Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er der slik å forstå at elkjøp, cdon og evt andre (i så fall hvem?) legger ut nye batcher for salg litt sånn tilfeldig når de får inn?

På cdon står det hele tiden release 2021. Endres dette innimellom? 

Jeg ser for meg at det vil komme en god del PS5 til retailere i Norge før jul også, så det kommer nok flere drypp fra disse butikkene. Må bare følge med som en hauk skjønner jeg. Sjekke sidene hver time😅.

Lenke til kommentar

Er der slik å forstå at elkjøp, cdon og evt andre (i så fall hvem?) legger ut nye batcher for salg litt sånn tilfeldig når de får inn?

På cdon står det hele tiden release 2021. Endres dette innimellom? 

Jeg ser for meg at det vil komme en god del PS5 til retailere i Norge før jul også, så det kommer nok flere drypp fra disse butikkene. Må bare følge med som en hauk skjønner jeg. Sjekke sidene hver time😅.

Lenke til kommentar
Sfinxer skrev (3 minutter siden):

Er der slik å forstå at elkjøp, cdon og evt andre (i så fall hvem?) legger ut nye batcher for salg litt sånn tilfeldig når de får inn?

På cdon står det hele tiden release 2021. Endres dette innimellom? 

Jeg ser for meg at det vil komme en god del PS5 til retailere i Norge før jul også, så det kommer nok flere drypp fra disse butikkene. Må bare følge med som en hauk skjønner jeg. Sjekke sidene hver time😅.

Du har forstått rett :) 

Endret av iblazeqt
Lenke til kommentar
ilalo skrev (10 timer siden):

Håper ikke det er teknisk feil eller noe hos elkjøp, for det står utsolgt, så flere på lager hele tiden 
edge add on går bananas og gir meg notification når det skjer forandring på siden 

står 50+ stk tilgjengelig av disk
så 1 min senere, utsolgt
så 50+ stk osv osv 

den add on heter den edge add on ? finnes til chrome? 

Lenke til kommentar
Just now, Smultring77 said:

takk. venter på headsettet skal komme i butikk, lei av å sjekke. bare åpne siden og bruke denne da? 

du kan sjekke hele siden om du vil, men høyreklikker du på feks den knappen som sier noe er utsolgt og "monitor"
så vil den varsle deg når den forandrer seg til "tilgjengelig" eller legg til handlekurv eller ha det nå står når den er på lager :) 
Så velger du hvor ofte du vil den skal refreshe i bakgrunnen 

Lenke til kommentar
ho123 skrev (2 timer siden):

Jeg bestilte hos dustin home. Har noen andre bestilt derifra som har fått noe mer informasjon etter slippet? Eneste jeg har fått er bestillingsbekreftelsen, samt en mail om at det er mange som har bestilt osv..

Bestillte selv derifra. Da jeg ikke fikk sikkret meg en ps5. Null informasjon fra Dustin Home siden bekreftelsen av kjøpet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...