Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tor Rasmussen skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer det.
Klarer ikke skaffe en enkelt en til meg selv engang.

Om du følger med å er skikkelig på de neste dagene tror jeg du skal klare å få tak i en. logg inn på alle kontoer, gjør klar leverings/metoder-adresse, betal med vipps enc. Vær rask asf. Bedre å refreshe siden en gang for lite en for mye! 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
ilalo skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk kun tak i 2 stk i dag pga han ene karen her inne som tipset oss om elkjøp 
ellers hadde jeg nok stresset 
den første sikret jeg meg tilfeldig via coolshop på lanseringsdagen 

 

Heldiggris.
Min historikk.
Bestile fra Komplett i april - levers våren 2021-ish.
Bestilte fra CDOn i oktober. Trodde da jeg stilte meg i kø, men det viser seg jeg bestilte en 2021 release. Andre har kommet etter meg hos CDOn og fått handlet og levert.
Lå i handlekurven hos Elkjøp launch......kø 15 minutter.....du får ikke kjøpe likevel.
Lå i handlekurven hos Coop Obs......siden kræsjet, 404, kan ikke laste.
I dag på Elkjøp, Vipps hurtigkasse, "Du har for mange(?) av dette produktet" = feilet.

Jeg er tydeligvis blitt for gammel og forbigått av den digitale generasjon.
Da det krevde å sove utenfor butikke, fryse og vente, da klarte jeg å få til launch.
Men etter dette kokte ned til digitale skills og kanskje en dose flaks, så har jeg ikke sjanse lenger.

Jeg gir formelt opp. Har allerede kastet bort for mye tid på dette allerede............

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Tor Rasmussen said:

Heldiggris.
Min historikk.
Bestile fra Komplett i april - levers våren 2021-ish.
Bestilte fra CDOn i oktober. Trodde da jeg stilte meg i kø, men det viser seg jeg bestilte en 2021 release. Andre har kommet etter meg hos CDOn og fått handlet og levert.
Lå i handlekurven hos Elkjøp launch......kø 15 minutter.....du får ikke kjøpe likevel.
Lå i handlekurven hos Coop Obs......siden kræsjet, 404, kan ikke laste.
I dag på Elkjøp, Vipps hurtigkasse, "Du har for mange(?) av dette produktet" = feilet.

Jeg er tydeligvis blitt for gammel og forbigått av den digitale generasjon.
Da det krevde å sove utenfor butikke, fryse og vente, da klarte jeg å få til launch.
Men etter dette kokte ned til digitale skills og kanskje en dose flaks, så har jeg ikke sjanse lenger.

Jeg gir formelt opp. Har allerede kastet bort for mye tid på dette allerede............

Cheer up buddy! Blir bra, når du først får en! Satser på at det kommer flere kommende dagene. Så vi får jakte sammen:)!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Tor Rasmussen said:

Heldiggris.
Min historikk.
Bestile fra Komplett i april - levers våren 2021-ish.
Bestilte fra CDOn i oktober. Trodde da jeg stilte meg i kø, men det viser seg jeg bestilte en 2021 release. Andre har kommet etter meg hos CDOn og fått handlet og levert.
Lå i handlekurven hos Elkjøp launch......kø 15 minutter.....du får ikke kjøpe likevel.
Lå i handlekurven hos Coop Obs......siden kræsjet, 404, kan ikke laste.
I dag på Elkjøp, Vipps hurtigkasse, "Du har for mange(?) av dette produktet" = feilet.

Jeg er tydeligvis blitt for gammel og forbigått av den digitale generasjon.
Da det krevde å sove utenfor butikke, fryse og vente, da klarte jeg å få til launch.
Men etter dette kokte ned til digitale skills og kanskje en dose flaks, så har jeg ikke sjanse lenger.

Jeg gir formelt opp. Har allerede kastet bort for mye tid på dette allerede............

Føler med deg og kunne jeg ha hjulpet

så hadde jeg det

du må bare følge med her

Lenke til kommentar
Tor Rasmussen skrev (2 minutter siden):

Heldiggris.
Min historikk.
Bestile fra Komplett i april - levers våren 2021-ish.
Bestilte fra CDOn i oktober. Trodde da jeg stilte meg i kø, men det viser seg jeg bestilte en 2021 release. Andre har kommet etter meg hos CDOn og fått handlet og levert.
Lå i handlekurven hos Elkjøp launch......kø 15 minutter.....du får ikke kjøpe likevel.
Lå i handlekurven hos Coop Obs......siden kræsjet, 404, kan ikke laste.
I dag på Elkjøp, Vipps hurtigkasse, "Du har for mange(?) av dette produktet" = feilet.

