Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

sngm skrev (35 minutter siden):

Fikk beskjed fra kundeservice at den skulle sendes 26.11. Den 26. på formiddagen fikk jeg beskjed om at den skulle sendes den 30.11 . Senere på dagen kom det en ny SMS som sa den 02.12. 

Er det vanlig praksis, eller kan jeg begynne å glede meg? :)

Elkjøp? Jeg har ikke fått noen som helst informasjon derfra uten å ta kontakt selv først. Fikk ikke vite at den ikke kom til lansering, og håper, men er langtfra sikker, på at den blir sendt i morgen etter å ha vært i kontakt med dem i dag. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Måsadåtten said:

Elkjøp? Jeg har ikke fått noen som helst informasjon derfra uten å ta kontakt selv først. Fikk ikke vite at den ikke kom til lansering, og håper, men er langtfra sikker, på at den blir sendt i morgen etter å ha vært i kontakt med dem i dag. 

Elkjøp, ja. Måtte ta kontakt først selv. De bekreftet i dag at den var «på vei til posten» og jeg ville få sporingsnummer snart. Men det sa de på fredag og. Så jeg tør ikke tro helt på det. :)

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Battery12 said:

LG UN81

Ser dessverre ut til at UN81 ikke har støtte for 120 Hz/fps input, men LG UN85 har. 

LG 50UN81006LB : UN81 50 inch 4K Smart UHD TV | LG UK - Ingenting her tilsier at UN81 støtter 120 Hz. Ei er den heller inkludert på denne listen over TVer som støtter 120 Hz: 

Best TVs for PS5 and Xbox Series X, Series S: LG OLED, Samsung QLED, Sony, TCL and Vizio - CNET

Det finnes i utgangspunktet svært svært få TVer med støtte for ekte 120 Hz input.

 

Lenke til kommentar
µT. skrev (7 timer siden):

Ser dessverre ut til at UN81 ikke har støtte for 120 Hz/fps input, men LG UN85 har. 

LG 50UN81006LB : UN81 50 inch 4K Smart UHD TV | LG UK - Ingenting her tilsier at UN81 støtter 120 Hz. Ei er den heller inkludert på denne listen over TVer som støtter 120 Hz: 

Best TVs for PS5 and Xbox Series X, Series S: LG OLED, Samsung QLED, Sony, TCL and Vizio - CNET

Det finnes i utgangspunktet svært svært få TVer med støtte for ekte 120 Hz input.

 

Okay

fikk grønn hake når jeg testet på xboxen, men 120 fps på 1080p da og ikke 4K.

men da var vel det feil

Lenke til kommentar
xsds skrev (3 minutter siden):

Min ble sendt på tirsdag og fikk hentemelding i dag, blir en laaaaang dag på jobb :D

Jeg bor forøvrig i Nord-Norge så kanskje den prioriterte frakten jeg betalte ekstra for hjalp litt, uvanlig at det går så fort å få pakker opp i Nord.

Elkjøp? Min fikk jeg melding på tirsdag om at "Vi har mottatt informasjon om sendingen, som for øyeblikket befinner seg hos avsender eller er på vei til Brings terminal. Sporingen oppdateres når sendingen har ankommet terminal i mottakerlandet."

Ingen oppdatering siden.. Jeg har også prioritert frakt. Du fikk oppdatert sporing? Frykter jeg må vente til over helgen

Lenke til kommentar
Måsadåtten skrev (1 time siden):

Elkjøp? Min fikk jeg melding på tirsdag om at "Vi har mottatt informasjon om sendingen, som for øyeblikket befinner seg hos avsender eller er på vei til Brings terminal. Sporingen oppdateres når sendingen har ankommet terminal i mottakerlandet."

Ingen oppdatering siden.. Jeg har også prioritert frakt. Du fikk oppdatert sporing? Frykter jeg må vente til over helgen

Samme her.. men ser den r under transport fra kl 8 fra oslo til stav og så sandnes, så i teorien skal den komme fram innen imorgen kl 16, men som sagt d står levering mandag hos meg

Lenke til kommentar
1 hour ago, Måsadåtten said:

Elkjøp? Min fikk jeg melding på tirsdag om at "Vi har mottatt informasjon om sendingen, som for øyeblikket befinner seg hos avsender eller er på vei til Brings terminal. Sporingen oppdateres når sendingen har ankommet terminal i mottakerlandet."

Ingen oppdatering siden.. Jeg har også prioritert frakt. Du fikk oppdatert sporing? Frykter jeg må vente til over helgen

Fra Elkjøp ja.

Jeg fikk den samme meldingen som du fikk på Tirsdags formiddag eller noe.

I går kl 0100 på natta kom den til Oslo og ble videresendt.

Det stod forresten estimert levering hos meg tirsdag i neste uke men kom altså i dag.

Endret av xsds
Lenke til kommentar
xsds skrev (10 minutter siden):

Fra Elkjøp ja.

Jeg fikk den samme meldingen som du fikk på Tirsdags formiddag eller noe.

I går kl 0100 på natta kom den til Oslo og ble videresendt.

Det stod forresten estimert levering hos meg tirsdag i neste uke men kom altså i dag.

Dette lover jo godt fordi samme stegene skjedde hos oss

Endret av nacario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...