Gå til innhold

Er Islam "fredens religion"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kva er det @MetalAndy92 sutrer over no egentlig? På kva vis er ikkje Leo Ajkic norsk nøyaktig? 

Og @MetalAndy92, kvifor skulle nokon ikkje ynskje gravlegges i opphavslandet sitt, sjølv om dei ser på seg sjølv som norsk? Når far min gjekk bort i fjor måtte me velje om me skulle begrave han her i Haugesund, Karmøy eller Tysvær kommune. Me valde Tysvær, spesifikt gravla me han ved sida av hans foreldre.

Er du virkelig så skamløst hjerteløs at du ikkje kan forstå kvifor nokon kan anse seg som norsk, men ynskje begraves med forfedre?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MetalAndy92 skrev (2 minutter siden):

Kan jeg bli somalier om jeg flytter til Somalia?

Hvorfor stiller du irrelevante spørsmål? Troller du? 

Leo flyttet ikke til Norge. De flyktet fra krig. Det er helt idiotisk å sammenligne dette med at du skal flytte til Somalia. Herlighet. 

Endret av Psykake
Lenke til kommentar
Drunkenvalley skrev (23 minutter siden):

Eg har ikkje hevdet at du påsto det, men det er det @MetalAndy92 har fremmet. Så kjem du og impliserer at eg seie dei som kjem til Norge ikkje skal lera norsk eller noko, sjølv om eg nettopp hadde sagt nøyaktig det.

Då fremstår du som at du ikkje har forsøkt lese kva eg skriv, og då er det vanskelig å ta deg seriøst samtidig som du syter over at folk her ikkje har bidratt.

Igjen impliserer du at nokon har sagt noko anna her. Om du ikkje kan ha hodet på skuldrene og holde deg til kva folk skriv så stikk av.

Ja, beklager, skal ta min hatt og gå, diskusjonen er nå så langt unna trådens tema det går an å komme uansett. 

Lenke til kommentar
Drunkenvalley skrev (Akkurat nå):

Kva er det @MetalAndy92 sutrer over no egentlig? På kva vis er ikkje Leo Ajkic norsk nøyaktig? 

Og @MetalAndy92, kvifor skulle nokon ikkje ynskje gravlegges i opphavslandet sitt, sjølv om dei ser på seg sjølv som norsk? Når far min gjekk bort i fjor måtte me velje om me skulle begrave han her i Haugesund, Karmøy eller Tysvær kommune. Me valde Tysvær, spesifikt gravla me han ved sida av hans foreldre.

Er du virkelig så skamløst hjerteløs at du ikkje kan forstå kvifor nokon kan anse seg som norsk, men ynskje begraves med forfedre?

Så hjertet deres føler mer tilhørighet til opprinnelseslandet enn Norge. Da anser de seg altså mer som pakistanske enn norske. De stedene du skrev er ikke forskjellige land men steder i Norge.
Hvorfor tror du alle innvandrere ser seg som norske? Mener du at de ikke skal føle stolthet til sin egen kulturarv og sin egen kultur? Mener du det er bedre å være nordmann enn somalier eller pakistaner?

Lenke til kommentar
MetalAndy92 skrev (1 minutt siden):

Jeg driter i leo.

Hvis alle verdens folk kan bli nordmenn bare ved å bo her noen år og knapt trenger å kunne norsk. Da kan vel jeg bli somalier om jeg flytter til Somalia?

Herlighet så bitter du må være som bryr deg så sterkt om hvem som er norske og ikke.. Herre jøsses. 

Lenke til kommentar
Psykake skrev (4 minutter siden):

Hvorfor stiller du irrelevante spørsmål? Troller du? 

Leo flyttet ikke til Norge. De flyktet fra krig. Det er helt idiotisk å sammenligne dette med at du skal flytte til Somalia. Herlighet. 

Pussig det at samer får ha en egen identitet selv om de har bodd i Norge i tusener av år. Men vi som er etnisk norske av opprinnelse ikke får lov å ha en egen kulturell identitet, vi skal kulturberikes fra den tredje verden og har ingen egen kultur. Ikke alle kan bli samer, ikke alle kan bli somaliere, ikke alle kan bli kurdere, men alle kan bli nordmenn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...