Gå til innhold

iPhone 12-tråden: Spesifikasjoner, tips og råd


Gjest Slettet-404071

iPhone 12  

147 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone 12 ville du ha kjøpt?

    • iPhone 12
      29
    • iPhone 12 Mini
      28
    • iPhone 12 Pro
      41
    • iPhone 12 Pro Max
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
brukernavn331 skrev (15 minutter siden):

Hvem i allverden er det som lar være å bruke faceid? Sånn bortsett fra du såklart. Hva er fordelen med å ikke bruke det?

Én ting som irriterer meg veldig er faktisk ved bruk av enkelte solbriller så er FaceID håpløst, og faktisk helt utrolig irriterende. Senest i dag var dette ett irritasjonsmoment for meg 😛 Håper vi kan få tilbake fingeravtrykk sensoren, sånn at man sitter med både pose og sekk. 

FaceID er dog helt fantastisk! Dette jalla greiene enkelte andre telefoner holder på meg kan de ha for seg selv. Den berømte busslomma er ikke en ting jeg en gang tenker på lengre heller.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Sikler litt på iPhone 12 nå, da endelig de rimeligere modellene har fått OLED. Personlig sliter jeg med å se grunn for å kjøpe pro, det er tele-kamera, annet materiale på kroppen og Lidar som er største forskjellene? 

Kommer fra en Huawei Mate 20 Pro og har hatt Android i 10 år, men kravene til telefon har forandret seg på den tid :)

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (12 minutter siden):

Går for iPhone 12 Pro og gleder meg som alltid 🙂

For øvrig, noen som har skjønt om det er fritatt og mva og toll på varer under 350kr fremdeles? Skal bestille deksel og skjermbeskytter, og litt greit å vite om jeg bør holde med under en eventuell grense.

Like greit å handle med noen som er VOEC registrert så slipper du pes. Selv om varen er under 350kr så kan de slu selskapene som UPS finne på å estimere et frakt beløp oppå din frakt+vare som er under 350kr grensen å du får en kamp du bare ikke vinner. Disse selskapene er blitt så store at kunder er noe ordentlig herk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (29 minutter siden):

Går for iPhone 12 Pro og gleder meg som alltid 🙂

For øvrig, noen som har skjønt om det er fritatt og mva og toll på varer under 350kr fremdeles? Skal bestille deksel og skjermbeskytter, og litt greit å vite om jeg bør holde med under en eventuell grense.

Ingen fritak i utgangspunktet. Det er ikke dermed sagt du må betale noe ekstra. Har bestilt litt forskjellig med varierende verdi uten ekstra tull og toll, så er jo litt bingo tydeligvis. Noen skriver jo bevist lavere uten oppfordring også. 

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Golf'ern skrev (1 minutt siden):

Ja, for min del kunne det vært det.. hvis det er eneste måten å ha mer moderne design.

 

 

Det kommer nok under skjermen når de er klar for det. Pr nå er det så enormt mye bedre enn fingeravtrykk at det er verdt å ofre litt skjermareal for der IMO. Tror jeg har under 50% suksess rate med fingeravtrykk på Xiaomi Mi 10 pro og omtrent det samme med foto face id som den har. Føler jeg taster pin konstant etter jeg byttet fra faceid. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

 

bbios skrev (4 minutter siden):

Litt kjedelig hvis du kommer fra alt under iPhone 11 pro angående manglende lader.. er det ik kun usb-c — lightning kabel som følger med årets? 

Korrekt, men om man har hatt noe iDingser tidligere så har man vel også en drøss av USB-A til lightning kabler man kan bruke på iPhone 12.  

 

Lenke til kommentar
Mala skrev (4 timer siden):

Én ting som irriterer meg veldig er faktisk ved bruk av enkelte solbriller så er FaceID håpløst, og faktisk helt utrolig irriterende. Senest i dag var dette ett irritasjonsmoment for meg 😛 Håper vi kan få tilbake fingeravtrykk sensoren, sånn at man sitter med både pose og sekk. 

FaceID er dog helt fantastisk! Dette jalla greiene enkelte andre telefoner holder på meg kan de ha for seg selv. Den berømte busslomma er ikke en ting jeg en gang tenker på lengre heller.

Ja akkurat der sier du noe. Det skulle gått an å scanne to ansikter, da kunne man hatt en der man har på seg solbriller eller munnbind som er populært i disse dager, og et uten noe som helst. Litt på samme måte som at man kan registrere flere fingeravtrykk. Mulig det hadde gått på bekostning av sikkerheten men. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...