Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Måsadåtten skrev (19 minutter siden):

Haha. Har heldigvis noen manglende julegaver som skal ordnes, div voksenplikter , jobbmails og ei bikkje som trenger en lengre luftetur. Hvis ikke hadde dette blitt tortur!

hehe kjenner til det der :) 

Skal selv og hente min xsx på butikken om en stund, heldighvis vet ikke fruen om kjøpet ennå så får nok høre det på kveldninga etter at ho er hjemme fra jobb. Jentungen er på skolen, Så her skal det unboxes i ro og fred :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
juleferie78 skrev (33 minutter siden):

Litt sjalu på alle som har ny konsoll å kose seg med i julen :p tviler på at min dukker opp hos meg før jul dessverre, men har vel kun meg selv å takke når jeg var så sein med å bestille 🙈

Du kan få kjøpe x series s,en min. Blir ikke brukt lenger da x series x er i hus. 😛 

Lenke til kommentar
firberblad skrev (20 timer siden):

Da var Series X i hus. Kjekt med 500/500 linje når spillene skal lastes ned :)

Hvor rask nedlastning får du til på spillene? Har 300/300 her og ligger på det raskeste på ca 160, med en jevn strøm mellom 100 og 120. Da er det flere i familien som bruker nettet samtidig vel og merke

juleferie78 skrev (34 minutter siden):

Litt sjalu på alle som har ny konsoll å kose seg med i julen :p tviler på at min dukker opp hos meg før jul dessverre, men har vel kun meg selv å takke når jeg var så sein med å bestille 🙈

Lykke til med ventingen. Sikkert lurt med en negativ innfallsvinkel, bedre med en potensiell positiv overraskelse enn en negativ en😇

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Måsadåtten skrev (17 minutter siden):

Hvor rask nedlastning får du til på spillene? Har 300/300 her og ligger på det raskeste på ca 160, med en jevn strøm mellom 100 og 120. Da er det flere i familien som bruker nettet samtidig vel og merke

Lykke til med ventingen. Sikkert lurt med en negativ innfallsvinkel, bedre med en potensiell positiv overraskelse enn en negativ en😇

Varierte en del i går. I noen perioder hold det seg på ca. 450, men det tatt også ned til rundt 300. I dag når jeg lastet ned Forza 4 var det all over the place. Fra kb til full fart. 

Lenke til kommentar
firberblad skrev (37 minutter siden):

Varierte en del i går. I noen perioder hold det seg på ca. 450, men det tatt også ned til rundt 300. I dag når jeg lastet ned Forza 4 var det all over the place. Fra kb til full fart. 

Da bør det være potensiale for bedre fart  her også. Spørs om jeg skal prøve å lage trådet nett fra noden. Ser forøvrig selv, at om jeg spiller likt som jeg laster ned legger det seg på ca 20 mb jevnt. Merker du også stor forskjell mens du bruker maskinen?

Endret av Måsadåtten
Lenke til kommentar
Måsadåtten skrev (3 timer siden):

Da bør det være potensiale for bedre fart  her også. Spørs om jeg skal prøve å lage trådet nett fra noden. Ser forøvrig selv, at om jeg spiller likt som jeg laster ned legger det seg på ca 20 mb jevnt. Merker du også stor forskjell mens du bruker maskinen?

Ja, hos meg går farten ned når jeg spiller samtidig. Kjører kablet, men via et maskenett. På Ps4 er farten langt mer stabil ned. Tilkoblet samme Switch som xbox. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, juleferie78 said:

Litt sjalu på alle som har ny konsoll å kose seg med i julen :p tviler på at min dukker opp hos meg før jul dessverre, men har vel kun meg selv å takke når jeg var så sein med å bestille 🙈

Mmmhm, jeg var selv ganske (eller veldig) treg med å bestille hos Elkjøp (Xbox All Access) den 11 november, og da jeg bestilte så var forventet lagerdato 22 desember. I følge en ansatt fra der jeg bestilte fra, så vil jeg i følge ham "garantert" få min i løpet av desember. Jeg var tilfeldigvis innom dem igjen for to uker siden, og spurte da. 

Jeg er noe skeptisk jo nærmere jul vi kommer, men hører jeg ikke fra dem innen 21/22 desember, så tenker jeg at toget har gått for i år. Jeg er forresten i Bergen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen... får vel ikke min før neste generasjon blir annonsert i såfall 🤣 Tenkte at det ville vært greit å hatt Series X i juleferien slik at jeg kunne spille Cyberpunk 2077, men slik det ser ut nå, så blir det vel heller Cyberpunk 3077 på Xbox Series X2 om fem år 😆 

Jeg ønsker dog å være litt optimistisk, så jeg har ikke gitt opp håpet om å få den i år helt enda. Jeg gir det 2 uker til før jeg ligger meg pent på gulvet i fosterstilling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...