Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

MrBlue995 skrev (2 timer siden):

Oki, takk for svar:)) Så det betyr at jeg kan få den allerede neste uke?

Bestilte fra cdon også, men hadde den ganske lenge i kassa før jeg betale. Betalingen gikk igjennom og har fått Mail om bekreftelse av kjøp, men lurer på om det står «behandles» under din bestilling også på cdon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Johnnny skrev (16 minutter siden):

Bestilte fra cdon også, men hadde den ganske lenge i kassa før jeg betale. Betalingen gikk igjennom og har fått Mail om bekreftelse av kjøp, men lurer på om det står «behandles» under din bestilling også på cdon?

Ja det står "behandles" på min også. Jeg bestilte bare noen få minutter etter lenken ble delt her, så din bestilling gikk nok gjennom:))

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Nå har visst cdon den pakken inne på lager igjen, men den koster 700 kroner mer?? I går stemte jo pakkens pris overens med verdien til innholdet, men de har visst bare vilkårlig satt opp prisen. Begynner å lure om motivasjonen til å si de var tomme for den pakken i går var for å gi seg selv tid til å regne ut hvilken pris de kan slippe unna med. Kjenner jeg får litt avsmak av cdon om de også skal drive med useriøse priser.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Axoloth said:

Nå har visst cdon den pakken inne på lager igjen, men den koster 700 kroner mer?? I går stemte jo pakkens pris overens med verdien til innholdet, men de har visst bare vilkårlig satt opp prisen. Begynner å lure om motivasjonen til å si de var tomme for den pakken i går var for å gi seg selv tid til å regne ut hvilken pris de kan slippe unna med. Kjenner jeg får litt avsmak av cdon om de også skal drive med useriøse priser.

Tror du overtenker her - de har vel fått inn flere varer med litt høyere kost da? - Eller så kan du jo bare kjøpe til omtrent samme pris av andre aktører som holder jevn høy pris og, ikke få med spill og hodesett hvis du synes det blir for useriøst :)

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Axoloth said:

Nå har visst cdon den pakken inne på lager igjen, men den koster 700 kroner mer?? I går stemte jo pakkens pris overens med verdien til innholdet, men de har visst bare vilkårlig satt opp prisen. Begynner å lure om motivasjonen til å si de var tomme for den pakken i går var for å gi seg selv tid til å regne ut hvilken pris de kan slippe unna med. Kjenner jeg får litt avsmak av cdon om de også skal drive med useriøse priser.

La merke til det samme. Ville ikke overrasket meg om de som har kjøpt til kr 7599,- får beskjed om at det "ikke kan leveres" eller lignende. 

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Watercolours said:

La merke til det samme. Ville ikke overrasket meg om de som har kjøpt til kr 7599,- får beskjed om at det "ikke kan leveres" eller lignende. 

Prisene vil stige med en tusenlapp senere i år, sagt det tidligere som jeg sa det ville bli mindre konsoller første kvartal. Sitter ikke å gjetter på dette, men dette er nok første tegnet at cdon går den veien. Det skjer med alle butikker i løpet av noen måneder nå. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, ololsen said:

Er dette optisk eller kun SSD versjonen. Gikk ikke klart frem

Ettersom pakken inkluderer et spill i disk-form, og Horizon kun kan oppgraderes til PS5-versjon om du faktisk setter disken inn i PS5-en du vil spille den oppgraderte versjonen på, så ville det vært direkte og intensjonelt villedende markedsføring om det var den digitale versjonen de selger.

Lenke til kommentar
Axoloth skrev (17 timer siden):

Skal innrømme jeg hadde foretrukket et annet spill i pakken, Demon's Souls eller Elden Ring eller Ghost of Tsushima, men Horizon hadde jeg også kjøpt til slutt uansett. Og som TotalF sa så kan du laste ned og spille PS5 versjonen gratis så lenge PS4 disken er fysisk tilstede i konsollen, om jeg har forstått det riktig.

Ghost of Tsushima er vel med i PS Plus-medlemskapet i mars :)

Lenke til kommentar
Axoloth skrev (2 minutter siden):

Ettersom pakken inkluderer et spill i disk-form, og Horizon kun kan oppgraderes til PS5-versjon om du faktisk setter disken inn i PS5-en du vil spille den oppgraderte versjonen på, så ville det vært direkte og intensjonelt villedende markedsføring om det var den digitale versjonen de selger.

Det hadde uansett ikke forundret meg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...