Gå til innhold

Ubisoft har klønet til Assassin's Creed Valhalla-prisen – koster 109 kroner akkurat nå


Anbefalte innlegg

3 minutes ago, Vertical^ said:

Snakket med Ubisoft support her nå for refund. De sliter tydeligvis veldig med digitale kjøp, at de ikke dukker opp i spillbiblioteket. Så dere som fikk tak i spillet til en superdeal må nesten bare vente til midnatt/i morgen :)

Har ikke fått tilbakebetalt pengene, men får da håpe det går.

Hva betalte du da, full pris ved litt feiltasing på Kjøp-knappen? Eller forventer du en blank fravikelse i fra Ubisoft på kjøpet inn i framtiden - om man fikk kjøpt til redusert pris? Har man brukt kredittkort så har man litt ekstra sikring tilfelle de er vanskelige med tilbakebetalingen ;) Åh, hadde ikke fått med meg dette innlegget ditt:

 

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vertical^ skrev (1 minutt siden):

Snakket med Ubisoft support her nå for refund. De sliter tydeligvis veldig med digitale kjøp, at de ikke dukker opp i spillbiblioteket. Så dere som fikk tak i spillet til en superdeal må nesten bare vente til midnatt/i morgen :)

Har ikke fått tilbakebetalt pengene, men får da håpe det går.

Ja faen, det er klart det er problemer med å få et spill til å dukke opp i spillbiblioteket i en app hvor hele funksjonen er et spillbibliotek. Blir ikke noe særlig mer grunnleggende ultrafail enn det. #ilovebloatware

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

image.png.c61273f2d6c62816537a222f1547ccbf.png

https://support.ubisoft.com/en-gb/News/000060042/Delayed-delivery-for-the-digital-content-purchased-via-the-Ubisoft-Store-EN-US

 

Kanskje ekstremt mange som prøvde seg da. :)  

Vertical^ skrev (5 minutter siden):

Snakket med Ubisoft support her nå for refund. De sliter tydeligvis veldig med digitale kjøp, at de ikke dukker opp i spillbiblioteket. Så dere som fikk tak i spillet til en superdeal må nesten bare vente til midnatt/i morgen :)

Har ikke fått tilbakebetalt pengene, men får da håpe det går.

Om du går inn på Uplay så kan du trykke My orders > Trykk på ordren det er snakk om > Request a refund.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Fikk kjøpt spillet til den prisen. Hadde ingen planer om å skaffe spillet, da det virket som enda en copy-paste av tidligere spill. Og ikke prøver det å være autentisk heller. Men til den prisen var det verdt det. Så får vi se om vi faktisk får det. Ikke noe stort tap hverfall! 

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Mala said:

Trist at man bare ikke kan få kjøpt dette her på Steam. Kunne glatt (og regner med  jeg må) betale full pris for å slippe dene Ubisoft Connect dritten på maskina 😛

Alt du kjøper på Steam som også har third party clients (Origin, Uplay) krever at disse også launcher etter at du starter spillet fra Steam.

Så blir i utgangspunktet likegyldig om du kjøper på Steam eller Uplay.

Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 skrev (35 minutter siden):

Alt du kjøper på Steam som også har third party clients (Origin, Uplay) krever at disse også launcher etter at du starter spillet fra Steam.

Så blir i utgangspunktet likegyldig om du kjøper på Steam eller Uplay.

Ja det glemte jeg jo..handlet BF1 der i håp om å dra over alt til Steam. Men ble raskt refund når jeg likevel måtte ha begge clientene 🥴

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (4 timer siden):

Med mindre du pre-ordrer 2 dager i forveien. Tid til å at det dukker opp og at du får preloadet. Men opp til 24 timer før det dukker opp i biblioteket er jo skammelig lenge. Ingen andre som gjør det så sakte. Hater at Ubisoft skal ha sin egen greie. La oss bruke Steam i stedet for Søppelsoft-Connect

Fant ikke Assasins creed valhalla på Steam, dessverre :(

Lenke til kommentar
djahfkd skrev (33 minutter siden):

Jeg fikk kjøpt det til 109 kroner, men jeg lurer på om det kommer til å bli refundet. Jeg har lyst til å spille det nå i natt når det releaser, men vil ikke kjøpe det på nytt for 600 hvis jeg vet jeg får spiller for 100 kr.

Stikk inn og sjekk Ultimate utgaven i butikken, det står mest sannsynligvis nå at du ikke eier spillet lengre. 

Lenke til kommentar

Ganske irriterende å være så usikker. Hadde planer om å kjøpe PS4 versjonen i morgen for å senere oppgradere til PS5, men kommer til la være hvis PC versjonen faktisk blir min til den prisen.

Setter pris på om folk oppdaterer her så snart noen har fått sin Ultimate Edition unlocked så vet jeg om jeg skal stikke innom Elkjøp etter jobb i morgen eller ikke.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Hos meg stod det tidligere at jeg allerede var eier av spillet om jeg søkte det opp i butikken. Spillet derimot låg ikke under «Mine spill». Nå står det ikke lengre at jeg eier spillet om jeg sjekke ultimate utgaven i butikken. Så NOE har i hvert fall endret seg. Ordren står fortsatt oppført dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...