Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MariussX skrev (1 time siden):

Ser det står Releasedato: 2022-10-31 på disse hos CDON. Fifa lanseres jo 30.09. Er det noen som vet om det bare er en dato de har satt? Kan man forvente å få den før 31.oktober? Er litt lenge å vente 🤪

Netonnet har forhåndsbestilling med kort ventetid:

https://www.netonnet.no/art/gaming/spillogkonsoll/playstation/playstation-konsoll/sony-playstation-5-fifa-23-bundle/1026997.15693/?fbclid=IwAR2mqEZxJD3lq8-T3PuwHdliqjBAYEj4Hjp4kutHiGTs1gv4Defro-CyfTE

 

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk min PS5 kjapt levert fra NetonNet for noen mnd siden, men da var det allerede på lager og da er de i alle fall kjappe. En vet jo aldri om de datoene de skriver er 100% til å stole på siden det er andre parter som må levere til dem, og det er ikke alltid de klarer å holde datoene, men det er vel den beste muligheten du har bortsett fra finn.no.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
15 hours ago, MariussX said:

Ser det står Releasedato: 2022-10-31 på disse hos CDON. Fifa lanseres jo 30.09. Er det noen som vet om det bare er en dato de har satt? Kan man forvente å få den før 31.oktober? Er litt lenge å vente 🤪

Man kan jo aldri VITE, men CDON har vel satt leveringsdato en måneds tid frem i tid gjennom hele salgsperioden for så å levere stort sett få dager etter bestilling. - Antar det er for å unngå scalpere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
winmedi skrev (1 time siden):

Kanskje ikke så godt tilbud allikevel? 😛

Er vel heller dempet etterspørsel og/eller stor leveranse ?  Eller rett og slett at folk har gått lei FIFA omsider 😂

Prismessig er det ingenting å utsette på den pakken i hvert fall. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (2 minutter siden):

Bestilte for en måned siden fra Computersalg.no for nesten 10k... ser jeg kunne holdt hodet kaldt og tatt tilbudet til komplett nå. Men var lei av å vente. 

Jaja, fikk tak i faenskapet iallefall. 

Ooooooff.

 

Er rimelig sikker på at du hadde fått ett godt tips om å vente bittelitt til hadde du spurt her inne :p  Var jo enormt mange tilgjengelig for rundt én mnd siden jo ? Syns det haglet inn linker konstant her.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (5 minutter siden):

Ooooooff.

 

Er rimelig sikker på at du hadde fått ett godt tips om å vente bittelitt til hadde du spurt her inne :p  Var jo enormt mange tilgjengelig for rundt én mnd siden jo ? Syns det haglet inn linker konstant her.

Ja jeg har overhodet ikke sjekket her, urutinert 😜 er jo inne på forumet mange ganger hver eneste dag.

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar
winmedi skrev (1 time siden):

Kanskje ikke så godt tilbud allikevel? 😛

Dette er jo kjempe tilbud! Hvertfall hvis man er trofast fan av Fifa. Har spilt alle Fifa spillene siden starten av 90 tallet. 

Jeg klinte til på denne pakken, har lenge vurdert PS5, nå når jeg kan få med Fifa og PS5 diskversjon til under 7K vil jeg si dette er en god pris. 

Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (15 minutter siden):

Bestilte for en måned siden fra Computersalg.no for nesten 10k... ser jeg kunne holdt hodet kaldt og tatt tilbudet til komplett nå. Men var lei av å vente. 

Jaja, fikk tak i faenskapet iallefall. 

Mitt spørsmål hvorfor betale computersalg 10k når finn prisene er lavere.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...