Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutes ago, Feilhode said:

Fikk akkurat mld fra Power. De fikk sendt den fra lageret nå, for de som var heldige:)

Screenshot_20210210-190155_Gallery.thumb.jpg.493ce5608286104746e8cfc661fd9e2e.jpg

Fikk akkurat mail selv, kan nesten ikke tro at jeg faktisk klarte å få bestilt i dag 😅

Lykke til videre dere som fortsatt er på jakt, måtte dere alle få napp hos Elkjøp imorgen 🤞

• Liker 6
Skrevet

Om jeg har forstått dette rett så får Elkjøp 1000stk imorra som alle blir loddtrekt for Klubbmedlemmer sant?  Isåfall god sjanse (håper jeg)

Skrevet

Krysser fingrene for i morgen. For å sitere en tidligere kjent norsk forfatter når jeg ser på Finn: «trist som faen». Når folk selger 2 og 3 maskiner og på ingen måte legger skjul på at det er butikk for dem blir jeg lei. Kom meg endelig ut av rtx limboen og skal ha ny ps5 uten å finansiere scalpere der heller. 

lykke til alle sammen i morgen(scalpere kan få et fly i hodet)

Skrevet
3 hours ago, L1pslide said:

Like greit med drev? Spill på PS Store er jo langt dyrere enn butikk i snitt. 

Pleier å kjøpe brukere med spill på telegram 🙃 90% avslag..

Skrevet

Hei!

Jeg har litt gitt opp dette, og ikke fulgt med så tett den siste tiden. Ligger det ute noe informasjon om noen som selger Digital Edition i nærmeste fremtid?
(Ser Elkjøp kun selger Standard)

På forhånd takk! :)

Skrevet

Slo meg akkurat at svært mange random kjem til å melde seg på Elkjøp trekninga fordi det virka som “morsom” konkurranse, og når dei vinner kan det fort ende opp på finn. Trøsten i det er scalperne som får konkurranse...😌

Skrevet
Zain1 skrev (3 minutter siden):

Når sa de det?

Da jeg snakket med en som jobber der på den chatten de har så sa han at de får inn begge denne uka

• Liker 1
Skrevet
Ali1611 skrev (Akkurat nå):

Da jeg snakket med en som jobber der på den chatten de har så sa han at de får inn begge denne uka

Men alle som jobber der sier forskjellige ting

• Liker 1
Skrevet
Ali1611 skrev (7 minutter siden):

Kanskje det er lov å håpe på digital imorgen kl 10 da

Skrevet
ReaveЯ skrev (19 minutter siden):

Med flaksen min så trekkes jeg sikkert ikke engang ut av de 1000...🤷‍♂️ Men lov å håpe! Krysser fingra for imorra 🤞

Tenker man har sånn 1/5-10 sjanse for å vinne på elkjøp? 

Skrevet
3 minutes ago, Zain1 said:

Tenker man har sånn 1/5-10 sjanse for å vinne på elkjøp? 

Så lenge Elkjøp har så god sikkerhet rundt dette som de påstår er ikke det helt hakkende urealistisk.

Skrevet (endret)

Var det ikke snakk om 100 000+ som prøvde å skaffe seg PS5 på Elkjøp.no ved lansering? Eller noe sånt? Skal ikke forundre meg om 50 000+ har registrert seg for morgendagens loddtrekning...

Edit: 60 000 var det, men da 60k hos både Elkjøp og Power. Sikkert mange av de samme begge steder... 🙂

https://www.nrk.no/nordland/ps5_-enorm-pagang-under-lansering-av-ps5-1.15251197

Endret av djorgen
Skrevet
Avean skrev (1 time siden):

Om jeg har forstått dette rett så får Elkjøp 1000stk imorra som alle blir loddtrekt for Klubbmedlemmer sant?  Isåfall god sjanse (håper jeg)

Hvor har du det fra at det er 1000 stk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...