Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
15 minutes ago, fredrik2 said:

Det GIGANTISKA problemet med den förklaringen är att det är väldigt många som själva upplever problemet med detta viruset. Snakker alltså om de som jobbar i sjukvården i länder som har drabbats hårt. Det handlar inte om media eller propaganda.

Ja, folk blir syke og dør av andre årsaker enn SARS-COV2. Før i tiden (før år 2020), så isolerte man de syke og lot resten leve som normalt. Det har funket ganske bra lenge det...

Men med Covid så kan visst alle være potensiellt asymptomatiske og alle kan utgjøre en potensiell trussel mot alle andre selv om man ikke har noen symptomer. At friske mennesker skal holde avstand til hverandre og gå med maske, har ingenting med helse å gjøre!! Det handler om kontroll. Det handler om å angripe folk sin individualitet. Det handler om psykologisk krigføring mot mennesket.

Doktorer under en operasjon bruker maske for at det ikke skal komme spytt fra dem og ned i et åpent sår. Det handler ikke om potensielle virus partikler som kan virre rundt i lufta, noe som maskene ikke beskytter mot uansett. Kilde : Dr Andrew Kaufman og Dr Tom Cowan.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Ok, du ignorerar alltså det jag skrev och svarade på något annat. 

En gång till. I Sverige har sjukvården någon slags kris beredskap i flera regioner nu. Vad är din förklaring till det? 

1. Fake news, det stämmer inte. Bare Gates och media som lurar oss att tro det.

2. Det stämmer men det är helt normalt.

3. Det stämmer men det beror på att väldigt många är sjuka av andra orsaker. 

Jag är alltså intresserad av hur du får in diverse fakta i din världsbild. Väldigt många påstår for eksempel att sjukvården i många land har problem. Fake news eller har det någon annan förklaring?

Endret av fredrik2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Vaksinere hele Jordens befolkning med en vaksine som vil gjøre kroppen mer klar for kontroll av kunstig intelligens, A.I.

Dette må du nesten dokumentere. Hvordan skal en COVID-19-vaksine gjøre kroppen mer "klar for kontroll av kunstig intelligens"? 

Betroz skrev (1 time siden):

Nedbefolkning kan dem bruke vaksiner til ved å sterilisere hele eller deler av befolkningen

Ønsker dokumentasjon på vaksiner som reduserer fertilitet.

Betroz skrev (1 time siden):

Virus tilfellene får dem til ved å bruke PCR testen, samt at folk som dør av andre årsaker får Covid-19 på sin dødsattest, som igjen bidrar til å øke antall tilfeller.

Har ikke sett noen som helst legitim dokumentasjon på at store deler av dødstallene bak COVID-19 skyldes andre tilfeller enn viruset, fint om du kan dokumentere dette.

 

Betroz skrev (1 time siden):
  • De bruker media til å spre frykt, som igjen får folk til å tro mer på at det er en pandemi, når det ikke er det.

Media lever av å selge klikk, eller aviser. Frykt er et effektivt middel for dette. Dette er likevel en pandemi, iallefall i følge SNL:

Sitat

Pandemi benyttes om en sykdom som rammer svært mange mennesker og brer seg ut over et meget stort geografisk område, for eksempel flere verdensdeler. Pandemi er således en omfattende epidemi som omfatter store deler av verden. Begrepet er ikke entydig definert, men Verdens helseorganisasjon (WHO) benytter det om en verdensomspennende spredning av en ny sykdom.

 

Lenke til kommentar
12 minutes ago, fredrik2 said:

Väldigt många påstår for eksempel att sjukvården i många land har problem. Fake news eller har det någon annan förklaring?

At sykehus er rene krigssoner har vi hørt om siden Mars 2020. Folk har besøkt flere av dem, og de var tomme for mennesker.

Jeg snakket med en sykepleier på sykehuset her jeg bor, og hun sa at de hadde 14 Covid pasienter der og da var det fullt. Ikke plass til flere. Jeg regner hun mente sykehusplasser der de kan behandle pasienter med pusteproblemer, og ikke totalt for hele sykehuset. Men ut av alle som bor i Skien og Porsgrunn tilsammen, så er ikke det hva jeg vil kalle for en krise/pandemi, selv om det er utrolig trist for de som er syke og deres familier.

Lenke til kommentar

Det bor en del folk i Grenlandsområdet. Hvis det er fullt med 14 plasser, kanskje de klarer å presse det opp til 50 hvis det blir helt katastrofe, men av så mange som bor i området er det jo ikke urealistisk å tenke seg at kanskje 2-300 kan trenge behandling samtidig? Hvis vi ikke får kontroll, mener jeg? 

Det kan bli stygt.

Lenke til kommentar
17 minutes ago, Betroz said:

At sykehus er rene krigssoner har vi hørt om siden Mars 2020. Folk har besøkt flere av dem, og de var tomme for mennesker.

