Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Betroz skrev (2 timer siden):

Har du i det hele tatt vurdert at du kan ta feil? At vitenskapen kan ta feil om Covid?

It is not so much that I have confidence in scientists being right, but that I have so much in nonscientists being wrong.

Vitenskapen tar ofte feil, men den har også metoder for å etterprøve sine egne påstander, nettopp for å kvalitetssikre at kun de riktige påstandene går gjennom. Dette er kanskje den viktigste årsaken til at uvitenskapelige ting nesten konsekvent feiler i sine antagelser. De har rett og slett ikke systemer for å luke ut feil i egne rekker.

 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Kryptodebunker said:

Jeg forstår bare ikke at du tilsynelatende tror på forskning og forskere når det er snakk om datamaskiner, men likevel selektivt tror at legemiddel industrien er ute etter å kontrollere deg?

Nei. Covid er noe helt annet. Vi satt da ikke å diskuterte slikt når fugleinfluensaen og den vaksinen kom ut, og ikke var det snakk om den gangen å vaksinere 7+ milliarder mennesker med en helt ny vaksine teknologi heller. Ikke snakket WEF om Great Reset heller den gangen.

Vi er midt i det største experimentet som er gjort mot menneskeheten. De som tar Covid vaksinen, er forsøkskaniner. Du leker med din egen helse om du tar den. Ditt valg :)

 

Lenke til kommentar
Betroz skrev (16 minutter siden):

Nei. Covid er noe helt annet. Vi satt da ikke å diskuterte slikt når fugleinfluensaen og den vaksinen kom ut, og ikke var det snakk om den gangen å vaksinere 7+ milliarder mennesker med en helt ny vaksine teknologi heller. Ikke snakket WEF om Great Reset heller den gangen.

Vi er midt i det største experimentet som er gjort mot menneskeheten. De som tar Covid vaksinen, er forsøkskaniner. Du leker med din egen helse om du tar den. Ditt valg :)

Så du er anti maske, anti tiltak, anti vaksine, anti testing. Det virker jo som du vil ha denne tilstanden vi har for alltid :) Forøvrig eksisterer det ingen kommersielt tilgjengelig fugleinfluensa vaksine.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Evil-Duck said:

Så du er anti maske, anti tiltak, anti vaksine, anti testing. Det virker jo som du vil ha denne tilstanden vi har for alltid :) Forøvrig eksisterer det ingen kommersielt tilgjengelig fugleinfluensa vaksine.

Nei, jeg er bare anti fascisme - fordi det er den veien dette bærer. Lockstep. Alt under en unnskylding å ta vare på helsa til folk og redde liv.

Lenke til kommentar
Splitter skrev (6 minutter siden):

Av og til lurer jeg på om det finnes en konspirasjon for å klekke ut tøvete konspirasjonsteorier, slik at folk skal bli for opptatt til å se de virkelige farene her i verden. :hmm:

Jeg tror det er mye sannhet i det her. Trump bruker jo konspirasjonsteorier aktivt for å fremme sitt facistiske styre.

Endret av Pc Lynet
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Splitter said:

Av og til lurer jeg på om det finnes en konspirasjon for å klekke ut tøvete konspirasjonsteorier, slik at folk skal bli for opptatt til å se de virkelige farene her i verden. :hmm:

Propaganda funker best når den forvirrer befolkningen. Når det finnes så mye motstridende informasjon der ute at folk ikke er i stand til å skille hva som er hva. Ingen tvil om at det finnes dem som setter ut konspirasjonsteorier nettopp for dette formålet.

Det er bare det at slik dyp kunnskap om hvordan man manipulerer menneskers psyke, er ikke noe hvermansen sitter inne med. Amerikanske CIA vet MYE om slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
16 hours ago, Pc Lynet said:

snipp

Allerede 2-3 min inne i videoen var det feilinformasjon fra denne "Dr Grande". Grande sa at David Icke mener at Covid er ekte og at det var laget for å drepe folk. Det stemmer 100% ikke! David Icke mener at Covid/Sars-cov2 IKKE finnes i det hele tatt! Noe David Icke har sagt i hele år. "Fake pandemic" er noe Icke sier igjen og igjen og igjen i sine videoer.

Nice try, @Pc Lynet men denne Dr Grande er en idiot. ;)

I videoen du linket til her, så har den når jeg skriver dette, 12K likes og 16K dislikes... :wee:

Endret av Betroz
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (4 timer siden):

Allerede 2-3 min inne i videoen var det feilinformasjon fra denne "Dr Grande". Grande sa at David Icke mener at Covid er ekte og at det var laget for å drepe folk. Det stemmer 100% ikke! David Icke mener at Covid/Sars-cov2 IKKE finnes i det hele tatt! Noe David Icke har sagt i hele år. "Fake pandemic" er noe Icke sier igjen og igjen og igjen i sine videoer.

Nice try, @Pc Lynet men denne Dr Grande er en idiot. ;)

I videoen du linket til her, så har den når jeg skriver dette, 12K likes og 16K dislikes... :wee:

Det viser bare hvor mange luringer som deg som finnes på Internett. Hvordan ellers oppegående personer kan tro på sånt sprøyt fra en galning er helt uforståelig for meg.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (6 minutter siden):

Du ignorerte glatt hvordan jeg lett avslørte at Dr Grande løy.

Jeg tror vi aldri blir enige. Men jeg synes troverdigheten til Dr Grande er betydelig større enn øglemannen sin. Selv om han har gjort noen få faktafeil. Det at Icke tror at viruset ikke eksisterer er jo enda dummere enn å tro at det er laget for å drepe.

Lenke til kommentar
Quote

The illusion of freedom will continue for as long as it's profitable to continue the illusion. At the point where the illusion becomes too expensive to maintain, they will take down the scenery, move the tables and chairs out of the way, then they will pull back the curtains and you will see the brick wall at the back of the theater. - Frank Zappa

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...