Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at denne tråden ikke er så hjelpsom nå som tidligere.Tydelig at de som virkelig ønsket konsollen nå har fått tak i en.
Min lillebror ønsker å kjøpe så lurer på hvor lett/vanskelig det er å få tak i en hos Elkøp,Power og Komplett feks…..nå?
Maks pris for disc versjon er 8000,- og vil kjøpe fra butikk,ikke via Facebook markedplace osv.

Også hørt at NetOnNet har sluttet å selge PS5 men om det stemmer vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
JonTrd skrev (4 minutter siden):

Elkjøp hadde noen inne 18 August, ikke sett noen der siden. Nye går fremdeles til 9000 på finn.no, så alle har ikke fått kjøpt enda nei..

Selvfølgelig ikke men de aller ivrigste gamere som kjøper hver gang ny maskin blir lansert har allerede kjøpt ps5,de som ønsker nå er mange etternølere og ikke de ivrigste,derfor denne tråden ikke blir oppdatert så ofte lengre.Husker at tidligere så var det dusinvis av poster her daglig.
Just my 2 cent :) 

Lenke til kommentar
Spill&Dill skrev (26 minutter siden):

Synd at denne tråden ikke er så hjelpsom nå som tidligere.Tydelig at de som virkelig ønsket konsollen nå har fått tak i en.
Min lillebror ønsker å kjøpe så lurer på hvor lett/vanskelig det er å få tak i en hos Elkøp,Power og Komplett feks…..nå?
Maks pris for disc versjon er 8000,- og vil kjøpe fra butikk,ikke via Facebook markedplace osv.

Også hørt at NetOnNet har sluttet å selge PS5 men om det stemmer vet jeg ikke.

DETTE er tråden som virkelig har vært hjelpsom:
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CMA skrev (4 minutter siden):

Er det noen som vet om pakken hos netonnet inneholder digital eller diskversjon av PS5? Klarer ikke å finne noen informasjon på siden deres…

Hei! Jeg snakket med en kundebehandler fra netonnnet nå nettopp fordi jeg også lurte på det samme. Fikk dette som svar: «Det er disk versjon. Hadde det vært digital så hadde det stått digital i produkt navnet» 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...