Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til menn: fantaserer dere om andre kvinner når dere har sex?


Gjest 6a22e...3b1

Anbefalte innlegg

Gjest 6a22e...3b1 skrev (36 minutter siden):

Det hjelper ikke meg og har ingenting med temaet å gjøre.... Jeg er kvinne og lurer på hva menn tenker. Bryr meg åpenbart ikke om hva andre kvinner tenker og mener. 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Hvis ikke det hjelper deg så hjelper ingenting. Det har alt med temaet å gjøre. Jeg prøver å fortelle deg at fordommene du insinuerer som hovedregel ikke stemmer. Jeg antok du er kvinne. Derfor jeg prøver å forklare deg at "vi" er som dere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 6a22e...3b1
Theo343 skrev (2 minutter siden):

At du er usikker på egen kropp gir mening (ikke kritikk), men det er jo alle i varierende grad med mindre man er fullstendig narsissist. Jeg vet ikke hvem du lytter til når det gjelder slikt som for deg til å tenke slik men jeg ville forsøkt å snakke med noen rundt deg som har litt mer dybde enn de som evt. har plantet slike tanker der. De tankene du har nå er greit å få jobbet litt med og komme seg litt på rett kjøl mentalt sett igjen. 

 

Jeg skal innrømme at jeg er mer usikker enn normalt og ganske besatt av hvor stygg og ufyselig jeg er. Det har jeg vært hele livet, men som sagt så har det blitt verre med årene. Jeg har dessverre ingen å snakke med om dette, har ikke venner og sånt. Det er ganske flaut og vondt å snakke om, og jeg tror ikke jeg vil klare å prate med en psykolog om det. 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1
Corp Por skrev (1 minutt siden):

Hvis ikke det hjelper deg så hjelper ingenting. Det har alt med temaet å gjøre. Jeg prøver å fortelle deg at fordommene du insinuerer som hovedregel ikke stemmer. Jeg antok du er kvinne. Derfor jeg prøver å forklare deg at "vi" er som dere.

Det finnes jo mange overfladiske kvinner også, hvor mange kvinner er ikke opptatt av hvor høy mannen er, om han har skjegg eller ikke, tatoveringer, noen er jo opptatt av penisstørrelse også. Og jeg regner med at det finnes mange menn som også er opptatt av det estetiske. 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1 skrev (1 minutt siden):

Det finnes jo mange overfladiske kvinner også, hvor mange kvinner er ikke opptatt av hvor høy mannen er, om han har skjegg eller ikke, tatoveringer, noen er jo opptatt av penisstørrelse også. Og jeg regner med at det finnes mange menn som også er opptatt av det estetiske. 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Ja. Og det er nettopp hva jeg prøvde å forklare. Alle har forskjellige preferanser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis en kvinne først og fremst er opptatt av skjegg og tatoveringer så er hun ikke kvinnen for meg (uavhengig av om jeg har skjegg og tatoveringer), så enkelt kan man se på det. Man skal jo ikke "prostituere" seg ut til hvem som helst. Det er ikke en konkuranse i å bli likt av flest mulig, tvert i mot handler det om å finne den/de som man fungerer godt i lag med.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1
Corp Por skrev (Akkurat nå):

Ja. Og det er nettopp hva jeg prøvde å forklare. Alle har forskjellige preferanser. 

 

Theo343 skrev (Akkurat nå):

Hvis en kvinne først og fremst er opptatt av skjegg og tatoveringer så er hun ikke kvinnen for meg, så enkelt kan man se på det.

Nettopp, men hvilken mann er det som tenker at hei, jeg vil ha ei dame med løs hud på magen og lårene, arr etter selvskading og pupper så henger så jævlig at de kan slenges over skuldrene? Nettopp. Ingen. 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar

Det første jeg tenker du må jobbe med er at ikke alle har et slikt menneskesyn at de dømmer han/henne etter løs hud på magen. Og gjør den personen det så er det jo bare å styre unna vedkommende. Først må man forstå at mennesker er mer enn hud og kjønnsorganger. Men på den annen side så kan det være slik du er og da oppholder du deg i en verden jeg ønsker deg lykke til i for det er få som holder seg lykkelig særlig lenge der. Hvis du ikke er slik bør du være glad om du avslører at motparten er slik og tenke "good riddance".

