Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bebooooo skrev (1 minutt siden):

Ok, håper de reset registrering slik at gamle og nye folk kan joine på nytt. Fikk ikke med meg sist at det var noe konkurranse 😔

Mener de skrev at man kunne følge Elkjøp_gaming på Instagram for å få informasjon om neste "konkurranse". 

Om det bare er et stunt for å booste følgerskaren sin vet jeg ikke 😅

Lenke til kommentar
Ullerlien skrev (Akkurat nå):

Tenkte litt på noe. Tenk hvor sykt det egentlig er hvis vi setter dette i perspektiv. Barn sulter og vi kjemper liksom om å «vinne» en konkurranse som gir oss lov til å kjøpe en konsoll til 6000,- 😅 

we are all stuck in the 2020 expension pack nobody asked for..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Bebooooo skrev (26 minutter siden):

Ok, håper de reset registrering slik at gamle og nye folk kan joine på nytt. Fikk ikke med meg sist at det var noe konkurranse 😔

Er det som skjer on jeg forsto han i kundeservice når jeg snakket med Elkjøp på mandag. De kom til å starte konkurransen på nytt så fort de for godkjennelse om at de har ps5 på vei til lageret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ullerlien skrev (1 time siden):

Tenkte litt på noe. Tenk hvor sykt det egentlig er hvis vi setter dette i perspektiv. Barn sulter og vi kjemper liksom om å «vinne» en konkurranse som gir oss lov til å kjøpe en konsoll til 6000,- 😅 

Det er lov å glede seg over ting i livet selv om det finnes noen andre steder som har det vondt.

Det sagt så er det fort lett å bli litt for engasjert også. For min del så vet jeg at jeg får en uti Mai en eller annen gang sånn det ser ut nå, men jeg hiver meg nå med på trekningene til Power og Elkjøp allikevel for å se. Men jeg tar det egentlig chill og hvis jeg ikke blir trekt så vet jeg jo altså at jeg uansett får før eller siden. 🤷🏼‍♂️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Myst skrev (2 minutter siden):

Tror ikke de skal sende ut noe svar i dag. Var det ikke en screenshot de hadde skrevet at svarene skulle komme i morgen ettermiddag? Det tar også sikkert litt tid å gjennomføre trekningen og sortere og whatnot. Ha litt tålmodighet til imorgen kveld iallfall. :)

Som jeg skjønte vil folk få svar innen 16:00 i morgen(torsdag). Tenker da at det kan være alt fra i dag kveld til i morgen ettermiddag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
J.H. skrev (5 minutter siden):

Leste nettopp en annonse på finn der selger har skrevet at han har tidligere solgt 3 stk ps5 og har gode referanser. Er det lov til å si at man blir frustrert over å lese sånt når flere tusen folk ikke har fått tak i en konsoll en gang?

Det har du lov til, men nå er det ikke noen menneskerett å få tak i konsoll heller, jeg har selv sittet å ventet på en siden lansering uten å få tak i, men jeg lar ikke sånn gå innover meg, kunne fint kjøpt en på finn, men jeg klarer nok å vente litt til, har jo ett liv utenom også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (2 minutter siden):

Det har du lov til, men nå er det ikke noen menneskerett å få tak i konsoll heller, jeg har selv sittet å ventet på en siden lansering uten å få tak i, men jeg lar ikke sånn gå innover meg, kunne fint kjøpt en på finn, men jeg klarer nok å vente litt til, har jo ett liv utenom også.

Det har du helt rett i.

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (2 minutter siden):

Det har du lov til, men nå er det ikke noen menneskerett å få tak i konsoll heller, jeg har selv sittet å ventet på en siden lansering uten å få tak i, men jeg lar ikke sånn gå innover meg, kunne fint kjøpt en på finn, men jeg klarer nok å vente litt til, har jo ett liv utenom også.

feel the same way. jeg var jo her på lanserings dato hele dagen uten at det hjalp. sånn er det bare, ikke noe vits å ta ting personlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...