Gå til innhold

Dette er spillene du får med PlayStation Plus og Xbox Live Gold i januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har NULL interesse for disse gratis spilla hver måned. Har såvidt nok tid til å spille de jeg har kjøpt... Det jeg derimot ønsker meg for 2021 er at samtlige konsoller fjerner denne latterlige betalingsmuren for å få lov å spille online.

Hos Sony og Nintendo kan man hvertfall spille free-to-play gratis online. På Xbox kan man ikke det engang.

Disse gratis spilla er bare en dårlig unnskyldning for å holde betalingsmuren i live. Skulle ønske jeg kjøpte alle spilla mine på PC istedet.

Kanskje media kan sette litt fokus på dette? Kanskje det er en sak for forbrukerrådet? Eller EU?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mye dårlig spill som man får gratis på psn men plutselig så dukker det opp noen bra som feks just cause 4 for en måned eller 2 siden.

 

Et lite tips om du ikke visste det, trykk på legg til i bibliotek når du får gratisspillene. Da trenger du ikke å laste ned men du har det liggende i biblioteket ditt og kan laste ned akkurat når du vil selv om det ikke ligger ute gratis lenger.

Lenke til kommentar
LoveAss skrev (20 minutter siden):

Kanskje media kan sette litt fokus på dette? Kanskje det er en sak for forbrukerrådet? Eller EU?

Nei. Du har null sak om du prøver å innbille folk om at det å betale for en tjeneste er feil.

Du betaler for servere, sikkerhet, enkelhet, utvikling osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
LoveAss skrev (2 timer siden):

Jeg betaler ikke for en tjeneste. Jeg tvinges til å betale for å få lov til å spille online... 9 av 10 av mine spill er online multiplayer spill så ja jeg TVINGES til å betale dette

Du var klar over dette da du kjøpte spillene og konsollen.

Du inngikk en avtale om at dette skulle foregå slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Cocola skrev (8 timer siden):

Mye dårlig spill som man får gratis på psn men plutselig så dukker det opp noen bra som feks just cause 4 for en måned eller 2 siden.

 

Et lite tips om du ikke visste det, trykk på legg til i bibliotek når du får gratisspillene. Da trenger du ikke å laste ned men du har det liggende i biblioteket ditt og kan laste ned akkurat når du vil selv om det ikke ligger ute gratis lenger.

Just Cause 4 er fortsatt gratis, frem til i morgen, så det er sagt.

Lenke til kommentar
kaaasen skrev (På 5.1.2021 den 15.31):

Har siklet på Maneater en stund. Lastet det ned tidligere i dag og spilte en liten halvtime. Tror ikke jeg kommer til å røre det noe mer enn det, for å si det på den måten.

Det er det jeg tenkte kom til å skje om jeg kjøpte spillet. Kommer til å teste det, men jeg har lave forventninger til det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Iki skrev (På 4.1.2021 den 13.26):

Nei. Du har null sak om du prøver å innbille folk om at det å betale for en tjeneste er feil.

Du betaler for servere, sikkerhet, enkelhet, utvikling osv.

Nå er dette for det første veldig off topic og i tillegg kan det være jeg er helt ute på viddene nå, men;

Innbiller meg at man i større grad brukte serverende til f.eks Microsoft da tjenesten ble lansert (både til MP, men også party chat osv). 

Men i dag, når jeg spiller cross play Warzone med venner og bruker in game chat, hvor mye av Microsofts servere og tjenester benytter jeg egentlig?

Lenke til kommentar
On 04/01/2021 at 5:28 PM, Iki said:

Du var klar over dette da du kjøpte spillene og konsollen.

Du inngikk en avtale om at dette skulle foregå slik.

Vel den avtalen har gått ut på dato og er en råtten deal i dag... Hvis du ikke klarer å se det så burde du utvide horisonten din

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...