Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 7


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (19 minutter siden):

Er du uenig med dommeren, mener du den skulle stått?

Nei, avgjørelsen var korrekt, men selvfølgelig kommer det ut litt driiiit når VAR har driti seg ut ørten ganger denne sesongen som har gått imot oss. Still think the game is gone though, but not because of that situation (millimeteravgjørelser på offside med 60fps kameraer for eksempel).

Anyways: ble 3 deilige, velfortjente poeng in the end, so all is good. 

Og ja: det er på tide at Klopp finner ballene sine og benker Bobby (dessverre) til fordel for Jota.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (6 minutter siden):

Nei, avgjørelsen var korrekt, men selvfølgelig kommer det ut litt driiiit når VAR har driti seg ut ørten ganger denne sesongen som har gått imot oss. Still think the game is gone though, but not because of that situation (da er millimeteravgjørelser på offside med 60fps kameraer verre for eksempel).

Ser den, det er irriterende selv om det er riktig. Mané sin offside var også korrekt, men millimeterjokking er helt håpløst ja, enig i den. Spesielt teit når man som tv-seer ikke kan se hva som er riktig. Handsregelen i starten var for meg det aller verste og det synes jeg er "games gone", ikke at Mané fikk frispark mot i kveld, det synes jeg var en riktig avgjørelse. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Ser den, det er irriterende selv om det er riktig. Mané sin offside var også korrekt, men millimeterjokking er helt håpløst ja, enig i den. Spesielt teit når man som tv-seer ikke kan se hva som er riktig. Handsregelen i starten var for meg det aller verste. Og nå har vel disse tingene truffet de fleste lagene disse to sesongene. 

Ye, var ikke noe mer enn det. Synes det blir vanskelig når de ikke har bilder som egentlig er gode nok (hverken i oppløsning eller oppfriskningsrate) til å si eksakt når ballen forlater foten etc. Jeg snakker om bildene dommeren ser, ikke oss og selv de mener jeg ikke er i nærheten av bra nok til at dommeren kan ta en god avgjørelse. De er forøvrig opp til 50 fps, ikke 60 som jeg sa. Men men, hadde de hatt mye bedre oppløsning og oppfriskningsrate hadde det sikkert fortsatt vært noe annet å klage på. Får bare satse på at systemet og kanskje også reglene blir bedre etterhvert. VAR i PL er jo fortsatt relativt ungt.

Lenke til kommentar
blured skrev (22 timer siden):

Foruten United - Arsenal, er ikke dette helgen med flest spennende kamper.

 

Liverpool- west ham var en spennende kamp, west ham imponert foran kampen mot veldig god motstand. Leeds-Leicester er jo en kremkamp. Gleder meg mer til den enn United-arsenal. Sistnevnte er nok den "største" kampen, men ikke den jeg gleder meg mest til som nøytral fotballfan. 

 

Tottenham- Brighton er å sexy som lover mange mål tbh.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...