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1 skrev (29 minutter siden):

 

Nettopp, men hvilken mann er det som tenker at hei, jeg vil ha ei dame med løs hud på magen og lårene, arr etter selvskading og pupper så henger så jævlig at de kan slenges over skuldrene? Nettopp. Ingen. 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Vel. Min opplevelse av kvinner er stort sett at de er egoistiske, manipulative og ondskapsfulle vesener - men jeg velger å tviholde på den tro og det håp om at én dag møter jeg ett som er både rasjonelt og herlig :) dere er ikke alle sånn - akkurat som ikke alle oss menn er overfladiske pulehunder.

verden er 90% drittsekker. Av begge kjønn. Sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1
Corp Por skrev (2 minutter siden):

Vel. Min opplevelse av kvinner er stort sett at de er egoistiske, manipulative og ondskapsfulle vesener - men jeg velger å tviholde på den tro og det håp om at én dag møter jeg ett som er både rasjonelt og herlig :) dere er ikke alle sånn - akkurat som ikke alle oss menn er overfladiske pulehunder.

verden er 90% drittsekker. Av begge kjønn. Sånn er det bare :)

 

Sant. I verste fall må jeg bare klare meg uten sex og nærhet. Det er jo ikke en menneskerett, så... 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1 skrev (1 minutt siden):

Sant. I verste fall må jeg bare klare meg uten sex og nærhet. Det er jo ikke en menneskerett, så... 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Eller bare ikke sett sex opp på en pedestal. For en kvinne er det jo latterlig enkelt å finne en mann som bare vil krype sammen i sofaen for en film og sex i ny og ne. 

Prøv å sett deg inn i utfordringen som mann 😆 er du følsom og åpen så er du veik og uattraktiv. Er du aggressiv og frempå så er du "bare ute etter en ting" og uattraktiv. 😉

Could be worse! Din løse hud kunne vært en kuk 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1
Corp Por skrev (4 minutter siden):

Eller bare ikke sett sex opp på en pedestal. For en kvinne er det jo latterlig enkelt å finne en mann som bare vil krype sammen i sofaen for en film og sex i ny og ne. 

Prøv å sett deg inn i utfordringen som mann 😆 er du følsom og åpen så er du veik og uattraktiv. Er du aggressiv og frempå så er du "bare ute etter en ting" og uattraktiv. 😉

Could be worse! Din løse hud kunne vært en kuk 😆

Haha. Det er nok enkelt for de fleste, men jeg tror du undervurderer hvor mye utseende kan bety. Jeg er faktisk veldig, veldig stygg, og om en mann kryper til sengs med meg så er det kun fordi han ikke har sjanse på andre. Jeg er ei sånn dame man tar til takke med. Og det er ikke en god følelse.

Vi kan bytte kjønn om du vil. 😆

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1 skrev (9 minutter siden):

Haha. Det er nok enkelt for de fleste, men jeg tror du undervurderer hvor mye utseende kan bety. Jeg er faktisk veldig, veldig stygg, og om en mann kryper til sengs med meg så er det kun fordi han ikke har sjanse på andre. Jeg er ei sånn dame man tar til takke med. Og det er ikke en god følelse.

Vi kan bytte kjønn om du vil. 😆

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Sånn er det nok for de fleste i disse dager. Svært få innehar karakterstyrke og moral. Man er god nok til noen bedre kommer gående :)

jeg vet ikke om jeg noensinne har sett noen jeg ville utseendemessig karakterisere som "stygge". Det er mange som ikke tilsvarer mine preferanser, ja, men jeg mener bestemt at det er noe fint med ALLE. En må isåfall bare finne akkurat den personen som vektlegger akkurat de attributter man innehar om man ikke er så heldig og scorer på alt.

jeg er en pessimist (les realist) og jeg har et  oppgitt syn på verden som gjør det vanskelig å se positivt på ting, men det er faktisk sånn at dersom du smiler så blir du glad. Det er ikke nødvendigvis sånn at du må bli glad først.

vi har alle dager der vi ser oss i speilet og bare får lyst til å dø :p andre dager er motsatt.

