Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
inneskole skrev (7 timer siden):

Noen som også fikk bestillt budbel hos coolshop og har fått pakken sin sendt? Bestillte på Onsdag, men står fremdeles som Registrert på Postnord..

Bestilte også på onsdag. Fått mail om at den er pakket og sendt og på "helthjem" står det at den er på vei, og på coolshop sin sporingsside står det at den ble unloaded, mens på postnord står det at den er registrert bare. Men ifølge helthjem er den jo på vei? Samme info du har fått? Syns de har veldig dårlig sporing på helt hjem, får aldri vite hvor pakken ei heller forventet leveringstid...

Endret av Pandaandy
Lenke til kommentar

Hvorfor er f.eks. Elkjøp sin nettbutikk så feilaktig satt opp? Det står at du kan forhåndsbestille, men man kan ikke gjøre det via nettsiden slik jeg kan se det. Jeg må ikke kjøpe derfra, men synes at det er praktisk med dem som en av flere fysiske butikker her i verden (Power, Netonnet..)

Lenke til kommentar
Christian86 skrev (5 timer siden):

Hei, har noen her prøvd å bestille PS5 via power under dnb kampanjen? (Jeg tenker da i butikk). Jeg vet det betyr at jeg må betale den dagen og så vente, men tenkte 20% rabatt kanskje var verdt det. 

Har ikke peiling på hvordan Power håndterer PS5. Men når det gjelder DNB Supertilbud har de nylig gjort om slik at du får en rabattkode du kan bruke under kampanjeperioden. Da er det, slik jeg forstår det, ikke lengre en forutsetning at du betaler under kampanjen

Lenke til kommentar
OttarA skrev (1 time siden):

Du får vel ikke bestille dem på power? Etter kompletts forhåndsbestillings -fadese et det såvidt jeg vet ingen som åpner for det.

Noen som har hørt noe fra cdon?

Bestilte i går fra CDON. Står som "behandles" enda under status. Release var vel 4. mars? Så hører kanskje ikke noe før etter det regner jeg med. :)

Lenke til kommentar
1 hour ago, Stone1 said:

Noen som har noe informasjon angående Dustin Home?
Min ordredato er 19.11.2020. Fikk beskjed av kundeservice for noen uker siden at de hadde sendt ut oktober-bestillinger fra 2020. Men de har ikke kommet til meg enda.

Er det så ille enda? Skjønner at jeg var optimistisk av meg, jeg trodde 1,5 år etterpå var man lenger fremme i køen

Lenke til kommentar
Christian86 skrev (1 time siden):

Er det så ille enda? Skjønner at jeg var optimistisk av meg, jeg trodde 1,5 år etterpå var man lenger fremme i køen

Nå har det jo vært ufattelig mange muligheter til å kjøpe konsoll. Jeg hadde aldri giddet å sitte i kø så lenge uten å i hvert fall gjort en liten innsats på å få tak i andre steder, det har ikke vært veldig vanskelig om man har fulgt med her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
20 hours ago, Mala said:

Nå har det jo vært ufattelig mange muligheter til å kjøpe konsoll. Jeg hadde aldri giddet å sitte i kø så lenge uten å i hvert fall gjort en liten innsats på å få tak i andre steder, det har ikke vært veldig vanskelig om man har fulgt med her inne.

Nei, godt mulig det, jeg har ikke fulgt med, og trodde ting hadde roet seg noe mer vs i starten. 

Lenke til kommentar
On 2/26/2022 at 6:32 PM, OttarA said:

Du får vel ikke bestille dem på power? Etter kompletts forhåndsbestillings -fadese et det såvidt jeg vet ingen som åpner for det.

Noen som har hørt noe fra cdon?

Komplett er englebarn kontra Dustin som endte med å sende Mail 5 ganger med bekreftet leverings dato, men hørte en fugl plystre at de bygger opp lageret fremfor å faktisk sende ut konsoller (grunnet prisen går opp), akkurat som folk burde sjekke serie nummeret når man kjøper fra gamezone som kjøper fra andre butikker og ikke kun fra leverandør. Der er det noen cdon overraskelser. 😂 
Antar de ikke er eneste som gjør dette, men i ettertid så er komplett ikke mye skandale, de hadde samme forhåndsbestilling på ps4 og ps3 et halvt år før release med ventetid. Cdon gjorde det samme, pro shop husker jeg rett også. 
Problemet ble at så mange bestilte på komplett, pluss pandemi, men uavhengig pandemi eller ei så hadde de for lang liste men cdon hadde samme problem men ikke så mange bestillinger så de kom seg bedre ut med tiden, men igjen, selv cdon gjorde samme og hadde ventetid og et fåtall slipp i første halvåret.

Lenke til kommentar

Jeg tipper at Power slipper PS5 under sitt liveshow på torsdag slik de gjorde under sitt Black Friday-liveshow også. Det står hvertfall "Følg med på livesendingen torsdag klokken 21:00 for å få muligheten til å sikre deg en Playstation 5". 
Så det kan være verdt å følge med, men utelukker jo ikke at de har kun en konsoll som skal brukes til giveaway heller. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som bestilte fra Cdon forrige uke. Jeg bestilte ps5 bundle fra Cdon 5 min etter tipset ble publisert i denne tråden forrige uke. Fikk beskjed om at den nå er sendt fra varelageret til Cdon. Takker så mye til personen som postet lenken. Nå blir det snart etterlengtet Elden ring! 

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...