Jeg er tydeligvis blitt for gammel og forbigått av den digitale generasjon.
Da det krevde å sove utenfor butikke, fryse og vente, da klarte jeg å få til launch.
Men etter dette kokte ned til digitale skills og kanskje en dose flaks, så har jeg ikke sjanse lenger.

Jeg gir formelt opp. Har allerede kastet bort for mye tid på dette allerede............

Bla deg et par sider tilbake, der nevnes det hvordan flertallet her har fått tak i. Det kreves veldig lite digitale skills, men flaks, og at du må ha pcen i nærheten konstant, ja det kreves. 

Lenke til kommentar
iblazeqt skrev (1 minutt siden):

Det kreves veldig lite digitale skills, men flaks, og at du må ha pcen i nærheten konstant, ja det kreves. 

Er einig med han. Krever at du faktisk sitter og trykker, og er rask i trykkinga, til ein kvar tid. Flaksen hjelper enormt på her, men det bunner ned i kven som har best verktøy, sitter lengst og eller er raskest med fingrene.

Lenke til kommentar
ilalo skrev (29 minutter siden):

Folk må gjerne kalle meg for scalper 
jeg sikret meg 3 stk 
en til meg, min bror og bestekompis 
 

Min bestilling på elljøp står fortsatt som Ubehandlet siden kl 10 i dag, så jeg kan bare glemme at jeg får den, selv om de har fått pengene sine.

Det som irriterer mest er at jeg vet at jeg bestilte før mange andre som har fått bekreftet sitt kjøp allerede noen timer etter bestilling.

Lurer på hvordan de skal forklare den at folk med høyere ordrenummer går foran i "køen". Virker som de behandler ordre baklengs, sist inn, først ut.

Gjør ikke saken bedre at jeg forhåndsbestilte på komplett i juni og den ordren har status mai 2021(!!!)

Endret av RaySoft
  • Liker 1
Lenke til kommentar
RaySoft skrev (1 minutt siden):

Min bestilling på elljøp står fortsatt som Ubehandlet siden kl 10 i dag, så jeg kan bare glemme at jeg får den, selv om de har fått pengene sine.

Det som irriterer mest er at jeg vet at jeg bestilte før mange andre som har fått bekreftet sitt kjøp allerede noen timer etter bestilling.

Lurer på hvordan de skal forklare den at folk med høyere ordrenummer går foran i "køen". Virker som de behandler ordre baklengs, sist inn, først ut.

Gjør ikke saken bedre at jeg forhåndsbestilte på komplett i juni og den ordren har status mai 2021(!!!)

Bestilte i april og har april, såååå...

Lenke til kommentar
RaySoft skrev (5 minutter siden):

Min bestilling på elljøp står fortsatt som Ubehandlet siden kl 10 i dag, så jeg kan bare glemme at jeg får den, selv om de har fått pengene sine.

Det som irriterer mest er at jeg vet at jeg bestilte før mange andre som har fått bekreftet sitt kjøp allerede noen timer etter bestilling.

Lurer på hvordan de skal forklare den at folk med høyere ordrenummer går foran i "køen". Virker som de behandler ordre baklengs, sist inn, først ut.

Gjør ikke saken bedre at jeg forhåndsbestilte på komplett i juni og den ordren har status mai 2021(!!!)

Har ikke noe å si om den er ubekreftet eller ei! Du får nok en sende melding ila de neste dagene :D de er bare veldig dårlig med ordre statuser.

Lenke til kommentar

Bestilte Digital Edition fra Komplett 15.juni kl. 16.59, foreløpig mars..  Tror de la ut forhåndsbestilling på DE 12. juni. Spent på om noe skjer de nærmeste dagene nå eller om jeg rett og slett må vente til over nyttår!
Noen her med bestilling av Digital hos Komplett senere enn 13. juni som har fått sin?

Endret av PinneSund
Lenke til kommentar
RaySoft skrev (15 minutter siden):

Min bestilling på elljøp står fortsatt som Ubehandlet siden kl 10 i dag, så jeg kan bare glemme at jeg får den, selv om de har fått pengene sine.

Det som irriterer mest er at jeg vet at jeg bestilte før mange andre som har fått bekreftet sitt kjøp allerede noen timer etter bestilling.

Lurer på hvordan de skal forklare den at folk med høyere ordrenummer går foran i "køen". Virker som de behandler ordre baklengs, sist inn, først ut.

Gjør ikke saken bedre at jeg forhåndsbestilte på komplett i juni og den ordren har status mai 2021(!!!)

Min ps5 med disk står som ubehandlet også men pratet med kundeservice elkjøp og sa at den er i orden

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...