Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Groundbreaking-Maize said:

Fikk hos elkjøp denne gangen. Bare jeg som er irritert over at prissettingen er så ukonsis? 6999 her, 5999 eller 5899 der.

Det er vel kun coop som har solgt til 6999?

Er uansett bedre å betale de enn svindlere på finn som tror de er berettiget til å selge sin konsoll til overpris, fordi det er "markedsprisen".

Butikker burde egentlig ha solgt pakker til 9000, PS5 + ekstra kontroll + 2 valgfrie spill. Slik ville det ha vært færre som kjøpte for å selge. Eller tilfeldigvis satt med to som de ville selge til overpris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Balthier35 skrev (2 minutter siden):

Det er vel kun coop som har solgt til 6999?

Er uansett bedre å betale de enn svindlere på finn som tror de er berettiget til å selge sin konsoll til overpris, fordi det er "markedsprisen".

Butikker burde egentlig ha solgt pakker til 9000, PS5 + ekstra kontroll + 2 valgfrie spill. Slik ville det ha vært færre som kjøpte for å selge. Eller tilfeldigvis satt med to som de ville selge til overpris.

Glad de ikke gjorde det, kommer ikke  på noen lokal-coop spill jeg ville hatt interesse av.

Elnino99 skrev (1 minutt siden):

Min elkjøp-ordre fra i dag har status reservert. Gjelder det dere andre som ikke har fått melding om forsendelse?

#nervøs

Jepp.

Endret av Groundbreaking-Maize
Lenke til kommentar
Elnino99 skrev (6 minutter siden):

Min elkjøp-ordre fra i dag har status reservert. Gjelder det dere andre som ikke har fått melding om forsendelse?

#nervøs

Reservert er som regel bedre en ubekreftet, da er varen reservert for deg på lager, da er neste steg pakking og sending. Skal også sies at det er ofte de er litt sløve på ordre oppdatering! Kan gå fra ubekreftet til levert🤷🏽‍♂️

Lenke til kommentar
Marci skrev (8 minutter siden):

Reservert er som regel bedre en ubekreftet, da er varen reservert for deg på lager, da er neste steg pakking og sending. Skal også sies at det er ofte de er litt sløve på ordre oppdatering! Kan gå fra ubekreftet til levert🤷🏽‍♂️

Min Elkjøp ordre fra 19.11 droppet var ubekreftet hele veien til postkontoret 😕

Endret av Baba2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...