Gå til innhold

Hvor kjøpe PlayStation i butikk?


Smultring77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Theo343 skrev (Akkurat nå):

kontakten som er høyt opp i salgsapparatet i en nevnt kjede har sikret seg 2 konsoller og spurte om jeg var interessert. Sa nei takk og "jeg kan vente" og at jeg ikke likte det "opplegget".

Da hadde jeg faktisk sendt en mail til sony uansett av relasjon til vedkommende.

Lenke til kommentar
SirreStrikk skrev (Akkurat nå):

Jeg prøver ennå. Kommer meg aldri videre siden den er automatisk på "hent i butikk", og jeg må endre det til "mypack." Og da snurrer den i det uendelige og jeg må gjøre alt på nytt.

 

 Ligger den fortsatt på lager?

Kommer meg ikke videre når jeg trykker videre til betaling... fml

Lenke til kommentar
SirreStrikk skrev (Akkurat nå):

Så lenge den er tilgjengelig vil folk fortsette og prøve, og jeg er stuck 😛 Lurer på om den er reservert når den ligger i handlekurven, og om den blir refreshed hver gang jeg oppdaterer.

er det ikke sånn at den er i handlekurven din mot ip adressen. selv om du oppdaterer siden så skal den være der. jeg mener det ihvertfall

Lenke til kommentar

Mange som får timeout på de 15 min man har på å fullføre kjøpet på Power. Må være litt surt å sitte på jobb og ikke få fullført kjøpet når man har den i handlekurven. Minst 10.-15 stk som har havnet der nå.

Ellers rimelig sikker på at noen "bypasser" knappen "legg til i handlekurv" og kjører kallet direkte.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
SirreStrikk skrev (4 minutter siden):

Så lenge den er tilgjengelig vil folk fortsette og prøve, og jeg er stuck 😛 Lurer på om den er reservert når den ligger i handlekurven, og om den blir refreshed hver gang jeg oppdaterer.

Det går sikkert i dass fordi d har gått så langt tid nå så må du/vi gjøre alt på nytt. alle er vel tilbake på coop obs nå

Lenke til kommentar
3 minutes ago, RaptorStrike said:

Spent på å høre unnskyldningen til Elkjøp. Og om noen går ut med antall enheter solgt.

"La oss teste trafikken og systemet kl. 10 så legger vi ut restlageret kl. 13. Har alle som ønsket en konsoll fått? Bra! God jul folkens!"

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Underkiller skrev (2 minutter siden):

Er det noen som får kjøpt fra elkjøp?

Jeg og 2 kompiser satt på hver vår kant i landet, pålogget ulike enheter klare for å kjøpe. Ingen av oss fikk mulighet på Elkjøp til å legge noe i kurven. Endret aldri status fra ikke tilgjengelig. 

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
  • Evil-Duck låst og gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...