Jeg snakket med en sykepleier på sykehuset her jeg bor, og hun sa at de hadde 14 Covid pasienter der og da var det fullt. Ikke plass til flere. Jeg regner hun mente sykehusplasser der de kan behandle pasienter med pusteproblemer, og ikke totalt for hele sykehuset. Men ut av alle som bor i Skien og Porsgrunn tilsammen, så er ikke det hva jeg vil kalle for en krise/pandemi, selv om det er utrolig trist for de som er syke og deres familier.

Kan du inte svara på det jag skriver istället för att försöka slingra dig? Borde väl vara uppenbart att jag inte menar Norge når jag skriver Sverige?

Jag har inte heller hört något om att Norska sjukhus skulle vara fulla eller vara en krigson. 

Tilltaken i Norge har gjort att pandemin så lång inte har varit något problem i Norge. Det var därför jag snakkade om andra länder där pandemin är ett problem. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
14 minutes ago, fredrik2 said:

Tilltaken i Norge har gjort att pandemin så lång inte har varit något problem i Norge. Det var därför jag snakkade om andra länder där pandemin är ett problem. 

Du burde vel forstått nå at jeg ikke helt stoler på det offisielle kilder sier om dette, så jeg kan ikke vite om det du sier om Sverige eller andre land stemmer.

Lenke til kommentar
bshagen skrev (19 timer siden):

Seriøst. Det du sprer nå begynner å bli farlig. Jeg håper ingen her inne tror på pisset ditt. 

At noen klarer tro at 1000vis av forskere sammensverger på forgifte oss med vaksiner er på grensen til tvangs innleggelse i mine øyne.

Jeg kunne klart tro på at Kina med vilje lagde dette viruset for å ødelegge økonomien til andre land som eks, sier ikke at jeg tror på det, men slikt er det jo alltid en slags teoretisk mulighet for.

 

Endret av DaniNichi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Just now, DaniNichi said:

At noen klarer tro at 1000vis av forskere sammensverger på forgifte oss med vaksiner er på grensen til innleggelse i mine øyne.

Nei, les hva jeg skrev :

1 hour ago, Betroz said:

Nei, jeg har aldri påstått at alle verdens ledere, forskere, doktorer, sykepleiere og slikt er med i en konspirasjon. Det er noe folk antar at jeg mener.

 

Lenke til kommentar

Ok, det är alltså en gigantisk konspiration som involverar enorma mängder människor i världen.  Han är verkligen flink den där Bil Gates. Tänk att klara att kontrollera hela Sveriges sjukvårdspersonal så att de sier att det är problem i vården.

Eller du kanske tror att all media som vi kan läsa i Norge är fake news? Att allt vi hör och ser fra resten av världen inte stämmer? I Sverige kanske de tror att de har kontroll på smitten och läser hur dåligt det är i Norge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Betroz said:

Nei, les hva jeg skrev :

 

Det är inte så viktigt vad du skriver når den enda möjligheten för att de du tror på stämmer är att enormt många människor är involverade. 

Det går faktiskt inte att få alla att tro att sjukvården har ett problem utan att den egentligen har det utan att involvera väldigt många människor. legene må vara med på det, sykepleirna må vara med på det, direktoren må vara med på det, politikerna må vara med på det.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (56 minutter siden):

At sykehus er rene krigssoner har vi hørt om siden Mars 2020. Folk har besøkt flere av dem, og de var tomme for mennesker.

Jeg snakket med en sykepleier på sykehuset her jeg bor, og hun sa at de hadde 14 Covid pasienter der og da var det fullt. Ikke plass til flere. Jeg regner hun mente sykehusplasser der de kan behandle pasienter med pusteproblemer, og ikke totalt for hele sykehuset. Men ut av alle som bor i Skien og Porsgrunn tilsammen, så er ikke det hva jeg vil kalle for en krise/pandemi, selv om det er utrolig trist for de som er syke og deres familier.

I los angeles rapporteres det nå om at sykehusene ikke har plass til slag og infarkt passienter da intensivene er stappfulle med covid pasienter. 

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/dlvp9o/overfylte-sykehus-i-los-angeles-pasientene-er-ekstremt-syke

I norge er de aller fleste sykehus på grønt nivå fordi vi har klart å holde virus spredningen i sjakk med strenge tiltak. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Betroz said:

Har tanken fallt dere å sjekke de linkene jeg la ut her og tidligere? Folk som forklarer ting på en bedre måte enn meg.

Men du gidder ju bara lägga ut länkar till hela hjemmesider där man antagligen må se på videor i ukes vis hvis man ska finna förklaringar på alla dina påstander. 

Som jag skrev tidigare så är allt du kommer också motbevisat på:

www.google.com

Är bara att leta runt där så finner du det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...