Jump to content
Smultring77

Hvor kjøpe PlayStation i butikk?

Recommended Posts

En  liten kuriøsitet er at "Kjell og Kompani" hadde listet konsollene for salg men først 3 minutter før salg fikk man beskjed om at de ikke kommer før etter nyttår.

Just now, Kadaju said:

Fikk greit tak i Series X, men PS5 ser det ut til at det kan drøye bra lenge før jeg får tak i med hvordan det her gikk, ja 😛

ja og sist jeg sjekka får elkjøp mere xbox i januar, ps4 kommer ikke før til påske tider 😛 

Power blaffet opp med tilgjengelig konsoll igjen i 10 sekunder før samme "reservert av andre kunder". 

Minner veldig om bots kjøp dette.

Edited by Theo343
  • Like 1

glx-rider skrev (1 minutt siden):

Noen her som fikk fra Elkjøp eller power?

Elkjøp har jeg aldri sett noe annet enn "ikke tilgjengelig" power fikk jeg "utsolgt" på når jeg la den i handlekurven

• Like 1

Just now, Sancticus said:

Elkjøp har jeg aldri sett noe annet enn "ikke tilgjengelig" power fikk jeg "utsolgt" på når jeg la den i handlekurven

Du puttet i handlekurven 09:59?

Theo343 skrev (2 minutter siden):

Du puttet i handlekurven 09:59?

Så ikke på klokken men rundt 10:00 ja

270/5000 Det var ikke mulig å legge produktet i handlekurven. Alle produktene er for tiden reservert av andre kunder som nå er i gang med å fullføre kjøpet. Hvis de ikke fullfører kjøpet innen 15 minutter, blir produktet tilgjengelig igjen. Vent litt og prøv igjen.

Edited by Sancticus

2 minutes ago, anjaek said:

Fikk du fullført?

Jeg prøver ennå. Kommer meg aldri videre siden den er automatisk på "hent i butikk", og jeg må endre det til "mypack." Og da snurrer den i det uendelige og jeg må gjøre alt på nytt.

Ligger den fortsatt på lager?

kontakten som er høyt opp i salgsapparatet i en nevnt kjede har sikret seg 2 konsoller og spurte om jeg var interessert. Sa nei takk og "jeg kan vente" og at jeg ikke likte det "opplegget".

SirreStrikk skrev (Akkurat nå):

Jeg prøver ennå. Kommer meg aldri videre siden den er automatisk på "hent i butikk", og jeg må endre det til "mypack." Og da snurrer den i det uendelige og jeg må gjøre alt på nytt.

Ligger den fortsatt på lager?

Sist siden kom opp, ja.