, kredittkort, andre betalingsformer?

Kredittkort

11 minutes ago, BadCat said:

Er det rabatt på en eller flere av varene? Da er det vanlig at kansellering er deaktivert.

Ahh, ja er 10% på hele ordren, men da skulle man tro de ville kansellere :P

Lenke til kommentar
BadCat skrev (56 minutter siden):

Overføring fra pool kom inn på coinbase, dere må ikke skremme meg slik. :p

Spørsmålet er om jeg skal fortsette eller om jeg skal mine til den gamle wallet. Veldig kjekt å slippe den ekstra transaksjonen.

Går greit hvis du kun overfører fra pool en gang i uka. Du får eventuelt lage ny adresse hver gang i coinbase og oppdatere poolen manuelt. Det går f.eks på Suprnova.cc men de har ikke Ethereum. 

Litt verre på Ethermine der du miner rett til wallet. 

Endret av Kryptodebunker
Lenke til kommentar
BadCat skrev (54 minutter siden):

Det er en gang i uka som er aktuelt. Det står at adressene varer evig. Vil tror det blir rotete der om man skal ha ny adresse for hver uke.

Da går det nok greit. Coinbase vil unngå pooler som betaler mikroskopiske summer ved hver blokk og dermed generer 1000 transaksjoner hver eneste dag. Det hadde blitt for mye å hold styr på for databasystemene deres. 

Endret av Kryptodebunker
Lenke til kommentar

Ser https://www.kryptosekken.no/ kan ordne alle beregninger for deg.

Så la oss si man miner med Nicehash, og der var det hver 4 time man fikk payout?

Altså 2190 transaksjoner på et år om man kjører 24/7 (kan da betale 1495,- for inntil 10 000 transaksjoner)

Og slik jeg forstår kan de importere alle transaksjoner om de har din wallet adresse, eller om du laster opp alle transaksjoner man selv kan generere etter ønsket fra/til dato fra Nichash.


Virker jo velig lettvint det, eller det noe jeg misforstår?

Lenke til kommentar
30 minutes ago, KriZZ said:

Ser https://www.kryptosekken.no/ kan ordne alle beregninger for deg.

Så la oss si man miner med Nicehash, og der var det hver 4 time man fikk payout?

Altså 2190 transaksjoner på et år om man kjører 24/7 (kan da betale 1495,- for inntil 10 000 transaksjoner)

Og slik jeg forstår kan de importere alle transaksjoner om de har din wallet adresse, eller om du laster opp alle transaksjoner man selv kan generere etter ønsket fra/til dato fra Nichash.


Virker jo velig lettvint det, eller det noe jeg misforstår?

Nicehash lagrer vel bare mellom en uke og en mnd?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...