Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Deepfarm skrev (3 minutter siden):

Digital blir holdt til neste uke, da de skal ha loddtrekning på de. Men ifølge nettsiden til Elkjøp rundt midnattstider, så hadde de 100+ av disc-versjonen.

De kan ha satt lagerbeholdning manuelt, slik at de var sikre på alle som fikk kode ikke skulle få problem før tidsfristen gikk ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det som skjedde rundt midnatt var noe tekniske greier iom prisen var det samme. Ble nevnt tidligere at hele treknings-partiet ble utsolgt så usikker om det er noen disk-versjoner til overs, eller når neste parti kommer. Kanskje de vurderer å ta trekning på neste parti også. Men blir skikkelig tålmodighetsprøve hvis vi skal vente 1 uke mellom hver trekning.

Lenke til kommentar
Saltchili skrev (1 minutt siden):

Når på dagen har konsollen blitt sluppet tidligere? Jeg vet at den har blitt sluppet kl 10 og 10:30, men er det andre tider den har blitt sluppet uten forvarsel? Altså når burde jeg være klar?

Tenker halve eller hele tidspunkter, som 10.00, 10.30, 11.00 - osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ali1611 skrev (2 minutter siden):

Kan noen svare hvilken device dere bruker på distill? Vær så snill

Jeg har bare hatt den kjørende som en chrome extension, slik at jeg har hatt mulighet til å følge med mens jeg jobber her på hjemmekontoret. Det lønte seg i går, da jeg fikk fatt på en fra NetOnNet. Ikke noe e-postvarsling.

Endret av AndersN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
19 minutes ago, Ali1611 said:

Kom det opp på distill at cdon fikk inn for dere?

 

Jeg fikk varsel, har 10 sekunders intervall. 

Men det gikk ikke an å kjøpe når den dukket opp.

Hadde varsel på "søkesiden", men antar produktsiden var oppdatert lenge før det.

Tipper jeg fikk varselet 9:05, da hadde allerede folka i LH fått flere ordrebekreftelser.

Men jeg visste ikke url til produktside før i dag.

Endret av ObserWang
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...