Gå til innhold

Ubisoft har klønet til Assassin's Creed Valhalla-prisen – koster 109 kroner akkurat nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DELAYED DELIVERY FOR THE DIGITAL CONTENT PURCHASED VIA THE UBISOFT STORE

We are aware of delays in processing some orders. It may take up to 24 hours for your content to appear on the account.

If you are still missing your content after this amount of time, please let us know, and we'd be happy to investigate further!
Endret av ingeplinge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Quakecry skrev (5 timer siden):

Har enda ikke dukka opp her. Så får se hva som skjer! 

Vent litt og se om det dukker opp etter 24 timer.. Om ikke ta kontakt med support... Forhold deg til denne meldingen: https://support.ubisoft.com/en-gb/News/000060042/Delayed-delivery-for-the-digital-content-purchased-via-the-Ubisoft-Store-EN-US 

Kulfyr skrev (4 timer siden):

Noen som har fått det til? Som har kjøpt det for 109kr?

To jeg vet om som har mottatt spillet og lastet det ned, så det er nok mulig det bare tar mye tid... Har tidligere kjøpt spill på Uplay for lignende summer grunnet feil Ubisoft har gjort.. Så jeg ville ventet 24 timer også tatt kontakt med support om det ikke har dukket opp.

TheKims skrev (4 timer siden):

Er det verdt å kjøpe spillet i det hele tatt? Virker på meg som enda et generisk AC hvor du gjør akkurat det samme om og om igjen bare i en ny setting.

For den prisen synes jeg ikke det er en dårlig deal :)

Lurer på om det var samme feil i andre nordiske land samt andre land i Europa.. Virker som de har måtte sette prisen opp på EU versjonen for å "fikse" problemet med den norske versjonen av butikken ihvertfall.. Lurer veldig på hvordan de har klart å gjøre så mye feil, da dette ikke er første gang de har klart å la spill være feil pris. 

Ha litt is i magen folkens.. Har ventet i hele dag på at den skulle dukke opp, også dukka den nettopp opp i biblioteket. 

image.png.a8da9e03f0655d465eef08af4f22b331.png

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...