Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Fiddy skrev (2 minutter siden):

Fikk kjøpt i dag, takket være Distill. De fleste butikkene annonserer ikke når de slipper nye konsoller og da er det gull å ha et verktøy som sjekker for deg. Power hadde vel slipp i går, så lite sannsynlig. Men aldri si aldri. 

Jeg prøvde å gjøre det på power men den sier at det er noe feil. Kan noen hjelpe meg? Og de som fikk hva slags innstillinger brukte dere på distill? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bytex skrev (5 minutter siden):

Covid gjør vel at produktiviteten på fabrikkene er lavere, pluss det er vanskelig å få tak i shipping containere, siden skipene som legger til land blir liggende i karantene eller ikke slipper ut igjen, så de blir stående igjen i landene de kommer til.

Det og det faktum av at silisiumet i konsollene også skal dekke Xbox Series, AMD Big Navi, Nvidia Ampere, AMD Zen 3 etc. etc. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er klart at Distill er løsningen for å hjelpe den normale mannen i gata. Så hvis du er ute etter en konsoll, så er det en page monitor du må bruke. Problemet er at hele LTH og alle andre "cookgroups" bruker akkurat det samme, og har i tillegg ATC-script som automatisk legger produktet i handlevogn, samt gjennomfører kjøp.

Så det er fortsatt vanskelig, men monitoren gir deg i hvert fall en mulighet.

Lenke til kommentar
Vertical^ skrev (3 minutter siden):

Det er klart at Distill er løsningen for å hjelpe den normale mannen i gata. Så hvis du er ute etter en konsoll, så er det en page monitor du må bruke. Problemet er at hele LTH og alle andre "cookgroups" bruker akkurat det samme, og har i tillegg ATC-script som automatisk legger produktet i handlevogn, samt gjennomfører kjøp.

Så det er fortsatt vanskelig, men monitoren gir deg i hvert fall en mulighet.

var relativt god tid på netonnet i dag, jeg fikk varsel fra distill så fullførte jeg kjøp og betaling før jeg gav beskjed til en kompis, og han rakk også å kjøpe etter jeg var ferdig

Lenke til kommentar

Hei jeg vet at dette spørsmålet burde være på distill tråden men jeg spurte og ingen svarte, så jeg lurer på om dere har noen tips til andre nettsider som distill som sender deg varsling når ting er på lager. Har brukt opp alle 30 varslingene man kan få på distill så nå må jeg betale:(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ali1611 skrev (20 minutter siden):

Er det verdt å bruke distill? Og tror dere power eller noen andre får neste uke utenom elkjøp?

Jeg tror de andre store nettbutikkene også selger digital versjonen neste uke. Så tidligere i chatten at en power ansatt hadde sagt at de hadde fått inn begge. Og når elkjøp bekrefter at de har begge er det sannsynlig at andre nettbutikker også har det.

Lenke til kommentar

Merkelig at Elkjøp holder på å oppdatere hjemmesiden med PS5 på, ene øyeblikket er den "IKKE TILGJENGELIG" og neste øyeblikk kan du legge den i handlekurven (selvom man får feil mld) ... Distill går jo amok her, har fått 3-4 meldinger nå telefonen...

Og like lett lurt er at jeg endelig tror jeg har en sjans 😢

Lenke til kommentar
Bytex skrev (48 minutter siden):

Covid gjør vel at produktiviteten på fabrikkene er lavere, pluss det er vanskelig å få tak i shipping containere, siden skipene som legger til land blir liggende i karantene eller ikke slipper ut igjen, så de blir stående igjen i landene de kommer til.

I mellomtiden passerer tusenvis av østeuropeiske lastebiler over Svinesund, nært sagt helt fritt, har sett så mange som 6 sjåfører samles i en lastebilhytte under døgnhvil tidligere i år

Lenke til kommentar
MrCradock skrev (3 timer siden):

Jeg fikk bekreftelse 10:38. Leveringsbekreftelse og sporingsnummer 13:38. Forventet levering på mandag. Jeg valgte post-i-butikk med postnord.

Jeg har allerede PS5 fra før, så denne har jeg allerede gitt bort til et annet forummedlem her som ikke har klart å få tak i en selv.

Eg fikk ordrebelreftelse før deg 10.35 og har ikke motatt sendingsbekreftelse. Så om eg ikke får så er det noe muffins me netonnet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tonh3im skrev (13 minutter siden):

Ordrebekreftelse 10.35 betalte med vipps. Ingen sendingsbekreftelse :( netonnet. Men folk etter 10.35 har fått sendingsbekreftelse. Noen som vet om ordrer som kommer inn før andre får eller om de er random plukking?

Samme situasjon hos meg og, fikk ordrebekreftelse 10:35, men status er fortsatt bare mottatt.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...