Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RigmorK skrev (5 minutter siden):

Tror dere de resterende konsollene legges ut kl 21 i morgen? I tilfelle ikke alle vinnerne benytter seg av rabattkodene

Sikkert noen «vinnere» uten 6k på konto, så blir vel noen til overs, blir vel lagt ut til salg må man tro 

Lenke til kommentar
Helvetica skrev (1 minutt siden):

Lykke til! Jeg må innrømme at jeg har fått både samboer og mor til å melde seg på Elkjøp sin kundeklubb nå. Om jeg tilfeldigvis skulle få tilgang til to, så deler jeg gjerne med en her i forumet! 

Det er ikke lov til å selge eller gi bort linken om man vinner, ifølge retningslinjene til Elkjøp. Om de gjør en sjekk på det er en annen ting.

Endret av Runepune
Lenke til kommentar
Runepune skrev (Akkurat nå):

Det er ikke lov til å selge eller gi bort om man vinner, ifølge retningslinjene til Elkjøp. Om de gjør en sjekk på det er en annen ting.

Ah, det er jo for så vidt forståelig. Personlig er det ikke et problem, da enten jeg, samboer eller mor kunne kjøpt på seg selv – men værre om jeg skulle ende opp med en til overs. Men ja, tviler nå sterkt på at jeg får en til overs – eller en i det hele tatt! Hehe :)

Lenke til kommentar
15 minutes ago, Helvetica said:

Lykke til! Jeg må innrømme at jeg har fått både samboer og mor til å melde seg på Elkjøp sin kundeklubb nå. Om jeg tilfeldigvis skulle få tilgang til to, så deler jeg gjerne med en her i forumet! 

Samme her, og vi er nok ikke de eneste. Kan ikke sitte med hatten i hånda her og vente på at noen skal by opp til dans. "Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom Queen" John Mason

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er fremdeles spesielt at man skal "vinne" muligheten for å kjøpe noe, men er nok den beste løsningen per i dag. 

"GRATULERER, du har VUNNET muligheten for å bruke penger på en vare vi selger!" :p 

Er vel en go, gammeldags loddtrekning mer enn konkurranse i mine øyne.

 

Uansett, kudos til Elkjøp for å i det heletatt prøve noe annet på lik linje som CDON.

Lykke til alle som har meldt seg på i dag!

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sebben00 skrev (10 minutter siden):

Synes det er fremdeles spesielt at man skal "vinne" muligheten for å kjøpe noe, men er nok den beste løsningen per i dag. 

"GRATULERER, du har VUNNET muligheten for å bruke penger på en vare vi selger!" :p 

Er vel en go, gammeldags loddtrekning mer enn konkurranse i mine øyne.

 

Uansett, kudos til Elkjøp for å i det heletatt prøve noe annet på lik linje som CDON.

Lykke til alle som har meldt seg på i dag!

Hva gjør CDON?

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...