Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 7


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Benbjo said:

Første borteseier i PL mot et topp 6 lag på nesten 6 år. Og det måtte et ran og dommerhjelp til! Av Mike Dean av alle. Mannen som har feiret at motstanderen har scoret mot oss. Sjukt! 

«Ran». Taktisk perfekt utført av Arteta, Leno hadde stort sett lite å gjøre. At vi ønsker å safe inn 0-1 er også et tydelig taktisk valg.

Gabriel burde vært sendt av selvsagt som kunne endret mye, men kampbildet sett under ett bør få Solskjær til å tenke nøye over taktikk fremfor dommeravgjørelser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jakobk skrev (8 minutter siden):

Er helt målløs over Mike Dean. Arteta bør takke ham

Ja, kunne vært annerledes mot 10 mann, men men. Synes også det var en del merkelige ting han dømte mot oss på, som ødela trykket vårt på slutten. Klassisk Mike Dean som dessverre gikk mot oss i dag. 

Vi klarte likevel å sette inn en ålreit sluttspurt men kom ikke nærmere enn stolpen. 

Ingen god kamp. Synd spesielt Bruno og Fred var helt, helt grusomme i dag etter en fantastisk kamp sist. Kanskje var de ikke helt klare igjen etter den matchen, for dette var som dag og natt. Spesielt Bruno var fryktelig svak. Pogba var heller ikke spesielt god, men han prøvde i hvert fall å sette opp trekantspill og tok mange dype løp inn bak forsvaret, men fikk dessverre ikke pasningen. 

Alt i alt var Arsenal et lite knepp bedre, men følte dette kunne vippa begge veier. 

Nå er heldigvis Martial ute av karantene neste PL kamp. We go again!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Liquidkey said:

«Ran». Taktisk perfekt utført av Arteta, Leno hadde stort sett lite å gjøre. At vi ønsker å safe inn 0-1 er også et tydelig taktisk valg.

Gabriel burde vært sendt av selvsagt som kunne endret mye, men kampbildet sett under ett bør få Solskjær til å tenke nøye over taktikk fremfor dommeravgjørelser. 

Gabriel skulle vært utvist, United snytt for straffe og avslutning i stang. Det er ran, kan dog kanskje kategoriseres som et lite ran, i min bok. Spillemessig var lagene ganske jevne. 

Endret av Benbjo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Just now, Benbjo said:

Gabriel skulle vært utvist, United snytt for straffe og avslutning i stang. Det er ran, kan dog kanskje kategoriseres som et lite ran, i min bok. 

Vi har også tverrligger ut i første omgang. Jeg er enig i at trøyeholding bør blåses mer konsekvent på, men dessverre er ikke det tilfelle. 

Jeg er enig med Snikpellik i at dette kunne vippet begge veier. «Ran» er et ord som du, og bare du kan bruke for å beskrive denne kampen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, noe ran er det aldri. Arsenal var litt bedre. United hadde ikke så mye å komme med i dag offensivt. Uheldige med at Arsenal ikke får rødt kort, straffesituasjonen til United er 50/50, noen dommere blåser på slik holding og andre ikke.

Etter pause, før Arsenal får straffe er United mye bedre med i kampen og det er litt mer åpent kampbilde. Maguire nære på hodet, blant annet. Men etter straffemålet blir det vanskelig. Nære med ballen i stolpen og 1-1 ville vært et like «riktig» resultat som 1-0 eller 0-1, men det vippa i Arsenals favør i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og fort det som kan føre til at Slaven Bilić mister jobben.

Leicester straffet Leeds hardt i dag, spesielt i første der Leeds i liten grad fikk til spillet sitt på den gjennomvåte matta. Må si det er et litt flatterende resultat,. Og det irriterer meg når med VAR nå må gi straffer på ørsmå berøringer som skjer på linjen av 16-meteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...