Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

xsds skrev (1 time siden):

Fra Elkjøp ja.

Jeg fikk den samme meldingen som du fikk på Tirsdags formiddag eller noe.

I går kl 0100 på natta kom den til Oslo og ble videresendt.

Det stod forresten estimert levering hos meg tirsdag i neste uke men kom altså i dag.

Min er ikke Oslo enda den da vil jeg tro, men da går det forhåpentligvis passe raskt fra den er inne til den er fremme😊 Klar for maskin nå kjenner jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikaruga skrev (3 timer siden):

Da kom plutselig Series X fra Komplett i dag.
Bestilte 22 september kl 9.

Sist jeg sjekket sto det levering 23 desember på bestillingen hos komplett, så dette var en trivelig overraskelse. Ble en sen kveld :)

Gz! Ja d var luksus på en lørdag med postnord. Enda stuck på "under transport" fra oslo her siden ons kl 8 

 

Edit: ser den r ankommet hjembyen og videresendt, kanskje kanskje..

 

 

Endret av nacario
Lenke til kommentar
Måsadåtten skrev (23 minutter siden):

Men leverer Bring lørdager? Ikke gjort det her tidligere, så eneste håpet mitt er flere leveringsdager pga desember.  

Sist lørdag fikk jeg melding fra samme joker butikk om å hente en pakke, normalt r d ikke slik men tror de kanskje gjør litt ekstraarb i denne tiden pga økt trøkk

Lenke til kommentar
µT. skrev (På 5.12.2020 den 18.10):

Ikke for å være party pooper, men tviler på at du får den i år. 

Ahhh, har ikke postet så mye i denne tråden, men antar du har god peiling lagerstatus osv, bestilte her når det enda var tilgjengelig. https://cdon.no/spill/xbox-series-x-december-55210866

Så får vel håpe på det beste, er vel ikke helt urimelig å anta at man får den i desember/tidlig januar?

Har du noen tidligere erfaringer med cdon når det kommer til konsoller osv? Aldri brukt de før til det så litt spendt

Endret av markene1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...