Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 7

blured

Anbefalte innlegg

Skrevet

ProphetSe7en skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har ikke Ole tatt han av tidligere når han har en elendig kamp? Latterlig

Synes Pogba har vært helt okay minus i dag jeg. Verre med Bruno og McTominay som har vært helt ubrukelige. Men standarden er vel at Pogba får all skyld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare i dag, har knapt sett en kamp Mike Dean ikke har noen helt hårreisende avgjørelser  

Edit: Og hva i helvete driver du med Ole??? Pogba får faktisk fullføre denne kampen?

Skrevet
blured skrev (3 minutter siden):

Edit: Og hva i helvete driver du med Ole??? Pogba får faktisk fullføre denne kampen?

Bruno har jo vært mye verre

• Liker 1
Skrevet
Snikpellik skrev (16 minutter siden):

Synes Pogba har vært helt okay minus i dag jeg. Verre med Bruno og McTominay som har vært helt ubrukelige. Men standarden er vel at Pogba får all skyld.

Gir ikke noe skyld på Pogba, ikke han som gjør byttene. Men ja, Bruno og McT har ikke vært noe å skryte av de heller. Rart det ikke ble gjort større endringer underveis fra Ole sin side

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jøss, arsenal vinner borte mot et topplag. Gratulerer 😊

Skrevet
Jakobk skrev (Akkurat nå):

Er helt målløs over Mike Dean. Arteta bør takke ham

Mike Dean har voldtatt Arsenal fler ganger enn jeg kan telle. Helt sjukt at han glipper når han har muligheten 😂

Skrevet

Første borteseier i PL mot et topp 6 lag på nesten 6 år. Og det måtte et ran og dommerhjelp til! Av Mike Dean av alle. Mannen som har feiret at motstanderen har scoret mot oss. Sjukt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...