Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

1 hour ago, G said:

Kanskje det er ok om fyren har 20 stykk på Finn.no

Noe som heller er tvilsomt.

Ok, men hva om selgeren på Finn.no er av den uresponsive typen et halvt år fram i tid. Du har tross at 2 års dekning når du handler fra en privat person på Finn.no også.

Er alle nettbutikker like fleksible når det kommer til å bruke kvittering i fra tredjepart da? Hva om nettbutikken da tar seg en "Newegg" og sier at det er ødelagt av deg eller han andre som eide produktet før deg. Da må du samle inn han andre fyrens forklaring også i tillegg til din egen. Jeg vil påstå at det er noe enklere å være kunden direkte.

Også har man alle disse selgerne som har et åpnet produkt, hvor du ikke får et uåpnet kjøp. Noe jeg ikke ville ha satt pris på uten en grei prisreduksjon og litt testing hjemme hos selger før dealen gjøres. Selv om den "luksusen" forsvinner når etterspørsel er så heftig. Noe selgere kan score litt på (får å bli av med) dersom det er vanskelige ting å merke, dersom de ikke gidder å ta reklamasjon på et produkt som ikke har en kronisk feil, men en periodisk feil.

Kvittering er gyldig i like lang tid selv om du kjøper privat. Står et annet navn men har intet å si da den følger til kjøper og er din. Så garanti har ingen mindre betydning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok også sjansen på å bestille den pakken. Jeg ser ikke for meg at jeg ofte vil bruke det headsetet, men det er visstnok et bra headset i sin prisklasse, og det føles godt å få noe igjen for den ekstra tusenlappen fremfor å kjøpe av en scalper.

Dog om jeg finner PS5 alene tilgjengelig et sted i løpet av den neste uken kan det hende jeg avbestiller og bruker de ekstra pengene på Elden Ring....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
45 minutes ago, Axoloth said:

Jeg tok også sjansen på å bestille den pakken. Jeg ser ikke for meg at jeg ofte vil bruke det headsetet, men det er visstnok et bra headset i sin prisklasse, og det føles godt å få noe igjen for den ekstra tusenlappen fremfor å kjøpe av en scalper.

Dog om jeg finner PS5 alene tilgjengelig et sted i løpet av den neste uken kan det hende jeg avbestiller og bruker de ekstra pengene på Elden Ring....


edit; Så hva du sa nå, litt lite søvn her etter Horizon platinum som holdt meg oppe til 10 på morgenen. 😂

Pakken selges som vanlig pris, verdien er ikke en høvding mer. Pulse headset er faktisk bedre enn f eks arctis wireless pro/audeze i 3D audio spill, så greit å ha dem. ☺️

Endret av vampyrica
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Pandaandy said:

Bestilte ps5 fra coolshop på mandag. Er det optimistisk å tro at den kommer til i morgen? Noen som har erfaring med leveringstid fra siden? Fikk beskjed om at pakken ble sendt i går. 

Jeg bestilte selv PS fra CoolShop for en liten stund tilbake og kunne hente dagen etter den ble sendt. Gikk overraskende fort :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
OttarA skrev (2 minutter siden):

Æsj, nå røyk jeg også på den pakken fra cdon. Litt merkelig med horizon til ps4 og et headset jeg ikke har lyst på, men men det får nå være.

Det er billigere å kjöpe Horizon til ps4 og deretter utnytte den gratis oppdateringen tol ps5-versjonen. Så bra gjort av cdon der.

Lenke til kommentar

Skal innrømme jeg hadde foretrukket et annet spill i pakken, Demon's Souls eller Elden Ring eller Ghost of Tsushima, men Horizon hadde jeg også kjøpt til slutt uansett. Og som TotalF sa så kan du laste ned og spille PS5 versjonen gratis så lenge PS4 disken er fysisk tilstede i konsollen, om jeg har forstått det riktig.

Lenke til kommentar
57 minutes ago, Stratos. said:

Kjøpte også den pakken. Gode greier, takk for tipset 👍 Er spillet i pakken til ps4?? Hva er det for noe dritt. Trodde med PS5 bundle at de mente ei pappeske med kun PS5 innhold

Som nevnt tidligere så får du gratis tilgang til PS5 versjonen av spillet om du eier PS4 versjonen, og siden PS4 versjonen koster hundrelappen mindre så er dette å foretrekke for min del. For ikke å nevne at det vil være lettere å eventuelt selge videre når man er ferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...