Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, Feilhode said:

Fikk akkurat mld fra Power. De fikk sendt den fra lageret nå, for de som var heldige:)

Screenshot_20210210-190155_Gallery.thumb.jpg.493ce5608286104746e8cfc661fd9e2e.jpg

 

 

Fikk akkurat mail selv, kan nesten ikke tro at jeg faktisk klarte å få bestilt i dag 😅

Lykke til videre dere som fortsatt er på jakt, måtte dere alle få napp hos Elkjøp imorgen 🤞

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Krysser fingrene for i morgen. For å sitere en tidligere kjent norsk forfatter når jeg ser på Finn: «trist som faen». Når folk selger 2 og 3 maskiner og på ingen måte legger skjul på at det er butikk for dem blir jeg lei. Kom meg endelig ut av rtx limboen og skal ha ny ps5 uten å finansiere scalpere der heller. 
 

lykke til alle sammen i morgen(scalpere kan få et fly i hodet)

Lenke til kommentar

Var det ikke snakk om 100 000+ som prøvde å skaffe seg PS5 på Elkjøp.no ved lansering? Eller noe sånt? Skal ikke forundre meg om 50 000+ har registrert seg for morgendagens loddtrekning...

Edit: 60 000 var det, men da 60k hos både Elkjøp og Power. Sikkert mange av de samme begge steder... 🙂

https://www.nrk.no/nordland/ps5_-enorm-pagang-under-lansering-av-ps5-1.15251197

Endret av djorgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...