 

jeg undervurderer ikke utseende. Jeg vet at de fleste er sykelig overfladiske. Jeg hadde nylig et innlegg i en annen post der jeg påpekte at jeg får nye mer hits på datingplasser når jeg bytter til bilder der jeg "gjør meg til". Jeg synes det er tragisk og det gjør at jeg får et litt negativt inntrykk av de som "plutselig" ble interessert bare fordi de ser at jeg er muskuløs. But it is what it is. Can't change the world :)

Endret av Corp Por
Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1
Corp Por skrev (10 minutter siden):

Sånn er det nok for de fleste i disse dager. Svært få innehar karakterstyrke og moral. Man er god nok til noen bedre kommer gående :)

jeg vet ikke om jeg noensinne har sett noen jeg ville utseendemessig karakterisere som "stygge". Det er mange som ikke tilsvarer mine preferanser, ja, men jeg mener bestemt at det er noe fint med ALLE. En må isåfall bare finne akkurat den personen som vektlegger akkurat de attributter man innehar om man ikke er så heldig og scorer på alt.

jeg er en pessimist (les realist) og jeg har et  oppgitt syn på verden som gjør det vanskelig å se positivt på ting, men det er faktisk sånn at dersom du smiler så blir du glad. Det er ikke nødvendigvis sånn at du må bli glad først.

vi har alle dager der vi ser oss i speilet og bare får lyst til å dø :p andre dager er motsatt.

 

jeg undervurderer ikke utseende. Jeg vet at de fleste er sykelig overfladiske. Jeg hadde nylig et innlegg i en annen post der jeg påpekte at jeg får nye mer hits på datingplasser når jeg bytter til bilder der jeg "gjør meg til". Jeg synes det er tragisk og det gjør at jeg får et litt negativt inntrykk av de som "plutselig" ble interessert bare fordi de ser at jeg er muskuløs. But it is what it is. Can't change the world :)

Realist jeg også. Nei, får bare leve med det.. 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1 skrev (5 timer siden):

Jeg skal innrømme at jeg er mer usikker enn normalt og ganske besatt av hvor stygg og ufyselig jeg er. Det har jeg vært hele livet, men som sagt så har det blitt verre med årene. Jeg har dessverre ingen å snakke med om dette, har ikke venner og sånt. Det er ganske flaut og vondt å snakke om, og jeg tror ikke jeg vil klare å prate med en psykolog om det. 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Bare hvordan du skriver det sier mye. ".. besatt av hvor stygg og ufyselig jeg er". Hva som er skjønnhet er ganske kulturelt betinget og hele tiden i forandring. For noen tiår tilbake var stor rompe helt feil - i dag er det ansett som såpass attraktivt at enkelte lar seg operere for å få en større bakende. Galskap. 

Fra et genetisk perspektiv er skjønnhet betegnet som har de beste genene til å føre sin art videre. Fuglene viser frem flotte fargerike fjær for å imponere forsøke å imponere sin utvalgte. Alt etter hva som er ansett som viktig blant den artsformen man tilhører. I noen kulturer er det blant annet ennå attraktivt å være stor og tjukk. Fordi det er et tegn på rikdom og overklasse - siden man har råd til mat. Der tvangsfores ungene til å se blubbete ut for skjønnheten og anerkjennelsens skyld.

Det som er trist er at dette skjønnhetsidealet ofte blir bestemt utfra medias - og da særlig sosiale mediers forbilder. Noen få utvalgte som nærmest hylles for alt de gjør og dermed setter standarden for hva som er "flott". Verst er det for dere damer, fordi det er så mye kunstige ting - klær med innlegg, sminke og det meste er falskt. Det skaper et fullstendig vrangstilt bilde på hvordan man EGENTLIG ser ut. Og der er vi ganske ulike skal jeg si deg. Det er ikke slik at alle damer har struttete pupper med søte rosa små brystvorter. Det er et hav av mangfold på kroppsfasong, pupper, hår og alt som måtte variere. Vi ser faktisk ganske gjennomsnittlig ut alle sammen.

Det er derimot en forskjell her. Det handler om livsstil. Dårlig hygiene, usunt kosthold og en passiv livsstil med mye alkohol, røyk og rusmidler setter sine spor på kroppen. Dette blir mer og mer markant jo eldre man blir. Man formes etter livene man lever.

