Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SILIV skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk melding fra Elkjøp om at de dessverre ikke klarer å levere til avtalt tid, fra 15. Februar til 17. Februar.

Sammer her, men ordrenummer som var i eposten harmonerte ikke med det som står i ordrehistorik på min side på Elkjøp sin side. Blir litt paranoid da.

Lenke til kommentar
1 minute ago, SILIV said:

Trondheim. Vil tro at om alt gikk som smør på lageret til Elkjøp vil nok de i Oslo i beste tilfelle få konsollen i dag?

Får se, la inn bestillingen igår og valgte levering til dør. Har ennå ikke fått sporingsnummer eller noe annet utover ordrebekreftelse

Lenke til kommentar
tivers1 skrev (2 minutter siden):

Sammer her, men ordrenummer som var i eposten harmonerte ikke med det som står i ordrehistorik på min side på Elkjøp sin side. Blir litt paranoid da.

Syns e-postene jeg har fått fra elkjøp har sett ut som ekstremt dårlige scam mails, dårlig oppsett 😅 Men du har vel fått sporingsnummer til Bring sine sider? Der står de registrert ankommet i Oslo kl 05 for meg.

Lenke til kommentar
Sindre1996 skrev (1 minutt siden):

Men ikke digital? Nå slapp jo cdon digital i stad, og elkjøp sier de har fått et parti med digital allerede, men kan hende de holder på dem til neste uke ja...

Digital blir holdt til neste uke, da de skal ha loddtrekning på de. Men ifølge nettsiden til Elkjøp rundt midnattstider, så hadde de 100+ av disc-versjonen.

Lenke til kommentar
Deepfarm skrev (2 minutter siden):

Digital blir holdt til neste uke, da de skal ha loddtrekning på de. Men ifølge nettsiden til Elkjøp rundt midnattstider, så hadde de 100+ av disc-versjonen.

Rabattkoden og muligheten for å kjøpe PS5 standard edition utløp jo klokken 21:00. Så dersom det var 100+ på lager fortsatt da burde de lodde ut de blant alle som fikk "beklager" mail :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...