Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 hours ago, Tor Rasmussen said:

Heldiggris.
Min historikk.
Bestile fra Komplett i april - levers våren 2021-ish.
Bestilte fra CDOn i oktober. Trodde da jeg stilte meg i kø, men det viser seg jeg bestilte en 2021 release. Andre har kommet etter meg hos CDOn og fått handlet og levert.
Lå i handlekurven hos Elkjøp launch......kø 15 minutter.....du får ikke kjøpe likevel.
Lå i handlekurven hos Coop Obs......siden kræsjet, 404, kan ikke laste.
I dag på Elkjøp, Vipps hurtigkasse, "Du har for mange(?) av dette produktet" = feilet.

Jeg er tydeligvis blitt for gammel og forbigått av den digitale generasjon.
Da det krevde å sove utenfor butikke, fryse og vente, da klarte jeg å få til launch.
Men etter dette kokte ned til digitale skills og kanskje en dose flaks, så har jeg ikke sjanse lenger.

Jeg gir formelt opp. Har allerede kastet bort for mye tid på dette allerede............

Blir litt lei meg når jeg leser slikt og skjønner deg godt. Har også feilet flere ganger i år, men krøp til korset og skaffet meg et såkalt scalper-software som sikret meg to enheter i dag.

Tanken slo meg å selge den ene og tjene noen kroner, men har ikke hjerte til det. Vil ikke støtte oppom den slags. Går kun utover spillglade mennesker som kun ønsker å nyte litt escape fra hverdagen.

Tilbydde den ene til en kompis for kostpris og han ble veldig glad. Dersom han hadde sagt nei, hadde jeg med glede solgt den til deg for reell salgspris.

Håper du får deg en konsoll snart!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Bone skrev (3 timer siden):

Har Dustin Home hatt slipp i dag? 

Mener jeg leste for 1 uke siden at Dustin ikke fikk en eneste konsoll til salgs i november ?Eller blander jeg med en annen nettbutikk kanskje......

Men hvis det stemmer så kan vel ikke Dustin legge ut konsoller for salg da de må ha lange ventelister......

 

Lenke til kommentar
Spill&Dill skrev (5 timer siden):

Mener jeg leste for 1 uke siden at Dustin ikke fikk en eneste konsoll til salgs i november ?Eller blander jeg med en annen nettbutikk kanskje......

Men hvis det stemmer så kan vel ikke Dustin legge ut konsoller for salg da de må ha lange ventelister......

 

Andre nettbutikker har gjort akkurat det du beskriver der. 

 

Når det kommer til nettbutikken som ikke fikk noen konsoller, var ikke det Proshop? 

Lenke til kommentar
fox skrev (1 minutt siden):

Status på bestillingen, ja. Vi alle bestilte igår, foreløpig er det en som har fått bekreftelse at den er sendt. 

Men det gjelder jo cdon og digital edition som var på lager hos de en veldig kort periode. Forhåndsbestillingen fra onsdag har ikke levering før feb 2021.

Lenke til kommentar
SchwightDrute skrev (Akkurat nå):

Ordrestatus hos PostNord har vært "Forsendelsen er på vei til utleveringsstedet." i over 40 timer nå. Hvordan kan det ta så lang tid å kjøre fra utleveringsterminal til butikk i samme by? Eller er det bare at butikken ikke har registrert pakken?

hos meg er det 30 timer men jeg mistenker at butikken er flaskehalsen oppi alt dette, var innom der igår og da hadde de flere bur som de ikke hadde skannet inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, raexon said:

Men det gjelder jo cdon og digital edition som var på lager hos de en veldig kort periode. Forhåndsbestillingen fra onsdag har ikke levering før feb 2021.

feil, cdon har levering før 22 desember om jeg ikke husker feil 
De hadde salg i går og da snakker vi ikke om 2021 release edition 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...