Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Compostable skrev (55 minutter siden):

Elkjøp har hatt "forventet leveransedato" på digital i dag 20.09, det er borte nå men kan jo være verdt å holde et halvt øye på i dag.

Var nettopp innom Elkjøp, ikke noe enda.

Konkurranse for å FÅ LOV til å KJØPE PS5 til full pris.

Tenke å kjøpe en til jul til 'barna', men det ser ut som om jeg må begynne å følge med på PS5-tilgjengelig trådene for å klare å skaffe en.

Jeg har fått 20 kolleger av meg til å registrere seg på den der, om vi til sammen får tak i mer enn en mulighet til å kjøpe så kan jeg lodde stemningen her til å gi bort resten.

• Like 1

1 minute ago, Presley said:

Jeg har fått 20 kolleger av meg til å registrere seg på den der, om vi til sammen får tak i mer enn en mulighet til å kjøpe så kan jeg lodde stemningen her til å gi bort resten.

Hvis en annen epost enn den som signet opp for konkurrensen bestiller med promo-koden sa fjernes bestillingen.

• Like 1

rfm skrev (41 minutter siden):

Hvis en annen epost enn den som signet opp for konkurrensen bestiller med promo-koden sa fjernes bestillingen.

Men det lar seg jo evt gjøre. 

Hanse12 skrev (1 time siden):

Det står også 1 pr husstand så hvis familiemedlemmer eller slektninger med samme etternavn Signer opp se fjerner de bestillingen.

Da sliter de som har "Hansen" og "Johansen" o.l til etternavn

2 hours ago, 3367 said:

Får bare bytte etternavn formelt til "PS5Hværsaagod-Takkskalduha" 😄

• Like 1

2 hours ago, 3367 said:

Får bare bytte etternavn formelt til "PS5Hværsaagod-Takkskalduha" 😄

• Like 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Heart 1

HJELP

Heisann Folkens!

Jeg har nettopp funnet meg en ny PS5 disc versjon ink 2 kontroller + Sony 3D trådløs headsett. 

Alt av Kvittering og garanti følger naturligvis med. All Utstyr er minimalt brukt, headsettet er brukt i knapt 30 minutter. 
Headsettet har gode reviews og har en verdi på 1100,- og kontrollen koster 700,-. 

Får alt dette for 8000,- (møtes fysisk), høres dette ut som et godt kjøp?

Edited by Hanse12

Hanse12 skrev (1 minutt siden):

HJELP

Heisann Folkens!

Jeg har nettopp funnet meg en ny PS5 disc versjon ink 2 kontroller + Sony 3D headsett. 

Alt av Kvittering og garanti følger naturligvis med. All Utstyr er minimalt brukt, headsettet er brukt i knapt 30 minutter. 
Headsettet har en verdi på 1100,- og kontrollen koster 700,-. 

Får alt dette for 8000,- (møtes fysisk), høres dette ut som et godt kjøp?

Høres ut som en god offer

• Like 1

Det er det jeg også tenker. 
Dette koster 5900+700+1100 =7700 nytt i butikk, og jeg får det for 8000,-. Med tanke på den nåværende tilstanden i markedet så tenker jeg det har vært det? Jeg går jo -300 i minus men kan jo alltid selge det videre for minst like mye dersom PS5 ikke faller i smak. Jeg ser jo at enkelte her punger ut 9000-10000kr for lignende bundle. 

Edited by Hanse12
  • Like 1