Men det er trist å se hvor mange kvinner spesielt som har et så voldsomt fokus på kropp og utsende. Men jeg mistenker også at det er kvinner som dømmer kvinner. Jeg har sett dette selv, at damer nærmest "skanner" hverandre på byen, fra topp til tå.... At man hele tiden er under vurdering. Som et resultat skapes et veldig lite vindu for hva som er akseptert, særlig her i norge. På klesstil og valg av sminke og lignende. Dette er ganske interessant. Søk for eksempel på hva som var idealet i år 2000, 2005, 2010, 2015. Det er store forskjeller, og de fleste ser ut til å tilpasse seg og følge trendene. Da faller man lett utenfor, også får man et veldig forskrudd selvbilde.

Som mann kan jeg gå ut og se ut som en dass... Ingen vil bry seg. For dere damer er det verre. Men det handler vel litt om holdningene man har til hverandre også. Ser jeg ut som en dass, kan en kompis si "fy faen du ser ut som en dass i dag,,,, lulz..." også ler vi av det. For dere damer, fungerer ikke det. 

Men helt ærlig. Det som har aller størst turn off for meg, har null og niks med utsende å gjøre. Men selvbildet folk har ovenfor seg selv. Skal jeg konstant dille og dalle - gi anerkjennelse og skryt for å dekke over ei jentes dårlige selvfølelse. Nei det gidder jeg faen ikke. Jeg er lei for å si det, men det er så mange av dere ... og det er rett å slett slitsomt å håndtere. Da mister jeg interessen kjapt. Og det har IKKE med utsende å gjøre, men det forvridde selvbilde så alt for mange har. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg gjør dette ganske enkelt. Når jeg har dratt med dama hjem og før man går til sengs gis følgende instruks.

"Kan du vennligst ta av deg følgende slik at jeg kjenner deg igjen i morgen tidlig:
- løsnegler
- løsvipper
- løstenner
- bruningskrem
- korsetter
- kontaktlinser med falsk øyefarge
- all form for makeup og falske føflekker
-  rumpekrem under øynene
- Hair extensions og annet løshår samt preparater som får håret til å se tykker ut,
- innlegg i BH og evt. andre steder
- Alt annet som ikke tilhører din kropp

Desverre får man ikke gjort noe med duckface, lammelser i ansiktet for å fjerne rynker og silikonpupper og rumpw så det får bare bli. Å noen gang få innsyn i en kvinnes orginale hårfarge er håpløst i dag uansett så det får gå.

*spøk selvsagt*

Med all denne falskheten man drar på seg så "scorer" man hverandre overfladisk. Man vil bedras.
 

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

I Asia er skjønnhetsidealet annerledes enn her i Europa. Ved å se på enkelte videoer på Youtube kan man tydelig se hvordan skjønnhetsidealet kræsjer fullstendig med realiteten. 

Der skal man ha så hvit hud som mulig, store oppblåste øyne og et søtt og nesten barneaktig ansikt med liten nese og fremhevede skinn. 

Når vi ser dette, så tenker vi "herregud" - men fakta er at det er like ille her hjemme ... men enten om vi vil det eller ikke, så blir vi påvirket på lik linje med asianterne. 

Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1 skrev (16 timer siden):

Skjønner at det går fint å ikke fantasere om andre kvinner i senga når man ligger med ei som er både vakker og sexy, men nå tenkte jeg på hvordan det er når en mann ligger med ei som har stygg kropp. Så jeg går ut ifra at de du har ligget med har hatt idealkroppen eller vært nærme den iallfall.

:wee:

Uten at jeg skal utlevere noen så er jeg sikker på at de det gjelder hadde vært uenige med deg i at de har "idealkroppen" noen av dem. 

I utgangspunktet syns jeg ikke noe om kosmetisk kirurgi, men akkurat dette med løs hud kan jo være litt vrient å gjøre noe med selv. Hvis det er mye, og det sjenerer deg veldig, kan du jo prøve å få henvisning til operasjon for å bli kvitt det. 

Men det finnes garantert en mann eller femten der ute som hadde likt deg akkurat som du er. Utfordringen er vel heller at du ikke kommer til å tro på dem, selv om de er dønn ærlige med deg og faktisk mener det. 

Jeg håper du får hjelp med tankene dine eller finner ut av det på egenhånd. Det kan ikke være lett å slite sånn med selvtilliten. 

Lykke til! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...