Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tonh3im skrev (1 time siden):

Eg fikk ordrebelreftelse før deg 10.35 og har ikke motatt sendingsbekreftelse. Så om eg ikke får så er det noe muffins me netonnet

Det er sikkert litt random. Jeg bestilte Xbox akkurat når de åpnet på sekundet. Likevel fikk jeg min to dager etter lansering. Folk som hadde bestilt en måned etter meg fikk før. Det var hos Elkjøp. Blir ikke overrasket om det er litt random hvem som plukkes ut.

Jeg bestilte kanskje 10:32 eller 10:33. Tok tid før jeg fikk ordrebekreftelse så fryktet at noe var galt. Når bestilte du ca? Jeg betalte med Vipps.

Lenke til kommentar
MrCradock skrev (4 minutter siden):

Det er sikkert litt random. Jeg bestilte Xbox akkurat når de åpnet på sekundet. Likevel fikk jeg min to dager etter lansering. Folk som hadde bestilt en måned etter meg fikk før. Det var hos Elkjøp. Blir ikke overrasket om det er litt random hvem som plukkes ut.

Jeg bestilte kanskje 10:32 eller 10:33. Tok tid før jeg fikk ordrebekreftelse så fryktet at noe var galt. Når bestilte du ca? Jeg betalte med Vipps.

Eg bestilte ca 10:31-10:32 vipps står det 10:33 bekreftelse 10:35

Lenke til kommentar

Kompis som bestilte via netonnet snakket med de på chat igår

da sa de til han det ville ta noen dager før den ble sendt pga han valgte fri frakt infølge dem

kvitteringen sier at han betalte for frakt, 69kr 

de stod på sitt helt til han tok screenshot av kvitteringen

da skulle de sende den fortløpende, men han hadde ikke hørt noe Når jeg snakker med han igår kveld

kanskje enkelte burde sjekke opp i om det kan være grunnen til hvorfor dere forsatt venter på beskjed ang levering

  • Liker 2
Lenke til kommentar
52 minutes ago, MrMarbles said:

Same. Fikk ordrebekreftelse 10.34. Står fortsatt som mottatt.

Dersom man valgte gratis frakt tror jeg man skal ha flaks hvis den blir sendt før mandag.

Han jeg kjøpte til skulle uansett bort i helgen, så det var ikke så nøye for han. Min står fortsatt som "Mottatt" den også.

Lenke til kommentar
ObserWang skrev (32 minutter siden):

Dersom man valgte gratis frakt tror jeg man skal ha flaks hvis den blir sendt før mandag.

Han jeg kjøpte til skulle uansett bort i helgen, så det var ikke så nøye for han. Min står fortsatt som "Mottatt" den også.

Så det nå, at, jeg ikke hadde valgt prio frakt (var helt sikker på at jeg huket av for det). Så da er det ikke så rart :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...