Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Jeg lurer virkelig på når tid skal Ps5 få en festet pris? Prisen på den går ofte opp og ned. 😔😔😰 Jeg følger den på Prisjakt. Har så løst på Ps5, men helt uaktuelt å betale så mye for den. Kan gjerne betale 6 - 7 tusen for den. 😏

Screenshot_2022-09-29-08-43-01.thumb.png.64eba03ead68aee4173eef1d7368e6dc.pngScreenshot_2022-09-29-08-43-45.thumb.png.825e0c6f4b2072c67c050ecd667d5653.png

Edited by TheDarkSycamore - SCM

Det er ille at en konsoll fra 2020 fortsatt varierer med 3000+ i pris fra butikk til butikk ja. PS5 begynner allerede å bli "gammel" og man kan fortsatt ikke gå inn på Elkjøp og betale i kassa.

Edited by Bytex
  • Like 1

Hei, har epost varsling på nettbutikker om ps5 skal komme på lager, men får de aldri selv om jeg ser her senere at de har kommet til nettbutikk

Bytex skrev (36 minutter siden):

Det er ille at en konsoll fra 2020 fortsatt varierer med 3000+ i pris fra butikk til butikk ja. PS5 begynner allerede å bli "gammel" og man kan fortsatt ikke gå inn på Elkjøp og betale i kassa.

Jepp. Tror det heller blir xbox series x på meg da, men får se. 

1 hour ago, westwood said:

Hei, har epost varsling på nettbutikker om ps5 skal komme på lager, men får de aldri selv om jeg ser her senere at de har kommet til nettbutikk

CDON har jo fortsatt både Disc-versjon og Disc-FIFA bundle på vei inn og bestillbar?

kjetilkl skrev (40 minutter siden):

CDON har jo fortsatt både Disc-versjon og Disc-FIFA bundle på vei inn og bestillbar?

Når jeg ser prisene på CDON er jeg meget happy med å fått bestilt PS5 Disc versjon inkl. Fifa 23 for 6.999,- kr hos Komplett :)

westwood skrev (2 timer siden):

Anbefaler å sette opp e-post varsling og følge med i denne tråden. Vært mange muligheter for handel denne uken :)

• Like 1

Iceman22 skrev (2 minutter siden):

Mange av de Playstation 5 som ble solgt denne uka havner visstnok på Finn.no til høyere pris 😅

Vis skjult innhold

image.thumb.png.386d03e8dcd43494fbf090f2feab2867.png

Det er vel ingen overraskelse? Du har vel ikke funnet noe PS5 til under listepris (ny i eske) noen gang på finn.no?

Men selvsagt synd for de som faktisk ønsker å kjøpe og bruke maskinen da. 

Sånn fungerer markedet, tilbud - etterspørsel. 💲 💲 

• Like 1

TheDarkSycamore - SCM skrev (6 timer siden):

Jeg lurer virkelig på når tid skal Ps5 få en festet pris? Prisen på den går ofte opp og ned. 😔😔😰 Jeg følger den på Prisjakt. Har så løst på Ps5, men helt uaktuelt å betale så mye for den. Kan gjerne betale 6 - 7 tusen for den. 😏

Drit i prisjakt, følg heller med i den tråden jeg linket til over. CDON tar i mot bestillinger NÅ. Så bestill der og se deg ferdig med jakten på PS5, som i grunn ikke har vært veldig vanskelig å få tak i overhodet om man henger her på diskusjon.no.

EDIT: Tom på CDON igjen ja. Synd.

Edited by Mala

Mala skrev (2 timer siden):

Drit i prisjakt, følg heller med i den tråden jeg linket til over. CDON tar i mot bestillinger NÅ. Så bestill der og se deg ferdig med jakten på PS5, som i grunn ikke har vært veldig vanskelig å få tak i overhodet om man henger her på diskusjon.no.

EDIT: Tom på CDON igjen ja. Synd.

Hva ligger den på hos CDON? Forresten, jeg er egentlig ikke så veldig glad i CDON lengere. Jeg sleit ofte med bestillingen der rett etter de ordnet ny post leverandør. 😔😔

Edited by TheDarkSycamore - SCM

TheDarkSycamore - SCM skrev (54 minutter siden):

Hva ligger den på hos CDON? Forresten, jeg er egentlig ikke så veldig glad i CDON lengere. Jeg sleit ofte med bestillingen der rett etter de ordnet ny post leverandør. 😔😔

7499,- for FIFA23 bundle. Denne fikk man til 6999,- hos komplett i går :) 

På lager NÅ: 7389,-

https://www.maxgaming.no/no/playstation-5/playstation-5-standard-edition-fifa-23-bundle

Edited by Mala